Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M92i61l50a54n 26R36a96d59e18k 3787556371351

Pro pana Hornera a pro ty co neporozumeli clanku. Pan Berrezouga nechce zavadet pravo saria mimo muslimske zeme, mozna ani v musliskych zemich. Chce to jen uvest na spravnou miru.

A hlavne by byl rad kdyby nase elity si vubec zjistili co saria je zac. A pak by diky tomuto pravu mohli vsem udajne vericim muslimum vzit vsechny davkyba podpory, tvrde trestat kazde znasilneni nebo obtezovani, a NEDOVOLIT burkini ani jine hadry na verejnosti.

A hlavne by mohli s klidnym svedomim poslat ty hordy muslimu domu, a kdo by se ohanel koranem ci sariou, pekne mu je otrit o hubu.

Ti co by se zaclenili a nase zvyky a zakony ctili, nic proti

+39/0
doporučit
16.7.2017 23:13

B51o57ž73e77n54a 33S51l32a79v70í41č71k98o42v82á 4689639861932

za mne karma.

Pokud jsem správně pochopila článek, tak diskuze kolem burkin by vůbec neměla vzniknout, protože správní muslimové a muslimky by neměli vůbec do našich bazénů chodit. A správný muslim by se měl společnosti spoře oděných lidí úplně vyhnout.

+37/0
doporučit
17.7.2017 11:50
Foto

H91a31t43e47m 29B91e63r89r53e24z59o15u34g90a 9905694884650

Zkopiruji svůj příspěvek z FB, abych vysvetlil proc o tom pisu i z hlediska islamske legislativy: Jednoduse receno, kdo chce tady zit, musi respektovat mistni zakony a plati jeden zakon pro vsechny. Pisu, co pisu, protoze jsem vsiml, ze muslimove zneuzivaji vas system a nabozenske svobody, aby prosazovali neco kulturne nekompatibilniho a zpusobuji stret, protoze se ohaneji temi svobodami. Kdyz pochopite, ze islamska legislativa takove jednani naprosto zakazuje, tak muslim uz ten system nemuze zneuzivat, jelikoz nebude mit podle ceho a bude jasne, ze lže o sve vlastni vire, aby mohl konzumovat s klidnym svedomim. Tak jako dospeli si musi vybrat, bud respektuje mistni zakony, anebo jeho vlastni ktere mu narizuji, aby mezi nemuslimy ani nezil, o tom jsem psal

+30/0
doporučit
16.7.2017 18:40

M11i70l35a63n 36R22a89d18e81k 3277926241891

Tak nejak. Ale i v krestanskych zemich se krestane nechovali a nechovaji krestansky, cirkve uz vubec ne, ty byly a jsou semeniste hrichu.

Muslimove si vybiraji to co se momentalne hodi do kramu, jak lidske. Problem je v tom ze Vietnamci, Indove nebo Ukrajinci drive nebo pozdeji zacleni, a je klid. Muslimove malokteri, a nekteri prichazeji s nadeji islamizovat, ostatni, vetsina, jim bude pomahat, bud z presvedceni, ze setrvacnosti, ze strachu, to je jedno, ale ke konfliktu to smeruje.

Nejsou to jen muslimove, cerni Africane se zaclenovat nechteji nekdy ani krestane. Jde o kulturu.

Takze mate pravdu ze bychom jim meli otrit sariu o hubu, ale jednak se to nestane, a hlavne je to jako kdyz leckde domorode obyvatelstvo otiralo bibli o hubu evropskym dobyvatelum, bylo jim to na prd.

Dobyvatel neni verici, on tu viru pouziva. A zde ale novodobi najezdnici maji plnou podporu od nasich ignorantskych elit.

+24/0
doporučit
16.7.2017 18:36

L54u90c61i45e 13G17r20e53g85o90r42o96v17á 4304643176

Jsem ráda, že jste nepřestal psát, vaše texty jsou skvělé.

+23/0
doporučit
17.7.2017 11:01
Foto

O80n18d71ř92e12j 62Š25k67o37c94h 8316567201198

Hateme vy jste vazne jako vino. Jak jde cas je stale lepsi. Nekdy mi prijde az hloupe ze po kazdem textu jen peju chvalu ale vy skutecne s maximalni odvahou pisete veci, u kterych evropska slunicka a velka cast muslimu skripe zuby. Odhalujete triky. Tento text je ovse totalni perla. V podstate rikate: ty muslime jenz se ohanis islamem a pozadujes bozskou sariju mlc! Nechovas se podle ni jen cinis jak se ti hodi. A s presnymi cilenymi priklady. Vynikajici skvostne! Vy a Benjamin Kuras jste mi otevreli oci. Protoze nasim nepritelem a nebezpečim nejsou muslimove co sem prichazeji ale evropske "elity" ktere je zneuzivaji pro sve zajmy a absolutne je nezajima co prijde.

+23/0
doporučit
17.7.2017 1:26

M45i95l39a33n 15R23a71d55e86k 3627786221241

Jeste poznamku, nemohl byste poslat toto panu muslimovi Pelikanovi, a jeste lepe, stretnout se s nim v televizi? A s Kohoutem Kocabem a jinymi.

I kdyz bohuzel se zapadnimi elitami to asi nepujde, ale bylo by dobre aby jste je setrel jak zpocene okno

+23/0
doporučit
16.7.2017 19:06

J79a92r66o28s91l35a11v 11A19n31d31r86ý90s75e92k 6175184859629

Výborně napsáno. Pohled z trochu jiné strany, než se na to díváme tady my ostatní. A naprostá logické. My pořád hledáme, kde děláme chybu, zvažujeme co dělat, aby se ty všechny negativní věci neděly, vymýšlíme opatření. A ono by stačilo, aby se muslimové řídili pokyny jejich vlastní víry. Karma pro vás R^.

+13/0
doporučit
17.7.2017 10:36

R42o75b54e45r66t 83V24i50l44i34m30o19v23s89k47ý 1459745704768

Tak jsem získal dojem, že správný muslim je vodník a nebo Kačer Donald. Prostě pohádková postava. A proto se vyskytuje jen v pohádkách, jako je tento blog.

+10/0
doporučit
19.7.2017 9:23
Foto

J38a31r19o17s36l74a18v 45K23o47n78á47š 4786766266783

Vážený pane autore, některá Vaše tvrzení se zdají být v rozporu, jiná potvrzují kritiku islámu od jinak věřících.

Muslim nesmí žít mezi nemuslimy déle, než po dobu nezbytně nutnou / obchod, studium/. Vy žijete mezi nemuslimy 19 let / a žijte dále ve vší blaženosti, jsem rád, že se Vám u nás líbí !/. Jak se vyrovnáte s takovým porušení šaríje /pokud jste muslim, z Vašeho textu usuzuji, že ano/ ?

Píšete, že islámské právo nedovoluje trestat ženy, které byly znásilněny mužem. Je pravda, že svědectví ženy má jen poloviční cenu proti svědectví muže ?

Můj soused, turecký obchodník a muslim, mi nedávno vysvětlil / v jiných souvislostech /, že okradení nemuslima není krádeží, nýbrž výběrem jakési daně, kterou je káfir povinen muslimům platit.

Totéž mi řekl na téma no-go zóny - tam muslim žije mezi svými a neporušuje tudíž pravidla islámu.

Práce je i duševní. Pokud muslim promýšlí výklad Koránu /např./, pak pracuje ?

Zákaz úroků je mi znám. Podle ekonomů je však jednou z příčin zaostalosti ekonomik, které se řídí přísně islámskými pravidly. Souhlasíte ?

Zákaz vzít si nemuslimku lze nazvat náboženským rasismem, povinnost dětí muslimů být rovněž muslimy porušuje svobodu volby vyznání, platnou ve všech zemích EU. Souhlasíte ?

Nemusíte odpovídat obsáhle, stačí mi jen stručné odpovědi. Přeji hezký večer.

+9/0
doporučit
16.7.2017 20:25

J47i35ř56í 98Č44u76m83p66e75l87í22k 5176966532401

Tak nezbývá,

než konstatovat, že naprostá většina Muslimů nezná, nebo kašle na právo šaria a páchá zlé skutky stejně, jako naprostá většina Evropanů kašle na dodržování křesťanských pravidel.

Vypadá to, že lidé dodržují jen to, co se jim zrovna hodí.

+8/0
doporučit
18.7.2017 23:54

D28a46n 40P56o41s33p68i27s69i58l 3479118126654

R^R^Bohužel, jak se zdá, část čtenářů článek nepochopila.:-/

+8/0
doporučit
17.7.2017 12:09

L86u50d41ě95k 21T98o19n27d70r 3421612462525

Souhlasím s panem Berrezougou, že to co musí u nás proběhnout, je veřejná diskuse o islámu. On sám se k takové diskuzi nabídl.

Jenže, aby taková diskuse měla nějaký smysl a nebyla to jen bohapustá žvanírna, jak "v neděli u Václava Moravce", kde si jednotlivý účastníci diskuze jen "honí triko" a politicky exhibují (to by byla ztráta času) musí být splněny základní podmínky:

1) diskusze nesmí být ve stylu "všichni proti Berrezougovi". Nesmí to být pouze osobní střetnutí jednoho člověka "proti všem"

2) To co to být MUSÍ: musí to být argumentační a intelektuální střetnutí odpůrců islámu se zastánci islámu. Dokonce tvrdím, že aby to mělo opravdu nějaký smysl, tak to musí být v první řadě střet argumentů co největších odpůrců islámu!, s co největšími zastánci islámu! Jinak to postrádá smysl. (Beseda např. p. Halíka s p. Alrawi je ztráta času. Beseda pana Konvičky, Lhoťana, JUDr. Samkové... s panem Alrawi, Sáňkou, Pelikánem... a samozřejmě s panem Berrezougou... to už smysl mít bude)

3) Odpůrci islámu jsou samozřejmě v nevýhodě, protože VŠICHNI jsou ve věci islámu pohými amatery. Nejsou studovaní profesionálové. To by ale nevadilo, pokud by existovala nějaká možnost (třeba nějaký web), kam by mohl kterýkoli občan ČR poslat svůj příspěvek na téma: "Co se mi nelíbí na islámu. Co mi vadí. Co je na islámu nebezpečné pro českou společnost". Smyslem by bylo shromáždiť všechny možné i nemožné argumenty proti islámu. (Ve veřejné diskuzi by vybraní odpůrci islámu měli možnost se tak opřít o názory a obavy občanů, a ne jen o své vlastní domněnky)

4) Všechna shromážděná "proti" by byly v dostatečném předstihu zaslány zastáncům islámu, aby se mohli připravit na veřejnou diskuzi. Čestné by bylo, aby zastánci islámu naopak informovali odpůrce, na čem bude postavena jejich obhajoba ještě před veřejnou besedou.

+8/0
doporučit
16.7.2017 23:45
Foto

L41i47b62u10s48e 69P17a59l10k47o29v84a 6540784178867

R^kdo chce chápat pochopí, kdo ne, toho nepřesvědčíteR^

+5/0
doporučit
17.7.2017 15:34

F50r95a75n80t10i88š47e79k 20N84o53v30á10č75e97k 1944933800371

Fajn napsaný článek, karma

+5/0
doporučit
17.7.2017 13:55

P78e17t57r 97K41e94i15s85l12e22r 6211662302124

Přiznávám se, že by mě velice zajímalo, zda se najde někdo, kdo by s Vámi vedl veřejnou diskuzi (dovedl bych si jí představit např. na ČT v rámci některého diskuzního pořadu pana Václava Moravce) a Vašimi oponenty by nemuseli být jen muslimové, ale i lidé z řad různých organizací, jejichž účelem je "násilný" (omlouvám se za tento výraz, ale jiný mě nenapadl) multikulturalismus... Zároveň jsem ale přesvědčen, že by táto diskuze bude víc než náročná... Oni lidé, kteří vědomě chybují neřkuli lžou, považují své "pravdy" za jakási dogmata a každého, kdo si je dovolí byť jen zpochybňovat, považují minimálně za zrádce...

+5/0
doporučit
16.7.2017 19:58

Z40d29e45n85e64k 51H51o10r81n89e63r 4254861592333

Musím vás mírně ochladit. Chápu, že jste zapálený vlastními představami, které vyvěrají z potřeby spravedlnosti. Ale máme v Evropě jedno rčení, které pochází ze starého Řecka. Netřeba nosit sovy do Athén, kde už jich mají dost (Aristofanés).

Ve vašem textu ohledně šaríji předpokládáte, že šaríja vnese do evropského práva nějaké nové věci. V tom se mýlíte, protože, sice znáte třeba právo šaría, zdá se neseznal jste stejně dokonale evropskou právní tradici. Ta vznikala postupnou kultivací, zejména po zahájení sekularizace již na konci 18. století. Právo se tvoří pro občana, kde nehraje roli náboženství, ale ani vnitřní zaměření a přesvědčení. Vedle náboženských společenství zde máme třeba vegetariány nebo třeba homosexuály. Evropské právo nestaví na tom, co musí být zakázáno, i když takové regulativní pokusy se občas najdou, ale staví na tom, jak umožnit všem občanům žít moudře podle svého přesvědčení. Náboženské právo bylo opuštěno ve prospěch filosofického práva, které se upíná k principu svobody, tak jak ji definoval Immanuel Kant v sadě svých kategorických morálních imperativů. Tyto imperativy apelují na vnitřní uvědomění člověka, utvářejí jeho citlivost pro spravedlnost, která je potom obecně vyjednávána a ustálena na občanském principu do demokratické legislativy. Starověké a středověké morální vzorce a trestní požadavky jsou dnes všude na světě nepřípustné a v Evropě nejsou zcela určitě realizovatelné. Konkrétně od poloviny 18. století bylo postupně v Evropě zakázáno mučení, kam patří i drastický výkon tělesného trestu - usekávání ruky, lámání v kole, čtvrcení apod. Podobně upadal i trest smrti, protože v zájmu omezení krevní msty, principu msty vůbec, evropská legislativa se vypracovala do podoby humánní reakce, kam spadá i snaha o lidské zacházení, byť s odsouzeným těžkým zločincem.

+7/−3
doporučit
16.7.2017 20:54

M49i34l89a72n 51S37t78e92h97l43í85k 7940139443671

"Šaría povoluje muslimům jen krátkodobé pobyty v zemích nemuslimů, a to jedině kvůli obchodu, léčení či vystudování oboru, který v jeho zemi není. A jakmile tyto záležitosti dokončí, musejí se hned vrátit. Muslim má zakázáno žít mezi nemuslimy a vychovat tam své děti, a to kvůli riziku, že by se z nich mohly stát nemuslimové, anebo by začaly porušovat úkony své víry." :-) R^

+4/0
doporučit
18.7.2017 16:17

J97a28n 33B28u69r56i61a19n 2393399844780

Tak to je sice hezké, ale proč jen mám pocit, že je to podáno tak nějak jednostranně; tak, aby se to líbilo? Co jsem třeba o Koránu pochopil, tak je to to, že po jeho čtení se z člověka může stát světec nebo terorista. Záleží jen na tom, čemu věnuje pozornost a co pomíjí. Nebude to s tou šariou podobně?

A další věc - je sice hezké, že muslima dle šarii můžeme po znásilnění pro výstrahu kamenovat. Jen je to nemožné, protože provinilý muslim okamžitě poukáže na to, že trest musí být v souladu se zákony naší země. A my tam v 21. století (naštěstí) těžko dostaneme středověké tresty typu kamenování.

Čili, když to shrnu - muslimové budou chtít šariu přesně do té doby, dokud jim bude vyhovovat. Jinak samozřejmě budou chtít civilizované právo západu.

+4/0
doporučit
17.7.2017 10:28

J35i67ř44í 25C17í55s61a62ř 9871311923772

Náboženství a civilní právo jsou a mají zůstat zcela jiné věci. Míchat náboženství s právem je cesta do pekel. To je u islámu zásadní příčina neslučitelnosti s naší kulturou.

+3/0
doporučit
20.7.2017 9:17

P73a61v35e47l 51S77z56i48r65o24t90n44ý 3912684894760

Dobrý večer, při přečtení titulku jsem se lekl co se tu zase dočtu za hrůzu. Ale naštěstí pro sebe jsem četl dál. A musím vám dát karmu a R^ Jistě víte o čem píšete a věříte si ve svém názoru (viz. výzva k veřejné diskusi muslimům, kteří nebudou souhlasit). Zajímavé a poučné čtení. Měl bych jen dvě poznámky - existuje v Koránu pasáž, že muslim musí zabíjet bezvěrce kdekolik ho potká ? (volně interpretuji, co jsem se už taky dočetl). Možná by to stálo za samostatný blog - myslím, že nejsem sám koho by to zajímalo. A druhá otázka - jak si vysvětlujete, že příchozí migranti v tak masívním počtu naprosto ignorují pravidla islámu o kterých píšete ? Vlastně už tím, že sem přicházejí (když to není za obchodem, léčením nebo studii). Jedná se o jakýsi "odpad islámu" nebo si zkrátka většina muslimů ze své víry bere jen tom, co se jí momentálně hodí ? Nemyslím to ironicky ani špatně. Jen by mě to zkrátka zajímalo. Vím, že i křesťaně, dokonce občas i vysocí činitelé katolické církve občas hrubě porušují pravidla své víry (např. zneužívání dětí, apod.). Ale je to v jednotek desítek či stovek případů. Zatímco u muslimů, přicházejících do Evropy jde o statisíce až milióny případů. Proč ? Možná i tohle by si zasloužilo další blog, který si rád přečtu.

+3/0
doporučit
18.7.2017 23:07

B86e24d60ř43i65c58h 53D35v63o27ř78á49k 2502808786764

Autior uvádí věci na správnou víru. U nás je velké množství nevzdělaných a nechápou Islám. Základy Islámu mohou pomoci posunout svět dále.

+3/0
doporučit
18.7.2017 14:52
Foto

J54i53ř17í 30H24e67r60m82á46n22e20k 4766982332480

R^

+3/0
doporučit
17.7.2017 7:06

K65a83r75e72l 70C59h22r24a17s10t82i33n98a 4163964840445

Jenže - chyba lávky! Muslimovi je tolerováno lhát, jestliže to islámu přináší prospěch. A tady je tolik myších děr k úniku, že trochu šikovný muslim se vykroutí ze všeho!

+3/0
doporučit
16.7.2017 20:18

J23i20ř47í 24J81i55r71o56u98d59e28k 8466429584644

:-)salám alejkum السلام عليكم. I s Tebou bratřeR^

+3/0
doporučit
16.7.2017 19:21



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.