Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tahle země není pro muslimy - Část III.

29. 06. 2015 21:30:00
Muslim a Sexualita - Od dětství je SEX pro muslima a obzvlášť pro toho, který pochází z arabského světa, tabu a tabu zůstane i v dospělosti, a to předává dál a dál.

Když člověk zpětně přemýšlí, v čem je jádro problému, že je muslim tak nevybouřený, odpověď je jednoduchá, v nedostatku sexu. Sex je v islámské společnosti podivuhodně spjatý s dalším tabu – ČEST. Jediný symbol cti pro muslima je ŽENA. A kvůli tomu musí být žena pod kontrolou jako dcera, sestra, i manželka. Nejzranitelnějším bodem Araba, a kvůli tomu je opravdu schopný zničit svět, je, kdyby se dozvěděl, že jeho sestra nebo dcera chodí s mužem, který není její manžel, a nedej bože jí dal pusu nebo ji držel za ruku, anebo kdyby jeho žena náhodou mluvila s nějakým mužem na ulici, tak by se celá čtvrť o tom dozvěděla a z ní by byla nemorální žena. Avšak není nejdůležitější, že ona je pak považována za lehkou děvu, ale že MUŽ rodiny ztratil svou čest a respekt mezi ostatními muži, kteří od něho očekávají, že potrestá tu provinilou ženu, aby získal zpátky svůj respekt v komunitě.

Muslim vám může tvrdit, že moudrost šátku spočívá v ochraně ženy, což je největší lež, kterou v dnešní době propaguje všude a sám se jí snaží věřit. Ano, šátek byl původně ochranou pro ženy v tehdejší rané islámské společnosti vzhledem k nebezpečné realitě té doby. Například bylo nemožné cestovat z jednoho města do druhého bez vojenského doprovodu, jelikož byly napadány nejen ženy, ale i celé karavany. Banditi a soupeřící kmeny byli hrozbou pro jakékoliv obchodní zájmy a společenský život vůbec. Jinak ženy nebyly nijak omezovány v pohybu ve městě a samy obchodovaly, podnikaly a zaměstnávaly i mnoho mužů. V té době, jestli ženy nosily šátek, za prvé bylo to dobové a za druhé dobrovolné.

Jak jsem již zmínil, po rozpadu islámského kulturního života mezi 10. - 12. stoletím, se znovu nastolil silný patriarchální a netolerantní náboženský systém, který vyloučil ženy z veřejného života, jehož nenávratné následky pociťujeme dodnes v různých islámských zemích.

Šátek se od té doby stal symbolem pro ochranu cti muže. A proto jediná starost muslimů je, jak se má žena oblékat a dělají všechno pro to, aby se zahalila co nejvíc, i kdyby to odmítala. Teď pochopíte proč, i když muslim v Evropě žije, řeší jen šátek a ženy. Je to z toho důvodu, že je stále uvězněný ve své mešitě, která je mužskou záležitostí a muslim dělá všechno, aby zachoval tvář mezi ostatními muslimy. Jelikož já na celý ten povrchní a pokrytecký systém seru, proto vám píšu, co se skutečně děje z první ruky.

Teď zbývá otázka, k čemu vede taková falešná zbožnost? Vede k tomu, aby muslim sám podváděl svého Stvořitele a první, co udělá, když vejde do mešity, kde se bratříčkuje s ostatními a izoluje se evropskému prostředí, je, že si začíná pěstovat vousy, nosí ortodoxní hábity, které neodpovídají ani kultuře, ani klima evropského kontinentu a hodně pracuje na svém vnějším vzhledu, aby ošálil ostatní. Čím delší vousy má, tím zbožnější v očích druhých je. Nejsmutnější je, že tomu sám začíná věřit.

Že jeho Bůh mu řekl, že se nezajímá o vzhled, ale o jeho srdce a skutky, na to muslim už dávno zapomněl. Po změně vlastního vzhledu, aby byl přijímán v té smečce mužů, přijde na řadu změna vzhledu jeho manželky. Je-li jeho ženou česká muslimka, tak ji přesvědčí, že veškerá omezení a nepříjemnosti, které bude kvůli tomu mít ve své společnosti, budou náležitě odměněny v jiném životě, ale nezmíní jí fakt, že přišla o tento život. Většinou se izoluje ode všech, odcizuje se od rodiny a přestane žít jako dřív – žádné čundry, žádné plavání, a jestli má plavat, tak v neoprenu.

Muslim v Česku, ve 21. století, v jeho přehnané demonstrující zbožnosti, si k oslavám islámských svátků pronajímá sportovní halu pro stovky lidí, ve které muži jsou vpředu a ženy izolovaně vzadu. I při tom pohledu má tu odvahu obhajovat rovnoprávnost mezi ženami a muži. Když jsem proti tomu protestoval, že se staví proti Prorokovu způsobu života, který společně s jeho manželkou Ajšou, seděli, oslavovali, bavili se s jinými páry a navštěvovali se vzájemně doma, nosili si dárky a nedělali z toho žádný hokejový zápas, odpovědí mi bylo, že se mezi námi nacházejí svobodní muži, a tím před nimi chráníme naše ženy! Tím jí její milovaný manžel pokazil i svátek, a to jen proto, že vidí ohrožení své mužské cti všude.

Muslim přinesl s sebou do Evropy model separace pohlaví, který je v ortodoxních zemích všudypřítomný. A to je hlavní faktor, který zničí jakoukoliv nevinnou interakci mezi mužem a ženou od raného věku a odcizuje mužské pohlaví od ženského. Interakce se ženou, jak na duševní, tak na sexuální rovině zůstane pro muslima tajemstvím až do uzavření sňatku, jelikož islámské země postrádají jakýkoliv náznak sexuální výchovy. Dokonce zašli tak daleko, že ani snoubenci nesmí sami sedět a mluvit ve veřejném prostoru bez doprovodu, což znamená, že běžná praxe Evropana, kde se navštěvují doma, randí atd., aniž by z toho vznikla tragédie, je v arabském ortodoxním světě z říše sci-fi.

Taková přehnaná izolace, která brání mužům v kontaktu s arabskými ženami, má za následek osahávání a sexuální harašení každé druhé turistky, která navštíví arabský svět bez ohledu na to, jestli je v doprovodu svého manžela nebo přítele, který se stane neviditelným v očích dychtivých Arabů. Jelikož Arab má zkreslenou představu o morálce a etice, která se omezuje na pěstování vousů a hábity, myslí si, že každá odhalená turistka je osoba bez morálky a studu a může si na ní cokoliv dovolit.

Když muslim emigruje do Evropy, jeho krize se víc prohlubuje, jelikož ignoruje nové kulturní prostředí. Když přijde jaro a Evropanky se odhalí, Arab, který už doma nabyl své předsudky o Evropankách, si myslí, že našel ráj pro své harašení a ani nemá ponětí o tom, že Evropani mezi sebou a zejména v Česku, mají rádi svůj osobní prostor a navíc nejsou zvyklý, ani zvědavý na takové praktiky. Neví, že Evropani po sexuální revoluci překonali spoustu stereotypů a sexuální život vzniká na základě dohody.

Když budeme mluvit čistě o sexuálních zkušenostech a výchově, muslim se ve svých 30 letech nemůže rovnat puberťákům v Evropě, kteří už mají více zkušeností a na základě toho se rýsují jejich partnerské vztahy a jejich výběr sobě rovných partnerů. Muslim, který si zvykl všechno legalizovat papírem před svědky a před Bohem, nemůže chápat, že v Evropě lidé už nepotřebují takové praktiky, aby dali najevo, že berou své vztahy vážně a vkládají do nich skutečné city. A jestli uzavírají manželství, je to na základě toho, že už spolu žili, což u muslima je úplně opačný proces. Nezná svou partnerku a začíná s ní žít až po uzavření sňatku, a jelikož v islámských zemích jsou svatby drahé a bez nich nemůže mít žádnou sexuální zkušenost, což může způsobit opožděný věk manželství u muslima, přijde do Evropy jako panic.

Autor: Hatem Berrezouga | pondělí 29.6.2015 21:30 | karma článku: 47.56 | přečteno: 23207x

Další články blogera

Hatem Berrezouga

An Open Letter to Al-Jazeera from a Muslim living in Prague.

The Crazy and Shameful Reality of Islam and Muslim Leaders in the Czech Republic. Dear Al-Jazeera, Dear Mr. Heijmans, As a Muslim, I am outraged by the lies and the bias both Muslim community leaders, Raed Shaikh and Vladimir Sanka

22.11.2017 v 21:21 | Karma článku: 28.15 | Přečteno: 1468 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Muslimská obec borgů (MOB).

Ani utajené odstoupení předsedy MOP, ani přeměna náboženské obce na „korporaci mladých konvertitů“, a ani součet jejich kolektivního vědomí nezabránily hanobení českého národa jako nejrasističtějšího vůči menšinám včetně Židů!

20.11.2017 v 13:11 | Karma článku: 33.51 | Přečteno: 1561 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Reakce (bývalého) předsedy MOP na můj otevřený dopis.

Očekával jsem seriózní odpovědi, ale dostal jsem dopis, který je plný polopravd a lží ze strany předsedy, který v tichosti odešel z funkce, aniž by o tom dal vědět veřejnosti s tvrzením, že je to teď korporace s mladými Čechy!

16.11.2017 v 8:43 | Karma článku: 18.01 | Přečteno: 859 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Druhý otevřený dopis předsedovi Muslimské obce Praha, proč jsem dostal ban místo odpovědi?

Velmi podivuhodná a neuspokojující byla reakce na vaší oficiální FB stránce ohledně šíření textů, které v jejich celkovém kontextu a nezkrácené v arabštině otevřeně schvalují domácí násilí, bití žen za odmítání sexuálního

14.11.2017 v 14:22 | Karma článku: 29.16 | Přečteno: 1200 |

Další články z rubriky Společnost

Jitka Zámečníková

VAŠE AUTO NENÍ TREZOR

Tak tenhle nápis máme vrytý do naší paměťové stopy asi všichni. Nechávat cenné předměty na sedadle automobilu může jen blázen... a já...

24.11.2017 v 17:21 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 58 | Diskuse

Karol Wild

Mám problém

Tím problémem je stručné hodnocení politiků i politických stran a hnutí. Slova létají vzduchem a každý použije to, co se mu hodí.

24.11.2017 v 17:17 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Jan Ziegler

Maršál Koněv se podílel na komunistickém teroru

Velký spor nyní vyřešilo zastupitelstvo Městské části Prahy 6, které i přes odpor komunistů rozhodlo, že u sochy maršála Koněva v Bubenči bude doplňková tabulka, jež připomene i kontroverzní činy tohoto vojevůdce.

24.11.2017 v 16:14 | Karma článku: 20.23 | Přečteno: 350 | Diskuse

Jana Slaninová

I povstaly nové Šárky a zapíchly Ctirady

"Muži, ta sexistická a zlá stvoření, jsou hodni vyhubení!" vzala si slovo šéfka všech žen, takto Svatá Číča. "A je jedno, jestli jsme jim to my ženy dovolily, či nikoli. Musí trpět, jako jsme po staletí trpěly my!"

24.11.2017 v 14:15 | Karma článku: 21.75 | Přečteno: 525 | Diskuse

Přemysl Čech

Rusko a doping: - my nic, jinde hledejte viníky

Podle ruského vicepremiéra a bývalého ministra sportu Vitalije Mutka nenese vinu za skandál kolem dopingu ruských biatlonistů a biatlonistek v souvislosti se ZOH v Soči v roce 2014 Rusko, ale naopak MOV a WADA. A kdyby jen to!

24.11.2017 v 13:15 | Karma článku: 10.25 | Přečteno: 209 | Diskuse
Počet článků 77 Celková karma 30.56 Průměrná čtenost 9522

Jmenuji se Hatem Berrezouga, vystudoval jsem anglickou literaturu v Tunisu a italsko-francouzskou filologii na FFUP v Olomouci. Přišel jsem do Čech v roce 1998, byl jsem aktivní v mezináboženských a mezikulturních debatách. Poté jsem se zabýval IT oblastí a již 10 let provádím turisty v historickém centru Prahy. V současné době se zabývám výukou cizích jazyků.

Kontaktní email: hatemb@seznam.cz



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.