Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ I tímto článkem, pane Hateme, dokazujete, že Vaše místo je zde, když už to v té mateřské moc dobře nevypadá. Trefit se do černého tak, jak by to z "domácích" hned tak někdo neuměl, je vstupenka do dobré společnosti.

Pokud nejde o život a pokud nesou v ohrožení blízcí, máte zde (zatím) příhodný prostor k realizaci a hlavně k vyjadřování. Přestože s Vámi v rámci náboženské polemiky nemusím vždy souhlasit, budu se prát o to, abyste to mohl říkat.

5 0
možnosti
Foto

Opet trefa do cerneho. Tech oznaceni za xenofoba/rasistu/islamofoba ( opravdu jsem se islamu bal nez jsem poznal Hatema) , nahnedleho, neonacistu/ komunistu/ podlehace ruske manipulace atd jsem si uzil tolik ze mit za kazde korunu jsem bohac. Cekal jsem kdy zacne byt Hatem ze strany pravdolaskaru abych pouzil ten termin napadan a byl jsem u toho. Utok prisel z rad muslimu kde kupodivu dotycny nepouzil slov jako odpadlik ale zautocil podleji. Tedy tunisky gigolo za ktereho pise texty ceska manzelka islamofobka. Jo clovek neveri.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Hateme, mluví mi to z duše.

8 0
možnosti

Dobrý. Jednu stránku vystihuje aforismus Jana Wericha:

Největší neštěstí pro chlapa je chtít spasit svět z pozice síly.

5 0
možnosti

Není autor blogu náhodou také imigrant z Afriky?

1 10
možnosti
Foto

Nejde o autorův původ, ale o to, co v tomto blogu publikoval!

5 0
možnosti

V obou táborech(vítači,odmítači)jsou extrémy na které by se vaše sonáta hodila. Přinejmenším v egoismu a neschopnosti vést dialog.

Ale jinak jste to napsal hezky zostra. Otázka je jestli u trefených někdy dojde k prozření.

7 0
možnosti

Smekám a R^ Jinak přesvědčené nepřesvědčíte, boj je marný, snad jen ignorance pomůže, neposlouchat, nereagovat, vypínat...a trpělivě čekat, že spadnou ze sedla vahou svého zbytnělého ega, neb "boží mlýny" melou bez ohledu na náboženství či ideologii (ovšem trvá to)

9 0
možnosti
Foto

R^;-( Bohužel, je to v konečném důsledku tak.

0 0
možnosti

Tak tohle si ukládám. Klobouk dolů a přání hezkého dne.

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS