Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K89a18r45e64l 97B90o56h86á36č39e54k 1681757796614

Nic ve zlém...ale spousta věcí je trochu jinak, pro mne dost podivné myšlení autora blogu...vyberu si jen jeden z bodů a předvedu to podivné myšlení z článku:

"4 B Podrobně vysvětlit emigrantům české zákony, jak občanské, trestní či   podnikatelské právo a nařízení (jak chcete, aby někdo dodržoval zákony, které ani nezná, a ani nechápe)."

Vysvětlit naše zákony a naučit se je a pochopit...musí cizinec sám a ne to svádět na nějakou vládu a domorodce :) Nás to vláda také neučí, také nám to nevysvětluje...a neznalost zákona neomlouvá :)

+2/0
24.6.2014 7:36

M19i93l32a59n 79R47a57d89e50k 3267456121261

ja kdyz jsem emigroval v osumasedesatem tak me take nikdo  nevedl za rucicku, vse jsem si musel zaridit sam, a rad. A o pobyt jsem ZADAL, oni VYZADUJI, viz dnes Spanelsko nebo Italii.

Take jsem to na mem blogu v mych poslednich clancich psal.

+2/0
24.6.2014 20:59
Foto

V84l25a68d63i34m11í11r 82V11o66l38k22o 6720552937799

Islám v čr nechci, neboť v něm vidím akutní nebezpečí ohrožující naši civilizaci, kulturu a svobodu.

Váš článek je ale věcný a slušný. TakžeR^

+5/0
22.6.2014 2:52
Foto

L40a49d73i25s90l64a21v 47S67t25r24n41a27d 7934481624878

Vážení muslimové, pokud chcete praktikovat sou víru (jsem tolerantní), tak to buď nezveřejňujte a nežádejte toleranci, nebo táhněte zpět domů!!! ;-€;-€;-€

+1/0
22.6.2014 2:26

M39i12l21a69n 89R43a73d77e77k 3187366931461

pravdu mate jen CASTECNE. Byl to Islam co vzdy uhodil prvni, zacatek osmeho stoleti, Spanelsko, Portugalsko, jih Francie, pote brehy Italie a dnesni Jugoslavie. Az dlouho pote, skoro 300 let, jsme se konecne rozhodli zautocit na vas, a delali jsme krizacke vypravy, ktere jsme zpackali a to paradne, a dostali konecne kopanec. Ale stale jste si nedali pokoj. I na Viden jste utocili. Nebyt toho ze Mustafa dozral Tatary, tak by kral Sobieski na pomoc nedorazil, ale stalo se, bohudik.

To co  se dnes deje je pokracovani toho co  ISLAM ZACAL!!!!!. Sice to zase delame prasacky, nejak nam to take nejde, ale stale vedete vy muslimove.

+2/0
22.6.2014 2:03
Foto

H16a90t63e19m 20B76e71r85r34e29z13o31u95g18a 9855694644160

Dobré ráno pane Radku, kéž by dějiny byly tak jednoduché, jak je prezentujete, jako kdyby to byl fotbalový zápas a někdo pořád vyhrává.. Největší chyba je, když lidi škatulkují, já nejsem ani vy nejste zodpovědný za co činili naši a vaši předci, ale můžeme mluvit o nás jako já a ty v dnešní době a co můžeme dělat, abychom řešili jednu konkrétní situaci v ČR, aby se všem žilo líp, když jsou v sázce lidské životy a nemá smysl držet skóre..

+1/0
22.6.2014 8:26

B27e75d33ř43i52c82h 19D50v15o98ř46á22k 2562838536304

Vážený pane.

Obdivuji vaše úvahy i formulace.A snad i všechno chápu.Otázka náboženství není vůbec důležitá. Jde o víru a tu by měl mít skoro každý stejnou. I ti,co si říkají ateisté. Mám případ přímo u sebe. Jsem pokřtěný katolík,ale nikdy jsem náboženství nepraktikoval. Po matce jsem žid a dle mínění muslimských přátel jsem muslim, jen o tom ještě pořádně nevím.Něco na tom asi bude. 99% kritiků islámu vůbec netuší o čem je islámský způsob života.Neví,co je etika a přirozené právo. Snad přirozený vývoj lidstva vše napraví - a potom bude líp !

0/0
22.6.2014 11:24
Foto

H19a32t77e17m 83B71e90r11r14e81z17o48u92g34a 9865184234110

Vážený pane Dvořáku, děkuji za vzájemnou toleranci a pochopení. Zrovna moje prababička je židovka a pamatuji si, jak jsem strávil část svého dětství v La Goulette, židovské čtvrti u moře v blízkosti Kartága, a měl jsem to štěstí poznat obě kultury, ve kterých se pojem náboženství nevyskytuje a neexistuje ani v arabštině ani v hebrejštině, je to jen způsob života, jedna víra a jeden Bůh pro všechny a člověk má ho začít hledat ve svém nitru a v srdci, než ho prosazovat navenek.Myslím, že až se lidé více zaměří na svá srdce a očistí je od veškerých nenávistných chorob, pak se otevírá před myslí nesčetné cesty k přirozenému vývoji.

+1/0
23.6.2014 12:05

M18i28l23a71n 47R79a98d68e70k 3717496221721

tah dobre, zapomente na historii, je to sice nerozumne, jelikoz historie je jako charakter cloveka, nemeni se, ale dobre. Tak vyrovnejme skore. Ti co delaji problemy v Evrope, nejsou z Iraku a malokdo z Afghanistanu. Jsou ze zemi ktere nejsou zradnym Zapadem okupovany nebo demokratizovany. A jsou to prave oni co delaji potize, a chteji zavadet Sariu, pravda, ne vsichni, ale to je tak vzdy. Nemci, Rakusaci, Rusaci jsou vetsinove pohodovi lide, ale v jiste dobe bylo radno se mit na pozoru, s Ruskem ( ne s ruskym lidem) dodnes. A s Islamem je to to same, to co rikate je rozumne,ale vasi souverci na to KASLOU!

0/0
22.6.2014 20:56
Foto

H28a76t74e98m 63B90e56r32r55e83z31o38u70g74a 9705564794210

Pane Radku, nechme všechno stranou a řiďme se selským rozumem. Pravda, kterou nemůže nikdo popřít, vy jako Češi a Evropani jste doma, a kdo mezi vámi chce žít, bez ohledu na jeho původ a víru, musí žít podle vašich pravidel, a jestli nechce, ať se vrátí domů dobrovolně nebo ho prostě pošlete domů. Já osobně jsem nikdy neměl v ČR problém, protože pro mě víra je osobní záležitost a nemusím ji okázale předvádět a vnucovat ostatním. Teď jsem ve složité situaci, ve které musím psát články, abych vysvětlil rozdíl mezi prastarou vírou, kterou já uznávám a praxí značné části muslimů, která v terénu mění evropskou kulturu, protože pořád žijí v iluzi, že jsou doma. Jestli vás tohle štve, věřte, že mě to štve také. A proto jsem se rozhodl otevřeně kritizovat tuto část muslimů, která šlape na evropské hodnoty, a místo vděku prokazují nevděčnost, což je i proti islámským zásadám o pohostinnosti. Host se nemá nikdy chovat, jako by byl doma a nevím, jak jim to mám vysvětlit. Z druhé strany vidím chybu v laxním přístupu vaši vlády, která podle mého názoru úplně zpackala imigrační zákony a jde proti svým lidem, aby nějací byrokraté z Bruselu je neobviňovali z xenofobie a islamofobie. A proto se snažím vysvětlit, že islám jako víra navazující na judaismus, je málo prozkoumaná. Pro mě je to problém špatné výchovy a nevůle respektovat druhé, a jestli mi někdo bude říct, že se chovám špatně a běž domů, osobně by mě to neuráželo, a kdybych měl špetku úcty v sobě, hned bych odešel. Pane Radku, jste v právu, a kdybyste se vy Evropani chovali stejným způsobem v islámské zemi, ani my bychom to neakceptovali. Jenom se snažím, aby se věci řešili RACIONÁLNĚ a podle ZÁKONA a NE EMOTIVNĚ a NENÁVISTNĚ, protože pak by na to doplatili všichni a je čas, aby i ti neproblémoví muslimové, začali angažovat a zastavili jejich problémové souvěrce. A jestli to nebudou činit, pak bude jejich chyba, že budou Evropany vnímáni všichni stejně a házeni do jednoho pytle.

0/0
23.6.2014 11:53

M38i98l55a74n 35R17a46d83e96k 3177246101281

to uznavam, ale uznejte ze treba Nemecko neokupuje ani neokupovalo Turecko, a preca maji s tureckymi muslimy problem, nebudem tu resit ze ne se vsemi, jsou Turci co sami toto nechapou a kritizuji vladu za to ze je tak idiotsky multi - kulti. V tom mate pravdu ze si za to muzeme v Evrope sami, ted ziju v Mexiku, pokud mate cas a naladu, kliknete na moje posledni clanky, tam popisuji mexicky pristup k tomuto problemu, a vrele bych to doporucoval v Evrope. Takze jsme v tomto zajedno. Ale take je vina na samotnych muslimech, meli by se vice angazovat proti muslimskym grazlum, ve vlastnim zajmu

+1/0
24.6.2014 2:35

Z61b91y19n87ě71k 28H34l33á26s66n77ý 3624437905439

Jsem pro, každej na svém, ta hranicích si můžeme vyměňovat ropu za stroje atd.:-)

+2/0
21.6.2014 22:13
Foto

J76o15h38a22n90a 59U20l22r26i52c50h67o62v78á 9937484181

R^:-)...Ano, tak tomuhle bych rozuměla...a Ano,sebereflexe na obou " frontách" je to, co chybí...Bohužel, kostky jsou vrženy a obávám se, že vámi nastíněné řešení spojené s imigrační politikou už je jen zbožné přání...nebo spíš bezbožné...:-)

+3/0
21.6.2014 21:18

M54i65l69a46n 60N85o98v38ý 1547874218424

Pane Hateme, čtu vaše blogy rád. Někdy souhlas jindy nesouhlas. Ale kardinální otázka - proč se do Evropy valí tolik muslimů? Měli by být teoreticky šťastnější ve svých domovinách, ne? Proč tolik trápení? V době, kdy se tu radikalizují různá hnutí a lidé vám dávají najevo, že vás tu nechtějí? Proč tu jste konkrétně vy a proč požadujete nějaká uznání a mešity a práva? Tady přeci nejste doma.

+3/0
21.6.2014 16:20
Foto

H76a22t91e26m 12B17e91r78r12e19z67o51u78g91a 9445304604710

Pane Nový, pokud opravdu čtete moje blogy, tak sám jsem říkal, že se stěhuji a vracím do Tunisu. Znával jsem jiné Česko, humanistické a ne nenávistné a vulgární. V mých blozích najdete kritiku proti nenávisti a intoleranci, ať je z jakékoliv strany. Souhlasím s tím, že by se všichnimuslimové měli vrátit domů, když v Evropě nejsou vítáni. Pak však, jak jsem psal, přestaneme navzájem zasahovat do cizích záležitostí.

+1/−1
21.6.2014 17:09

M54i32l27a69n 18N77o31v96ý 1257284398834

Díky za vaši odpověď! Souhlasím s vaším návratem domů a přeji vám hodně štěstí! Snad vás bude více a pomůžete tam doma u vás. A vidíte - náhoda - zrovna za týden jedu do Tunisu na dovolenou. Obeznámen s tím, jak se chovat o ramadánu. Mějte s hezky!

+2/0
21.6.2014 17:16
Foto

H45a71t97e79m 49B40e58r50r59e70z12o69u15g44a 9965274664680

Děkuji a přeji Vám u nás krásný pobyt a oceňuji Váš respekt zdejší kultury a zvyklostí. Také si přeji, aby Vás bylo více a můžeme se vzájemně navštěvovat, obohacovat a hlavně respektovat.

+4/0
21.6.2014 17:44

J51a77r77a 82R42a88n24k 1161136239941

Situace se meni takee ve velice kosmopolitni a ke vsem cirkvim tolerantni Kanade, 5 hochu, kteri zadarmo studovali a pak se odebrali bojovat za prava islamu, proti zemi, ktera jim psokytla domov:-/

Iraq suicide bomber was once a Calgary business analyst who ‘seemed

0/0
22.6.2014 4:29
Foto

H15a90t72e48m 28B73e95r52r98e52z14o70u19g22a 9835304574630

Dobrý den paní Rank, jednotlivé případy se dají poskytnout ze všech oblastí. Jsem prostě proti myšlení, které rozšiřuje kolektivní vinu. Myslím, že člověk musí ztratit rozum, aby souhlasil s terorismem v jakékoliv formě, a také aby podporoval cizí intervence a bombardování lidí - neučí demokracii,ale nenávist. Raději bych viděl cizí intervence, které postaví školy, univerzity a učí méně rozvinuté země být ekonomicky samostatní a všichni budou západu vděční a nikdo nebude mít potřebu emigrovat.. Začal jsem psát ty články, protože lidé buď obviňují, nadávají nebo se vymlouvají. Nevšiml jsem si, že se někdo snaží prezentovat konkrétní řešení. O to se aspoň snažím. Můžete také přispívat pozitivně, vzhledem k tomu, že jste využila možnost emigrovat, než aby celý svět odsuzoval emigraci jako takovou kvůli části nepřizpůsobivým a špatné integrační politice.

+1/0
22.6.2014 9:35

M78o38j30m86í70r 11R74o67d26e46n 6176675695587

Jsem duševní osvícený člověk, vnímám mysticky vyšší princip a vím že náboženství a víra pochází čistě z toho co sdílíme s ostatnímu primáty, tj. instinktivní a sociální vědomí, jehož projevy jsou agresivnost, sobeckost, podřízenost skupině, rodu, rodině, hierarchie, nadřazování skupiny, rodu, klanu ostatním, vlastní zájmy, ochrana, péče o sebe a bližní, manipulace, tradice, víra, náboženství, rozdělení moci ... .

Člověk ale má v sobě ještě další přidanou hodnotu a tím je duševnost, duševní vědomí - duševenství, jež se v poznání, učení i krizí  odděluje od podřízenosti společnosti a jejího řádu a chápání světa, poznává bezpersonální vyšší princip všeho a v sobě tvoří morální hodnoty a zásady. To je člověk 21-22 století.

Co je lepší sociální náboženství a vnímání světa, nebo vyšší princip jež si buduje každý sám.

Je potřeba překročit stín minulosti a našich kořenů, náboženství, autoritářství, podřízenost, duchovnost v prospěch duševnosti a poznání a vytváření vlastního vyššího principu jež je transpersonální, kde jsme vlastně jeden živočišný druh z mnoha a našim úkolem je obohacovat ekosystém planety, náš čas je zde krátký, nijak na něj moc existenci planety nezáleží ... .

|Vše co potřebujeme je v nás ... .

0/0
21.6.2014 15:01

E68v66a 52K39a42š90p74á44r95k87o22v21á 7650431429192

Ano, Evropané a Američané mají z islámských zemí vypadnout a to hned!!

Jenže, dokud jsme nebyli vystaveni zkušenostem z Ukrajiny, většina věřila médiím, které stranily agresorům z EU a USA.

Ukrajina otevřela oči spoustě lidí a to díky i znalostem ruštiny, které má většina starších obyvatel...Bylo to opravdu šokující procitnutí, že patříme do tábora agresorů...

0/−4
21.6.2014 14:50

M76i36l62a67n 14N90o37v76ý 1127794388714

dtto muslimové z Ameriky a Evropy - nechápu co tu dělají

+3/0
21.6.2014 16:12

M40a39r53t47i91n 79H48o97r89ň95á11k 7641771442

svět má patřit mírumilovným lidem, a ne fanatikům a bláznům propagující svou moc a sílu za každou cenu

+3/0
21.6.2014 14:31

M41i41l74a58n 44N40o34v16ý 1697794148124

Souhlasím! A Evropa má patřit lidem, kteří nesekají ruce a neuřezávají hlavy, neprovdávají malé děti a ctí svobodu. Proto je třeba být stále ve střehu a tuto kulturu, mladší o stovky let, než je naše evropská, sem pokud možno nevpouštět.

+3/0
21.6.2014 16:10

V54l77a38d75i37m62í62r13a 13A66n43t74o28š85o94v44á 9294795349971

V podstatě s Vaším názorem souhlasím, jen pár organizačních věcí. Pokud přijedu do cizí země, měl bych se vzdělávat v jazyce a zákonech dobrovolně a na vlastní náklady. Nelze očekávat, že budeme imigranty vodit do školy za ruku a ještě jim vzdělání platit.8-o Prostě tak to nefunguje! A další věc ochota ze strany muslimů ( neříkám, že všech mám kamaráda muslima a je v pohodě) jenže se nemohu zbavit dojmu, že se do Evropy stahují radikálové s určitým cílem a plánovitě!!

+3/0
21.6.2014 14:27
Foto

H88a68t58e94m 11B52e45r97r47e34z69o72u42g89a 9355704684240

Dobrý den paní Antošová, víte, kolik státy investují do bezpečnostní politiky a ozbrojení, zlomek z toho by stačil na vzdělávání a řešení emigračních problémů..

+1/−1
21.6.2014 14:55

L68e48n11k74a 41B74r97a10h40a57m 44B89o85u88c55h16n22a84k 9281438736834

Hatem správně napsáno. Bohužel Český národ a Evropané vždy nejraději ukazují jinam a to co se děje zde, to nevidí a raději o tom nemluví. To, že den co den zde ve zprávách ukazují vraždy, týrání dětí, znásilňování a podobné jiné nechutné věci. Proč by to měli chtít vidět? Vždyť jde o jejich zem. To, že farářové zneužívají sexuálně děti a jsou pedofilové, proč o tom psát, je to v naší zemi přece.....:-( A paní Iva si myslí, jak by její dceru případně muslimský manžel mlátil a uzurpoval, asi zapomíná, že zde je spoustu žen mlácených a týraných a kvůli nim plné azylové domy pro matky s dětmi právě z těchto důvodů. Zapomíná na to, že spoustu českých žen se dokonce mlátit nechá a ze strachu mnohdy ani svého manžela nenahlásí a většinou, když tak učiní,  mnohdy je pozdě. Vlastně ne, paní nezapomíná, ona jen nechce vidět. Nedej bože, že si její dcera dle jejího přání vezme Čecha a ten ji bude mlátit. Copak by nám  asi by řekla potom? Nic, poněvadž by to raději ani nezveřejnila. Takto bych mohla pokračovat dál a že mohu srovnávat z obou mentalit z České a Tuniské. S tím co tady, se v Tunisu rozhodně nesetkávám.:-). Já osobně respektuji různé barvy pleti, náboženství, národy a pokud je někde něco špatně, je to o nás o lidech, ne však o víře. A to platí v každé zemi. Co se týká muslimů korán je jen jeden, bohužel i muslimové někteří si některé věci vysvětlují a činí po svém. Mnohdy i špatně. Někteří bohužel pro ostatní země nedělají dobrý obrázek, ale toto je jak říkám ve všech náboženstvích a státech. Někteří lidé se chovají tak, jak nemají a tím kazí jméno těch slušných.;-)

+2/−4
21.6.2014 14:27

E27v63a 65K78a95š70p41á38r59k33o74v15á 7200851959242

Stačí ten dokument BBC o nebezpečných městech. Praha tam poměrně nechvalně figuruje, bohužel je to pravdaRv

0/−4
21.6.2014 14:53

M37i83l96a11n 22N86o62v56ý 1477794268354

Tak hlavní je, že se vám ti proklínaní Češi kdysi zde na blogu a v diskuzi složili na naslouchátka. Teď je máte a nastal čas je špinit. Rv

+4/0
21.6.2014 16:04
Foto

J76o49h52a35n50a 84U30l47r19i61c77h36o67v11á 9967214241

R^zrovna jsem na to myslela:-)

+2/0
21.6.2014 21:23

M79i78l69a19n 97N57o44v46ý 1717704408114

No, Johanko, snad ani raději nevzpomínat. Já se divím, že se tu po té ostudě ještě ukázala.

+2/0
21.6.2014 23:00

M18i40l26a53n 15N61o20v79ý 1497644358644

Copak se vám nezdá na českých TV zprávách? Málo kyseliny, málo uřezaných hlav a useknutých rukou, málo rozpáraných břich těhotných žen, málo devítiletých nevěst pro starce, málo znásilněných koz a ovcí, málo ženské obřízky, málo kamenování? To víte, 600 let rozdíl. Ale v teple bytu, dotovaného MČ P2, oba na dávkách z daní Čechů, oba v péči zdravotníků za peníze Čechů, invalidní důchod a školné pro 3 děti zdarma, naslouchadlo zdarma (perfektně okradení čtenáři iDnes blogů mohou vyprávět). To se to žije a nadává na Čechy. Rv

+2/0
21.6.2014 19:28
Foto

H58a14t74e15m 69B43e21r88r50e41z67o11u56g26a 9775904184870

Pane Nový,  na chvíli jsem Vám věřil, že jsme našli cestu k respektu a porozumění a sám uvidíte, až budete v Tunisu, že nikdo neseká hlavy nikomu, ani nepárá břicha těhotným ženám.... Pořád mluvíme o 1,5 miliardě muslimů, aspoň během mého dlouhého pobytu v ČR jsem poznal spoustu tolerantních a správných Čechů, a až budu v Tunisu, určitě v žádném případě neřeknu, že všichni Češi jsou stejní, ba naopak budu spíš rozšiřovat ty kladné vlastnosti, které jsem u vás objevil a jak říká pan Nohavica "na špatné věci pro ty dobré zapomínám".V

0/0
21.6.2014 21:19

M77i24l89a45n 11N31o61v82ý 1617494868414

Pane Hateme, musel byste znát celý příběh této paní, abyste pochopil, proč na ni reaguji tak ostře. Nejsem sám, kdo tu na její kousky s výběrem peněz a pomlouváním ČR pamatuje. Namátkou tu hned vidím Johanku Ulrichovou. Na vzájemném našem respektu to nic nemění.

+2/0
21.6.2014 22:59
Foto

H74a25t52e14m 59B93e81r39r75e37z58o50u59g75a 9725254964880

Pane Milane, máte pravdu, o tom nic nevím a určitě to nehodlám komentovat. Jsem opravdu rád za náš vzájemný respekt, což považuji za pozitivní krok. A přeji Vám u nás krásnou dovolenou.

+1/0
21.6.2014 23:09
Foto

H82a28t71e60m 85B20e74r22r13e53z52o86u81g71a 9125194664510

Paní Bouchnak, jsem moc rád, že se Vám u nás líbí. :-) Četl jsem, že v Tunisu žije kolem 200 Čechů, a až přijedu s rodinou, doufám, že se můžeme spojit a můžeme rozšiřovat českou kulturu v Tunisu, má co nabídnout. :-)

0/0
21.6.2014 21:26

P57a51v65e83l 18K78u22r50a64l 5481854350570

Platit existenci nějakého ministerstva pro náboženské záležitosti? 

Tak to ani omylem. -na takovou nelogickou blbost nedám ani korunu.

Už tak toho náš stát nyní řeší příliš mnoho a bylo by na místě počet úřadů a státních zaměsnanců a zákonů radikálně osekat a snížit množství omezujích pravidel které na nás stát hrne.

Potřebujeme víc individuální svobody a méně moci centralizovaného státu. Další ministerstvo už opravdu NE. Potřebujeme se začít zbavovat těch již existujících.

+2/0
21.6.2014 14:24
Foto

H46a85t72e65m 67B68e24r38r42e39z46o89u38g85a 9885554864480

Pane Kurale, neřešil jsem vytvoření nového ministerstva, ale aby byly aktivity muslimů pod dohledem,např. MK. Jen jsem uváděl příklad, ve svých zemích si muslimové zvykli, že vše řídí stát a nemají zkušenosti se svobodou a je třeba, aby byli kontrolováni příslušnými orgány .

0/0
21.6.2014 15:16

M49i19l30a66n 54N32o97v19ý 1927484458554

Pokud jsou tak na to zvyklí, je nutné aby žili tam, kde to tak funguje. Ne v Evropě, kde je to vnímáno jinak.

+1/0
21.6.2014 16:13

P35a36v77e94l 16K11u19r15a44l 5491514230250

A uděláme to tak že tyto úřady budou placeni výhradně ze speciální daně kterou budou platit ti jež kontrolují (tedy úřad kontrolující muslimy bude placen výhradně ze zdanění muslimekého obyvatelstva) a nebude mít Žádné pravomoce které by měli jakýkoli vliv na jakékoli nemuslimské obyvatelstvo?

To bych si dovedl představit, ale já se na fungování takového úřadu prostě podílet nechci.

+1/0
21.6.2014 17:11

I21v28a 93K79r91i32s94t77o10f45o25v37á 7785403492662

Jen doufám, že má dcera si jednou nenechá zblbnout hlavu nějakým muslimem. Aby mi ji někdo mlátil a uzurpoval. :-(.

+4/−2
21.6.2014 13:57

J57i75ř75í 92D85o13u20t22n43á78č 2870457807145

Pokud se evropa nevzpamatuje, tak jí hlavu nikdo blbnout nebude muset .. bude platit šária a dcera nebo spíš vnučka nebude moci ani ceknout ...

+4/0
21.6.2014 14:00

E10v66a 17K51a43š13p14á39r10k25o49v76á 7350891619662

Náš soused taky bil a týral manželku a muslim nebyl. Je to křesťan a v kostele je furt, kupodivu lidi odsoudili jeho manželku, nikoliv jeho8-o

+1/−5
21.6.2014 14:54

J37a69n 68N47o85v73o75t29n38ý 6170187809464

Co je pár jedinců proti stovkám tisíců? Rv

+4/0
21.6.2014 16:01





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.