Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Č44e54s17t11m10í61r 43P93u45n25č54o44c24h29á46ř 1774519252327

Přeji Vém vše dobré a ještě lepší, pevné zdraví i nervy s velkou kopou štěstí.

+2/0
27.12.2016 20:02

T15o72m31á32š 69H76u88d48e88č71e50k 3643173259973

Bílá vrána jaro nedělá ;-)

+4/0
26.12.2016 23:14

K36a41t91e64ř41i18n24a 65T19y49c33o48v37á 9760941326795

i Vám pěkné Vánoce

+5/0
26.12.2016 21:35

O20l16d55ř28i22c31h 46H33o21r23á54k 2314949601475

Češi rozhodně xenofobové nejsou a vítají každého kdo přijde s dobrým úmyslem a nechce vnucovat na co je z domova zvyklý.

Jinak by tu už dávno byly problémy s Vietnamci, s Kubánci, s Řeky, s Ukrajinci a podobnými kteří přišli za prací. Kdo chce s námi přidat ruku k dílu a práce se neštítí a ostatním nekecá do stylu života, víry a kultury prostě za komentář nestojí a je náš.

Ostatně tento přístup je vidět na jedné prý "sociálně vyloučené" menšině. Nejsou to přistěhovalci, ale vnucují že jsou jiní a je třeba dvou metrů a všemožné podpory. Proto k nim většina přistupuje opatrně a podezíravě.

Dobré hosty vítáme a pokud chtějí zůstat nemáme problém.

+18/0
26.12.2016 17:05
Foto

H28a25t92e15m 84B86e82r23r90e17z22o82u46g38a 9605704934490

Naprosto souhlasímR^

+2/0
26.12.2016 17:33

M69a53r11t68i79n 23Ž19e54l40i29n94s69k44ý 9238889859292

To, ze se v muslimskych zemich rodi a ziji lide ruzni jako snad vsude jinde ... dobri, spatni.... snad nikdo nezpochybnuje... ani to, ze mezi muslimy je hodne lidi, kteri chteji zit v miru a nechteji druhe omezovat... ale take musite uznat, ze mezi muslimy je podstatna cast, podle me naprosta vetsina tech, co proste nasleduji do slova Koran, Hadis, pouzivaji takiji, takze nemuslimove maji plne pravo byt k naprosto vsem muslimum (I tem od srdce tolerantnim a hodnym) neduverivi... zabity v teroristickem utoku, nebo pri nasilnickem napadeni na ulici jste jen jednou a uplne to staci... lide hlasajici krestanstvi to nedelaji, lide hlasici se k islamu naprosto bezne + viz zakony v zemich hlasicich se k islamu. Takze proste clovek co ma zdravy rozum bude obezretny i po vasem prispevku... to snad musite uznat, ze to je logicke. Vas nazor podle me neni ani zdaleka vetsinovy nazor v islamu.

+1/0
26.12.2016 17:03
Foto

H22a82t89e47m 92B36e91r64r21e10z48o10u94g59a 9515604804350

Můžu chápat Vaší dedukci, ale upřímně k jaké náboženské příslušnosti se hlásí ti, kteří rozvrátili celý islámský svět mezi Američany i Rusáky, kteří bombardují ve velkém, zabili statisíce civilistů? Samozřejmě když člověk páchá teroristický útok je to hrozné a stejně hrozné je, když vnucuje cizí systém do suverénních vlád a mrtvé nazývá vedlejší ztráty. Já nevidím žádný rozdíl a vraždění musí člověk odsuzovat ze všech stran bez ohledu na jejich víru a hesla jako humanitární a lidskoprávní intervence či demokratizace a příkladů je hodně...

+4/0
26.12.2016 17:32

M16a46r58t44i78n 94Ž39e56l62i28n31s71k97ý 9928599189482

Souhlasim s vami, ze napr. tzv "demokrate" sirici lasku a pravdu nasilim, ozbrojenymi prevraty jsou take spatni, ale tady je rec o islamu.

+2/0
26.12.2016 17:39
Foto

H86a13t12e75m 26B18e14r68r23e70z53o44u69g52a 9185624874810

Ale přece nemůžeme zapomenout na to, že to co se děje v Evropě, je následkem toho, co se stalo v arabských zemích..a proto věci se musí řešit globálně i v souvislostech, pokud opravdu hledáme zdravé soužití v už globalizovaném světě...a ne jen poukazovat na útržky jednoho velkého příběhu, který bohužel ohrožuje všechny a bez rozdílu... Aspoň z mé strany se snažím jednat proti svým souvěrcům a udělat pořádek u nás a přál bych si, aby se mezi vámi objevilo víc lidí, kteří budou tlačit na vaše politiky, aby se přestalo zasahovat do těch oblastí a zastavila se to migrační šílenství, které nemá nic společného s emigrací. A myslím, že všichni víme, o čem mluvím. Moje síly jsou hodně omezené na okruh mých blízkých a kdyby každý to dělal, situace se změní. Já o tom píšu, ale koneckonců lidi a vlády musí jednat.

+3/0
26.12.2016 18:04

M49a69r76t14i94n 17Ž46e73l72i42n48s11k54ý 9508859219632

Souhlas ... Zapadni zeme nemaji delat prevraty v arabskych zemich ... ale ma poznamka je spis k prirozenemu chovani muslimu jak v historii tak i v beznem zivote mimo tyto situace (zabijeni krestanu apod.)

0/0
26.12.2016 18:08
Foto

H56a78t58e88m 37B54e75r65r34e84z21o92u74g22a 9195204214190

To není přirozené chování a kdybychom mluvili o dějinách válčení, tak mají všichni máslo na hlavě, muslimové, ateisté, hindiusti, křesťani... válčili buď proti někomu a když nebyl kdo, tak mezi sebou.... Problém je v tom, že si už v 21. století nemůžeme dovolit náboženské války. Podmínky nejsou stejné, zbraně nejsou stejné, máme tolik zbraní hromadného ničení v našem moderním světě, že každý magor je nebezpečný, ať je u nás nebo u vás. Tuhle válku by nikdo nevyhrál, proto je lepší řešit soužití, doopravdy integrovat menšiny a izolovat a řešit jen ty problematické jedince. Já to vidím z pragmatického hlediska a z náboženského budu psát o pravidlech války v Koránu a můžeme o tom pak podrobně diskutovat. Přeji Vám hezký večer,H.

+3/0
26.12.2016 18:19

M47a70r82t18i94n 39Ž52e45l71i30n22s25k13ý 9578579879612

OK ... tady se neshodnem ... pokud dva delaji to same, nemusi to byt ani zdaleka to same, kdyz to jeden dela v souladu s jeho ideologii a druhy jeho ideologii navzdory.

0/0
26.12.2016 18:36

K82a38t91e22ř25i11n48a 70T31y34c79o96v29á 9380891426405

normální člověk nesoudí jednotlivce podle víry, ale když se statisticky lidé určité víry mnohonásobně více dopouštějí zločinu na jinověrcích, vyslouží si ta víra špatnou pověst. to je logické. až sami muslimové budou krotit agresivitu svých spoluvěrců a řešit společně s majoritou nastalé problémy, budou bez problémů přijímáni. bohužel, jste jeden z mála, který se takto veřejně vyjádřil

+1/0
26.12.2016 21:54

K47a49t80e48ř83i28n46a 91T81y55c52o18v81á 9630451856605

ale to peklo přece rozpoutaly především Spojené státy. tak proč se hněv islamistů projevuje převážně v Evropě?

+1/0
26.12.2016 21:46
Foto

H35a80t29e96m 32B69e44r46r72e15z71o47u51g90a 9315814714190

Dobrá otázka. Myslím, že ten problém s islamisty už v Evropě vznikl dávno, že Evropani dělali tu chybu, že nechali bez jakýchkoliv kontrolních mechanismů a integračních programů nechali muslimy podléhat vlivům pocházejících od ropných zemí, kde se praktikuje takový islám, který je pro nás samotné muslimy hodně uzavřený a mající zvyklosti, které jsou mimo čas a prostor..

Evropa byla v poslední době pod záštitou NATO jako součást těch intervencí, kterým velelo USA, tak pro islamistu je Evropa dostupnější cíl, jelikož je blíž. Je to blbý, ale je to tak. Amíci dělají, co chtějí, ale koneckonců mají jiný kontinent, prosazují své zájmy a Evropani by měli začít dělat to samé. Stejně jako vy máte předsudky, že všichni muslimové jsou stejní, islamisti také mají stejné předsudky a hlavně když jim bombardují země a nějaký imám jim vysvětlí, že všichni jsou stejní.. Pak tomu jednoduše věří a většina těch teroristů jsou mladí, 15-25 let a žádnou duchovní minulost neměli, proto pro ně takové útoky můžou představovat nalezení nějakého v cíle životě.

Proto pořád říkám, dejme těm mladíkům jako cíl normální život bez ghett, a až budou mít rodiny a zodpovědnost a pro co žít, tak nikdo z nich tyhle nesmysly nebude dělat. Já bych to upřímně řešil tímto způsobem, buď je úplně integrovat, anebo všechny vyhostit.. nejhorší je, když vlády nechtějí zvolit ani jednu variantu. Postavit další ghetta a posilovat bezpečnost, to je ztráta času a peněz toho, kdo nemá efektivní řešení, protože stojí dost práce, která by se nestačila uskutečnit během jednoho volebního období, a proto není zájem a slyšíme jen prázdná hesla. Ale nedochází jim, že dlouhodobě je toto chování sebedestruktivní.

Přeji Vám hezký večer, H.

+5/−1
26.12.2016 22:05

K17a17t22e98ř20i54n30a 42T55y94c62o49v69á 9440201676135

naprosto souhlasím. především, kdo má kriminální minulost, nemá nárok nejen na dávky, ale ani na pobyt. kdo chce pracovat a normálně žít, ať to předvede. klidně někde ve ztížených podmínkách. když se z východního bloku utíkalo na západ, taky se s emigranty nikdo nemazlil. kdo předvedl, že umí, pomalu byl přijímán. i když ne třeba úplně a ne všude. ale to je riziko, které si každý dopředu mohl zjistit a zvážit, zda to za to stojí

+1/0
26.12.2016 22:15

P19e23t43r 25S79k46á11c20e23l 6734549399

Takže USA nemá vinu a vše je zase (roky 1914, 1938, 1990) na Evropu? Příčina se vždy zjeví...

0/0
31.12.2016 0:07

K63a31t35e19ř53i37n78a 48T36y70c73o76v88á 9240481836335

máte hlubokou pravdu. jenže takhle to v novinách nečtete. spousta lidí není dost chytrých, aby rozklíčovali, že v arabském světě se velmoci rvou o vliv na těžbu ropy a její cestu k zákazníkovi a o zdroje vody a světu předkládají zástupné důvody. prý zachraňují demokracii, pch! normální člověk se stydí, že politik jeho země kdáká o humanitárním bombardování, že někde vojáky střílející civilisty stát podporuje, protože se hlásí k režimu, ke kterému se hlásí jeho politici. vražda civilního obyvatelstva je vražda civilního obyvatelstva a je odporná. vždy.

+2/0
26.12.2016 21:45
Foto

H44a37t36e82m 87B21e68r38r93e37z70o20u87g96a 9805754124900

Dekuji Všem za milá přání a tím mi potvrdíte, že stojí za to v tom pokračovat, že zdravé soužití i v širším okruhu a ve vzájemném respektu a pochopení, je možné i když je to těžké a přeji si, abychom se k tomu v příštím roce více přiblížili V

+2/0
26.12.2016 15:22

S72t36a39n26i16s41l29a76v 48J49a65h35o64d96a 3275861770465

Pokusy o sbližování islámu a české kultury je holý nesmysl: základní hodnoty a mnohá pravidla obou systémů jsou naprosto nesouladná a neslučitelná. Je to již 1.000.000x probraná záležitost. Konkrétní výsledky tohoto "sbližování" jsou vidět v Západní Evropě. Děkuji, nechci.

+3/0
26.12.2016 15:29

S27t55a74n20i66s79l58a10v 17J37a47h73o92d11a 3855321750565

Hezké, ale na "sbližování" s muslimskou kulturou nevěřím.

+7/0
26.12.2016 15:19

M92a27r30t93a 63N21o72v28á72k67o71v73á 4922112281439

Děkuji a přeji Vám a vaší rodině hezké prožití vánočních svátků a šťastný nový rok.

+1/0
26.12.2016 15:14

T57o55m25á62š 69K59u66c15h33a91ř 3387741568641

Další díl seriálu "Bílá vrána". :-P Ale jak se u nás říká, jedna vlaštovka jaro nedělá.

+4/0
26.12.2016 14:49

T49o41m30á69š 92H59u25d32e91č63e47k 3473173909383

Omlouvám se za porušení Vašeho copyrightu. Výše jsem uvedl to stejné, aniž jsem četl Váš příspěvek. No, alespoň v tom nejsem sám ;-)

+2/0
26.12.2016 23:16

K43a43r46e54l 58C53h39r16a22s86t43i60n25a 4693704810965

Pana Hatema sice neznám, ale řekněme, že bych mu mohl důvěřovat. Jenže takových výjimek je tak málo, že nestojí za řeč. Devět z deseti muslimů se chová naprosto opačně, co tedy s tím? A co teprve, až dorostou děti příchozích muslimů? Podle zkušeností z jiných států se dají snadno extrémními imámy svést na cestu ničemů škodících jiným. Kromě toho islám není v Česku vítaný, dopouští otroctví, diskriminaci, pedofilii, zabíjení, násilně šíří věrouku, která odporuje základním hodnotám evropské kultury a u nás je několik staletí překonaná. 90 % Čechů u nás islám nechce !

+7/0
26.12.2016 13:20

J71a17n 28P39a52v33e17l 8673282348626

Jak to víte, že takových vyjímek je málo? Respektive, je pan Hatema vůbec vyjímka? Nenapadlo Vás, že většina muslimů chce pohodový život, ale pokud vezmete celkem malou část, řekněme deset procent, tak dostanete těch ortodoxních muslimů třeba milion?

Skutečně se dají děti snadno svést na špatnou cestu a nebo je svedena zase jenom malá část?

Skutečně se v Čechách dopouští otroctví, diskriminace, pedofilie, ...?

Poslední věta má v sobě část pravdy, ale jen část.

+2/−4
26.12.2016 14:06

K61a25t32e51ř75i76n89a 57T90y29c96o21v19á 9340171826585

ověřte si skutečnosti se zemí, kde muslimové žijí v druhé či třetí generaci

+3/0
26.12.2016 21:50
Foto

H98a10t61e31m 80B49e75r98r72e97z89o20u39g85a 9405284754540

Pane Chrastino, Korán nepřipouští otroctví, diskriminaci, pedofilii, zabíjení a násilné šíření viry, jevy, které existovaly a pořád existují ve všech kulturách a civilizacích před i po Kristovi. Je velký rozdíl mezi chápáním učení v kontextu a zděděnými tradicemi. Kdyby 9/10 muslimů skutečně věřili v tom, co jste uvedl výše, svět by vypadal úplně jinak. Ale k té diskuzi píšu jiné blogy. Tento blog je jen přání k Vánocům lidem dobré vůle. Přeji Vám krásné Vánoce a šťastný Nový Rok. Hatem

+2/−1
26.12.2016 14:25

S96t63a91n83i47s79l22a90v 77J73a95h18o14d45a 3505581680275

Více jsem vám věřil, když jste psal, že tato země není pro muslimy. Že islám nepřipouští vámi výše uvedené, už je úplný úlet!

+3/0
26.12.2016 15:24
Foto

H71a41t79e75m 56B52e13r77r10e47z61o42u66g91a 9425794204280

Byl jsem přesný ve svém vyjádření a psal jsem Korán a ne islám. Je velký rozdíl mezi textem a jeho pochopením a tradicemi a špatným chováním jejich stoupenců. A kdyby člověk pátral v dějinách, tak by našel, že se všichni chovali stejně, a to bez ohledu na učení jejich proroků včetně ateistů, nebyli vždycky mírumilovní..

O dnešních muslimech nemám iluzi, a co jsem psal v Tahle země není pro muslimy, si myslím stále, a proto já především píšu o učení a budou další blogy o koránském textu a začal jsem, pokud jste si všiml, novou sérii Dialog s nevěřím psem, a ve které ujasňuji body z koránského hlediska. Není to moje snaha rozšiřovat islám, ale napravit jeho nepochopení a navíc mimo etymologický a historický kontext. Když člověk upřesní původní učení, i chápání muslimů se pak změní, jelikož sami neví, že jednají proti vlastnímu učení v prospěchu zkorumpovaných vůdců a imámů. Nelze zastavit pokřivené myšlení násilím, ale lepším myšlením, a proto nemám žádný problém kritizovat, co u nás nefunguje, ale zároveň říct, jak by to mělo být. Jinak řečeno, neobhajuji muslimy a nikdy nebudu, pokud nebudou v právu, ale podstatu Koránu jako učení. Jak jsem výše psal, budou další blogy a bude prostor k reakci.

+1/−1
26.12.2016 15:38

K24a61t81e18ř89i70n11a 12T63y93c54o68v79á 9270221566445

hluboce souhlasím. je velký rozdíl mezi vírou a náboženstvím. mezi filozofií a institucí. znám několik křesťanů, kteří jsou hodni toho jména a žijí podle zásad, které původně křesťanství hlásalo. ale většina chodičů do kostela co znám jsou alibističtí, sobecky si zjednodušující žívot a prakticky žijí velmi sobecky a někdy i zle. o kléru mluvit nechci vůbec. to jsou prostě politici

0/0
26.12.2016 22:03

M74a31r17t48i80n 68Ž78e73l38i44n17s14k75ý 9348349319902

Mohamed podle popisu jeho zivota v Hadis mel jak cerne tak i bile otroky, muze i zeny ... Etiopce nazyval rozinkovymi hlavami. Umelce co jej kritizovali nechal zabit. Proc by najednou muslimove nemeli nasledovat jeho vzoru? Ze by sel koran proti hadis se mi nechce verit.

+1/0
26.12.2016 17:06
Foto

H53a64t88e32m 88B14e54r49r48e83z55o78u80g24a 9535454974140

Když jeho biografie a jeho výroky vznikly min. 150 let po jeho smrti, a když 200 let po jeho smrti filologové vybrali pouze 7 563 výroků, které mohli vystopovat z různých pramenů ze 700 000, a když racionalistická škola přijala jen pár z nich, jelikož většina odporuje koránskému textu, tak pak mluvíme úplně o jiné dimenzi autentičnosti a vnímání dějin, a to se týká nejen islámu a kdokoliv se zajímá o teologii a vznik starých textů a jejich stopování, tak ví, o čem mluvím. Ale co mi vadí, je zevšeobecňování a vytahování veršů z jejich historického kontextu s naprostou ignorací souvislostí, a to může dělat každý a s čímkoliv. A o historičnosti budu také psát, ale prozatím píšu o etymologii důležitých slov. Komunikovat, aniž člověk zná význam slov, jde těžko... Není to otázka víry, ale bádání, metodologie a dobré vůle znát věci, jaké jsou.

+1/−1
26.12.2016 17:25

M88a21r27t43i92n 13Ž44e61l35i93n97s87k68ý 9298469889732

Beru ze v islamu mate ruzne skoly, jedna skupina se dokonce vrazdi z druhou... Koran ale take nema moc tolerantni odstavce

napr. 9:29

Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi.

Koran primo narizuje aby Zide a krestane platili "vypalne" džizja...

https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C5%BEizja

0/0
26.12.2016 17:38
Foto

H56a66t21e85m 26B61e98r42r83e33z94o56u29g62a 9675764304450

Po Blogu Taqíja, další rubrika bude o umístění těch veršů v historickém kontext. Tento je o Vánocích v rodině.

0/0
26.12.2016 17:55

K20a73r20e71l 85C87h37r77a60s51t60i25n35a 4413914500955

Ne, pane Hateme, islám je Česku naprosto cizí ! Evropská a islámská kultura jsou vzájemným protikladem. Islám udržuje souvěrce v nevědomosti, lpí na každém slově koránu, žádá, aby všichni dodržovali zvyky o dob raného středověku, islám je tmářské učení, západní kultura stojí na svobodě jednotlivce... Tyto principy nemohou nikdy jít dohromady, islám vede ke stagnaci, Západ se rozvíjí podle života, obě kultury nebudou nikdy žít spolu ve shodě, oheň a voda nikdy nepůjdou dohromady !

+2/0
26.12.2016 20:17
Foto

H77a85t28e71m 59B28e11r18r78e48z14o15u40g39a 9205484824360

Pane Chrastino, nevím, z jakých zdrojů čerpáte vaše informace ohledně dějin. Abych uváděl arabské zdroje, asi je to zbytečně, stejně byste je neuznal, ale pokud nepovažujete oxfordskou univerzitu za tmářskou, tak bych velice doporučoval The Oxford History of Islam a možná byste po jejím přečtení změnil názor, jak sami křesťani popisují kulturní a technologické výměny s islámskou civilizací a nemají takovou zjednodušenou vizi, jakou popisujete vy. Přeji vám hezký večer. Hatem

+1/−1
26.12.2016 20:50

K24a63r84e79l 33C58h47r10a57s80t68i96n63a 4633784660895

Pane Hateme, hezký večer i Vám. O islámu i křesťanství jsem si toho nastudoval tolik, že byste smekl klobouk. Mám společenskovědní kvalifikaci, takže různé historické a sociální konotace mi nejsou cizí. Proč jenapříklad islám tolik nemilosrdný k lidským slabostem, omylům a pokleskům? Prvotnímmotivem morálky islámu nebylo náboženství, ale válečnický instinkt. Arabové byli odedávna národem válečníků aživili se loupením, zabíjením a vykořisťováním usedlého obyvatelstva. Strategiejejich postupu byla přitom velice jednoduchá a probíhala po linii útočit,dobýt, ovládnout, kořistit a zotročit, chovat se bez zábran na dobytém území.Kdyby nevedli takové války, společnost by se pro ztrátu identity rozpadla.Jednalo se tudíž o iracionální dravost, spontánní, brutální expanzionizmus bezurčitého cíle. Mohamed tuto arabskou vlastnost povýšil na náboženskou maximu, neměl potřebu reformovat morálku, jako Ježíš.Proto je svatou povinností všech muslimů – náboženskou povinností danou koránemi tradicemi - přinést islám celému lidstvu. Džihád je božské ustanovení,sloužící výslovně šíření a upevňování islámu. Ti, kteří zemřou v boji zaislám, budou v nebi „přehojně odměněni“, slibují svaté texty. Ve jménubožím proto mají muslimové útočit, zabíjet a násilím obracet ovládnuté na svouvíru

+1/0
26.12.2016 21:57
Foto

H89a12t73e60m 55B18e62r17r48e32z71o29u21g49a 9765514154770

Pane Chrastin, vyčkejte, až budu publikovat rubriku o pravidlech válčení podle koránského textu umístěných v historickém kontextu, budu uvádět zdroje a budeme se mít čeho chytit a budu se těšit na věcnou argumentaci.

0/0
26.12.2016 22:15

T85o21m97á62š 68H33u58d70e29č49e80k 3843503369733

Vy jste nečetl Korán? To nejste dobrý muslim!

0/0
26.12.2016 23:18

P49e29t46r 19V75í68t 5545315729832

Díky, Hateme, za krásný příspěvek. Takhle nějak si soužití kultur představuji. Vzájemný respekt k odlišnostem a zkusit i něco neznámého, co věřícímu, ani jeho víře neublíží. Ale mě, věřícímu ateistovi, se to mluví... Přeji příjemný zbytek vánočních svátků! :)

+6/0
26.12.2016 12:28

J35a75n 79U45l41r90i54c57h 8858923556911

Věřící ateista? Co si pod tím ma člověk představit?

+1/0
26.12.2016 12:35

K37a42t49e11ř83i88n22a 35T63y80c45o55v71á 9290401426395

jsem ateista, díky Bohu - starý židovský vtip

+1/0
26.12.2016 22:23

D18a40n 88J34u78r42y57g77á34č86e57k 4356360634431

věřící ateista.. učebnicový oxymóron :-)

0/0
26.12.2016 20:33

M28i57l91a13n68a 73K83r65a18e46m30e54r39o34v72á 2227600220282

Pokud by muslimové byli převážně jako pan Hatem Berezouga, tak by nebyl žádný problém. Jako nemáme problém s buddhisty nebo hinduisty. Prostě s těmi, co nás nechtějí obsadit, zabít ani předělávat. Bohužel pan Berezouga je naprostá vyjímka.

+15/0
26.12.2016 12:07

D77r61a65h66o57m98í91r 33B59o12k64r 2105366276128

Pan Hatem Berrezouga je inteligentní a slušný člověk. A podle toho také jedná. Přeji Vám také krásné prožití Vánoc a do nového roku vstupte tou správnou nohou.

Ale je tu jeden problém. Mezi těmi, kteří přišli do Evropy, je velice málo takto inteligentních lidí. Zhusta se jedná o jedince, kteří neumí takřka nic a jsou fanatičtí. A z nich se rekrutuje mnoho radikálů, kteří klidně neváhají zaútočit i na souvěrce, kteří uznávají evropské křesťanské tradice. Kéž by takových bylo co nejméně.

Já nerad rozlišuji lidi na bílé a jiné, na křesťany a jiné a tak podobně. Ale rozděluji lidi na slušné a neslušné. A pan Hatem patří mezi ty slušné.

+17/0
26.12.2016 11:42

M37a24r36i36e 73C64h33m74e79l86a58ř87o27v53á 8605746967239

Pane Berrezouga podle příspěvků mně připadne že jste už poloviční katolík. A tak to má být. Aproto vám taky přeji mír, lásku a v novém roce vykročení tou pravou nohou.R^

+3/0
26.12.2016 11:22

A17n85t80o61n89í44n 14P75e49t34r62k53o46v93s37k37ý 8969580840345

P. Hateme my co Vás tu sledujeme na blogu, víme, že od Vás osobně se rozhodně o takíju nejedná. Víme moc dobře jaké postoje na rozdíl od jiných zdejších muslimů zastáváte. Nejhorší na tom je, že na Vás tu útočí i tzv. zastánci boje proti nenávisti, kteří fakticky napomáhají muslimským radikálům a jsou tak hloupí (nebo to dělají záměrně, nevím), že jim to ani nedochází. Já Vám také přeji krásné vánoce a šťastný celý příští rok, nejen ten Nový.

+13/0
26.12.2016 5:20

F48r63a53n85t84i78š98e20k 74V78e97s36e66l86s28k40ý 7301747331912

Výborně. Takhle by to mělo být. R^

+7/0
25.12.2016 23:01

K31a96r25e97l 22C36h50r64a60s89t56i12n88a 4723734530425

Mělo by to tak být, ale není a být nemůže ! Korán vede k nenávisti ke každému, kdo není jeho bezvýhradným podporovatelem a šiřitelem, zatímco Ježíš nikoho nenutí, ale nabízí budovat svět na lásce a odpuštění.

+1/0
26.12.2016 20:25



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.