Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Č27e27s96t76m90í42r 29P25u23n36č17o40c91h48á55ř 1924929152957

Jsem rád, že mohu být obohacován Vašimi blogy k zamyšlení.

0/0
8.12.2015 21:44

P55e38t98r 80K95r87a78t90i16n62a 1591176784476

R^

Ortodoxní a extrémní muslimové dělají to, co je pro ně logické a přirozené - snaží se ovládnout svět všemi prostředky.  To by ale nefungovalo, kdyby neměli na druhé straně protikus v podobě politické korektnosti (ve skutečnosti silné nekorektnosti - vůči většině). V ní jsou jako pátá kolona neziskovky, kteří bojují proti čemukoliv - jen pokud to nese. A tohle je bohužel jedno z témat, co nese, sypou se do toho granty ve velkém. Mnoho těch neziskovek je jen uplatnění pro jinak neuplatnitelné VŠ (různé nové humanitní vzdělání od genderových studentů po antropology comicsu) a dojná kráva, které nejde o žádnou ideologii. Bohužel jako vedlejší efekt tu svou vlastní dojnou krávu podřezávají a spolu s ní i všechny, co tu dojnou krávu krmí.

+1/0
2.12.2015 21:30
Foto

J83i55ř90í 10N62o51v91o35t83n44ý 6534487262541

Děkuji pane Berrezougo. I když jsem sympatizant Bloku proti islámu rád čtu Vaše články. Je skvělé když muslim zdravě "načichne" evropským kritickým myšlením. R^

+3/0
27.11.2015 23:37
Foto

H26a53t72e65m 87B67e38r40r46e30z19o97u98g35a 9655644164560

Rád sdílím další příspěvek ze svého FB, ve kterém vysvětlím, co jsem mínil pod pojmem jako absolutní svoboda myšlení:

Absolutní svoboda myšlení neznamená absolutní svobodu jednání. To jsou dva odlišné pojmy. Ano, čin začíná myšlenkou, ale nezastavíme ho, když zakazujeme myšlenky. Všichni se bojíme o naše děti a zlo všeobecně, ale to je oblast, kterou musí každý člověk prozkoumat a chápat její mechanizmy. Ať každý říká nahlas, co si myslí, ale musíme vychovávat a vzdělávat lidi, aby ji zastavili jinou, silnější a logičtější myšlenkou. Když člověk bojuje proti myšlence zákonem, jen ji posiluje a ten, který v ni věří, sám sebe přesvědčí, že je mučedník a bude dál za ni bojovat. Systém učí jak umět psát, ale ne jak umět kriticky myslet, jinak budeme těžko manipulovatelní. Nevěřím, že existují zlí a dobří lidé. Ale jen lidé, kteří mají zlo i dobro v sobě a záleží na nich, jakému vlivu podlehnou, a čím se nechají ovládnout a je to vnitřní boj každého člověka. Jsou to naši démoni, které musíme porazit, a kteří jen čekají na vhodnou chvíli, abychom je pustili ven, a pomstí se nám všem.

Vím, že co píšu je až hodně idealistické, a proto pro současnou situaci jsem jedině pro, aby státy zůstaly sekulární a náboženství zůstalo jen osobní záležitostí, aby člověk sám našel vlastní cestu a vyvinul se podle vlastního tempa.

Mimochodem, šaría není součást islámské víry a to je jeden z nejrozšířenějších omylů i mezi muslimy. Islámské zákony jsou výplodem názorů juristů a hodně z nich bylo převzato z jiných tradic, ale to je téma na samostatný blog. Jinak řečeno, ortodoxní státy tím manipulují vlastní lidi a mládež a drží status quo, a proto jsem pro úplný zákaz jejich vlivu na tento kontinent. Teprve pak značná část muslimu může myslet jinak.

Upřímně si myslím, že Konvička jako leader svými nekompromisními výroky a postoji dělá vašemu hnutí, které se oprávněně bojí vlivů ortodoxního islámu stejné škody, jako Alrawi dělá muslimům. Přál bych si vidět na obou stranách rozumnější leadry

+4/0
27.11.2015 22:29

M68a55r46t56i54n 40K51o22v70á71ř 1931556420784

Dobrý den, nemyslím, že tady někdo o absolutně svobodném jednání mluvil či jen uvažoval - to je samozřejmě úplný nesmysl. Řeč je jen o tom, zda může existovat absolutní svoboda slova, nebo má mít hranice, které se projevují trestní odpovědností, stíháním řečníka. Vy jste očividně pro asbolutní svobodu slova - trest nic nevyřeší, myšlenku to nezničí, řečník se cítí jako mučedník, zákaz myšlenku jen posiluje. Ať si každý řeční, jak chce, musíme pouze vychovávat lidi, aby postavili proti špatné myšlence lepší a logičtější. Čímž a) znovu opakujete, že extrémistům všeho sruhu se nemá zakazovat řečnit, nemají se stíhat, má se jim nechat všechna svoboda pro třeba onu radikalizaci lidí, b) myslíte si, že než tyto řečníky stíhat, tak proti nim postavit lepší a logištější argumenty - myslíte, že logika má tváří tvář fanatismu lepší přesvědčovací schopnosti? Když postavíte proti fanatizujícím řečem logiku, že díky tomu každý prohlédne, že opustí onen fanatismus a navrátí se do normálu? Já osobně bych zůstal u modelu, kde je řečník za svá slova zodpovědný a stíhatelný, ať už se jedná o islamistického extrémistu nebo extrémistu Konvičku.

PS: k tomu Vašemu předchozímu - možná jsem se trochu ztratil v těch metaforách o mouchách a  pavučinách, ale mohl byste ještě jednou osvětlit, jak vnímáte náš systém - abych Vám třeba nekřivdil, když se mi zdálo, že mluvíte o tom, jak je prohnilý, kolabující, jak lapá malé mouchy, aby udržel iluzi, že ještě funguje, jak rozvrátil vše v blízkovýchodních regionech, způsobil imigraci atd. Děkuji.

0/0
27.11.2015 23:11

M43a61r47t42i95n 70K48o49v17á47ř 1341816120624

PS: na druhou stranu přiznávám, že osobně jsem pro absolutní svobodu slova ve smyslu nezakazování žádných knih, což je potom tak trochu zajímavé, že si myslím, že řečník by měl být za své proslovy nebo psané příspěvky (na netu, v knize) zodpovědný, stíhatelný. Možná tedy tak, že myšlenku samotnou nezakazovat, protože to by ani moc dobře opravdu nešlo, tj. konkrétně nepálit knihy, nemazat příspěvky, když už byli napsané, ale když už dotyčný dané myšlenky šíří, píše o nich, propaguje je, pak za to bude stíhán. O těchto myšlenkách je možné mluvit, ale nesmí se propagovat - je možné mluvit o nacismu, ale nesmí se propagovat. Nezakazovat třeba Mein Kampf, ale jeho propagaci trestat atd.

0/0
27.11.2015 23:35
Foto

Z25b35y69š77e86k 84L91o79r96e71n23z 1313535276940

V tom je právě islám jedinečný. Jmenuje se islám, ale sám neví, jestli do něho šaria patří či nepatří. V Evropě se prosazuje islám se šaríou, ale islám bez šarii je uražen, když se řekne, vyhlásí (deklaruje Úmluvou listiny Lidských práv), že šaria je součást islámu a není s demokracií slučitelná. Muslimovi nevadí tento vnitřní rozpor - to oni za to můžou. Všímám si, že v islámu nejsou za své problémy zodpovědní muslimové: ale "oni" jiní muslimové, křesťané, ateisté... "Ne v mém jméně" říkají transparenty po islámských teroristických činech, ale nikdo již neřekne co "jméno" v islámu znamená: křestní, příjmení, Mohamed, Aláh? Řeknu vám, je to jako na prvním stupni základní školy. Otázka: "Čí ty jseš?" Odpověď "Já jsem maminky".:-) Je to patologické, protože tomu dítěti je víc než osmnáct let. Islámu je 1400 let a stále neví čí je. Jak by to potom mohl vědět Evropan? Zbývá mu jen střídání pláče a smíchu. Muslim neví a čeká (a šíří se střídáním islámů, hodného a zlého), jak se Evropa rozhodne, každé rozhodnutí bude špatné, muslim bude tak jako tak zraněn ve svém náboženském cítění, bude provokován a tak bude mít nárok na "odvetu" - "to oni!".

+2/0
28.11.2015 19:27
Foto

H44a84t13e50m 74B45e61r91r69e92z66o17u61g18a 9215744514760

Dobrý večer všem, po dlouhém dni v práci čtu Vaše komentáře a dovolte mi uvést věci na pravou míru a dovolím si citovat pana Jiří Brabec na mém FB"....Nepolemizujete v nem, jak Vam vytykaji vyse, o tom, zda Konvicka spachal ci nespachal. To at skutecne posoudi organy cinne v trestnim rizeni. Polemizujete v nem o tom, proc problem vznikl a to mi pripada podstatne..."

Psal jsem take o pokrytectví a sebeklamu, a jak někdo cítí vítězství dobra, ze je konecne Konvicka stihan v malém politickém procesu a system funguje, ale pro koho a proti komu? Opravdu si myslite, ze zabijete myslenku, kdyz zakazete, aby byla nahlas vyslovena? At je myslenka hrozna, jakkoliv nam pripada, bude se dal rozsirovat, ale tentokrat tise a jednou se vrati v plne sile, a proto jsem pro absolutni svobodu slova, a at kazdy nahlas rika, co si mysli, a at kazdy nahlas proti ni argumentuje. Zakon? Jeden filozof řekl:" Zákony jsou jako pavučina, chytají jen ty malé mouchy, ty velké ji roztrhají na kusy." Sledujme dal ty male neskodne mouchy a dal bezmocne koukejme na ty velke, ktere planetu roztrhavaji na kusy. Podstata problemu je system, ktery je shnily od svych zakladu, ktery kolabuje a jediny zpusob, jak ho udrzovat, je v rozsirovani strachu a nenavisti, omezovani svobod a umlceni malych much a jejich obetovani, abychom dal zili v iluzi, ze jeste funguje. Ale je to ten samy system, ktery destabilizoval regiony, rozvratil kultury, zabije sta tisice a nuti miliony k pohybu. System, aby se dal udrzel, postavi vsechny proti vsem a jednou bude takovy chaos, ze budeme prosit a s vdecnosti vzdame nasi svobodu za bezpeci a novodobe otroctvi. Kdybych chtel podat trestni oznameni, dal bych ho na nas vsechny, jelikoz system je v nas a my jsme ten system. Dekuji za komentare a preji dobrou noc

+12/0
26.11.2015 22:53

M35a85r10t92i17n 69K49o98v45á89ř 1341216520534

Z Vašeho příspěvku jsem dost tumpachový, někdo by teď mohl říct, že jste dokonce agentem IS :), protože jste sdělil dvě věci: 1) má být absolutní svoboda slova, nic řečeného nemá být stíháno, trestáním řečníků se myšlenka stejně zcela nezničí, naopak se vrátí v ještě větší síle. Neměla by se tedy stíhat ani nacistická či islamistická propaganda, neměli by se hnát k zodpovědnosti fanatici z jakéhokoli tábora, kteří hlásají nenávist a radikalizují lidi k násilí. Prostě nic z toho nemá být trestné. Človek by řekl, že jste proti tomu, aby zde svobodně fundamentální islamisté šířili svou propagandu a radikalizovali lid, ale zdá se, že jim v tom nemám nijak bránit - absolutní svoboda slova nadevše; 2) se teď dost navážíte do našeho systému, říkáte, že tento náš systém je snilý od svých základů, kolabuje a jediný způsob, jak se ještě udržuje při životě, je ten, že šíří strach, omezuje svobodu a umlčuje malé mouchy (tedy Konvičku, jak říkáte, dokonce je obětuje - chudák Konvička, náš velký mučedník -, aby udržel iluzi, že tento náš shnilý a kolabující systém ještě funguje); a za 3) říkáte, že je to tento samý systém, který  destabilizoval blízkovýchodní regiony, rozvrátil kultury, zabil statisíce a přinutil miliony k pohybu. Tento náš systém postavil všechny proti všem a jednou nás přinutí vzdát se svobody a přijmout otroctví. Proto také, kdybyste chtěl podat trestní oznámení, pak na nás všechny, tento nás prohnilý systém z toho viníte. To myslíte vážně?

0/−1
27.11.2015 0:50
Foto

J52a14r31o43s82l16a66v 10P33t65á76č21e79k 4332839671324

Podle toho, co jste napsal, jste četl úplně jiný článek od úplně jiného člověka.

+1/0
30.11.2015 12:53
Foto

K30a45r94e66l 27B12o37h24á62č51e38k 1551377796264

Evropská společnost je citlivá na vyjádření, vracející se odkazově k německému nacismu a fašistické ideologii ...to je první moment a je logický vzhledem k tomu, že zde jsou lidé z generace, která zažila 2. světovou válku.

A druhý moment citlivosti je ústava a základní lidská práva a svobody. 

Nechal bych na soudech, co je a není tedy v současnosti trestné, i když chápu, co jsi chtěl říct.

+3/0
26.11.2015 22:36

T49o23m12á39š 73B38l67a83ž75e12k 4298322811

Kdyby evropští politici více naslouchali lidem jako Berrezouga, Abdel-Samad, Ourghi a mnoha dalším, kteří vzešli z prostředí náboženského fanatismu , mohli jsme si všechno tohle ušetřit.

Pane Berrezouga, přesto že jsem fašizující spodina a xenofob s nízkým pudem, vážím si Vašich blogů a rád je čtu. Děkuji

+3/0
26.11.2015 22:19

M37a46r65t41a 23N69o87v26á84k35o50v76á 4172802411779

Žák, předčil učitele. 

Respekt, díky, karma.

+3/0
26.11.2015 21:59

M21a72r52i48e 37J96a76h92n20o39v64á 5452693914465

Trochu nerozumím těm tvrzením, že pan Berrezouga obhajuje Konvičku a je mu to vyčítáno. Jsem jediná, kdo má dojem, že ten blog není o obhajobě Konvičky? Myšlenka je někde jinde, alespoň pro mě.

+17/0
26.11.2015 18:30
Foto

P93e30t10r 76H96a19n25n85i49g 5626414235714

Vážený pane, Vaše psaní je mi velice sympatické. Sám jsem znal několik muslimů z Indonésie a byli to skvělí lidé. Nemohu se tedy srovnat s tím, že všichni muslimové jsou negativní. Problémem ovšem je ilegální imigrace do Evropy. Ta masa lidí, kterým se rozplyne jejich sen o pohádkovém království bude pro Evropu neřešitelným problémem. Bohužel to bude i pro ty muslimy, kteří si doposud vážili toho, že mohou žít klidně v Evropě také velkým problémem. Samozřejmě obvinění doc. Konvičky je nebetyčný nesmysl a hloupost. Státní moc si vyrobila mučedníka.

+11/0
26.11.2015 17:35

M35i31r92k95a 89W72i13n58k80l94e83r59o53v55á 2124571339

Pokud blíže prozkoumáme osobu velectěné státní zástupkyně, jež Konvičku začala stíhat, přestaneme se nad tím podivovat. Je to jurodivá aktivistka, která, dle mého názoru, nemá na státním zastupitelství co pohledávat. Vždy jsem si myslela, že soudci, státní zástupci i policajti by měli apolitičtí.

0/0
10.12.2015 16:43

M28a34r48t40i30n 75K39o82v32á61ř 1351326880174

Svůj článek vedete v duchu Voltairova: nesouhlasím s Vámi, ale budu bránit Vaše právo to říct, načež hned sjedete Alrawiho za jeho sarakstickou poznámku - co si to dovoluje, má ten člověk rozum, je při smyslech? Pan bloger si tak trochu nevidí do huby, že?

Pan Konvička je nejen proti islámu (a to obecně, ne jen fundamentálnímu, teroristickému), ale i proti muslimským imigrantům - proto pro vás nemá žádné pochopení, a to dvojnásobně ve Vaše případě. Obhajujete člověka, který by Vás ihned "deislamizoval"  a "odemigroval", kdyby k tomu měl jen tu moc.

Vaše výzva ke stažení žaloby směřuje asi na muslimy, ti s ní ale nemají nic společného.

0/−8
26.11.2015 16:18
Foto

M23i35r51o71s26l42a74v 71O65l42š65á97k 4450501338506

"Sjet někoho" je něco jiného než chtít zakázat jeho názory.

+6/0
26.11.2015 18:46

M17a66r61t31i38n 92K82o51v58á90ř 1191736370464

vyjádřil se dost jasně, že se Alrawi neměl vyjadřovat, což se mi v kontextu tohoto článku "svoboda slova nadevše" zdálo dost podivné. PS: pokud je zakazování názorů - a to jakkoli extrémní, násilné - špatně, pak by měl pan docent asi dost smůlu, když přesně tohle má v politickém programu, kde se dokonce ani nechce zabývat, zda jsou dotyčné názory extrémní, násilné, ale jsou-li islámské, pak prostě umlčet. To je ale takový docela projev pokrytectví, když na jednu stranu si stěžuje, že ho chtějí za jeho slova hnát k zodpovědnosti, že nikdo nesmí nikoho umlčovat, ale současně mu o umlčování druhých jde. Prostě pokrytectví a demagogie jak vrata.

0/−3
26.11.2015 18:58

M79a69g72d81a58l17e81n38a 68M82a60c61h90o81v41á 2833355166418

Spíš mi výzva k Alrawimu přišla jako žádost, aby víc přemýšlel co řekne a jak to řekne. Lidi jsou naštvaní a mají strach. Pokud dojdou k domněnce, že v mešitě se káže radikální Islám, tak to skončí hůř než pokojnou demonstrací. Navíc od nás se čeká neustále nadhled. A co druhá strana? Zkuste někde ve společnost tak 5 muslimů říct vtip o Allahovi.

+8/0
26.11.2015 19:59

M24a94r73t11i60n 24K39o82v91á79ř 1171686460344

Doufám, že lidé nebudou nikde nikoho lynčovat, byť jsme ale bohužel od lidí jako Konvička k tomu vyhecování dost (policie ho také proto oprávněně viní z podněcování k nenávisti). Stejné chování se očekává od všech, tohle jsou bohužel takové hypotetické agrumenty na obranu pana docenta - co on dělá, to přece nic není, podívejte se na muslimy, jak podněcují k nenávisti, jak ubližují, jak řádí, i právě takovéto "zkuste říct před muslimem vtip o Alláhovi" (když by na nevinný vtip zareagoval, jak myslíte, pak bude policie konat úplně stejně, nemyslíte přece vážně, že Konvička nesmí, ale muslim může - každému stejně).

0/−2
26.11.2015 20:17

M85a72g92d26a86l42e51n22a 47M82a10c69h46o20v50á 2663335846768

Věřím tomu, že dobrému vtipu by se zrovna autor článku zasmál. Ale o Islámu moc vtipů není a ty co znám jsou spíš z našich luhů a hájů. Proč asi? Navíc tenhle postřeh není z okolí pana Konvičky. Je to od jiného Bloggera, jméno už nevím, ale třeba ho najdu. Nepatřím k těm, co si myslí, že každý muslim je vrah a ti slušní jsou výjimka. Ale myslím, že když se něco semele budou šti slušní šlapat brázdu a poslouchat Imámy. Moc reformátorů tam mít nebudou.

+4/0
26.11.2015 21:05

P58e42t72r 78K18r57a51t74i24n11a 1301106464356

Vy nečtete, co autor psal, vy čtete, co chcete číst.  Buď nerozumíte psanému textu a nechcete rozumět.

0/0
2.12.2015 21:12

D75u28š88a25n 96M92a64j29t76á21s 9726418230146

Shrnul bych to asi následovně. Konvička a jeho projev je produktem situace, stejně jako byl Hitler produktem své. To neomlouvá mylšenkové procesy a prohlášení konkrétního ať jednoho či druhého. To je jen konstatování faktu, který říká kdyby nebylo Hitlera (Konvičky) objevil by se jiný se stejnou rétorikou, protože bohužel doba k tomu tlačí. Prostředí se radikalizuje...

+3/0
26.11.2015 12:38

M88i26r68o94s39l19a14v 61K16u63l44h73a22v27ý 5499902471

Dobrý den pane Heteme,

myslel jsem, že Vás tak trochu znám, ale mýlil jsem se; stále dokážete překvapit. Že ztratíte slovo za p. Konvičku jsem opravdu neočekával, protože i souvěrci mu nevhodné vyjadřování vyčítají.

Stále se mi vrací myšlenka na vytvoření určité přijatelné "normy" pro muslimy v Evropě potažmo v ČR, kterou pracovně nazývám "Kodex evropského muslima". Řada věcí by se vyřešila. Ten nejpádnější argument lze najít ve stanovách ÚMO. Na jedné straně se zavazují, že budou respektovat zákony a ústavu ČR, ale jinde je napsáno, že budou žít dle islámských zásad. JAKÉ TO JSOU ZÁSADY?

Vytáhl jsem si z min. kultury všechny podklady pro registraci; o zásadách ani zmínka, jen jako kůl v plotě použit verš - nebudiš žádného donucování ve víře - když pozdější verše (nahrazování?) mluví jinak. Ale to je na širší debatu.

I když stanoví "něco", co bude v souladu s LZPaS, zůstává do budoucna stěžejní otázka: pokud muslimové získají v populaci početně nadpoloviční většinu, budou i nadále dodržovat demokratická pravidla?

0/−2
26.11.2015 10:49

R46o73m92a28n 31M35á69c40a 7295570812317

karma.... 

"Jinak řečeno, pane Konvičko, nesouhlasím s Vámi, že chcete plošně zakázat islám a s Vaším zevšeobecňováním a ignorováním reality, že islám má mnoho podob a 1,5 miliarda muslimů je krvežíznivá sekta uctívající násilného pedofila, který nepřinesl žádné duchovní hodnoty."

a tohle je prave to, za co je rekneme obvinen... stale mame platnou legislativu, kterou bychom jako pravni stat meli dodrzovat... at se nam v jistych situacich libi nebo ne... to by pak z toho byl dobry hokej, kdyby se dodrzovala jen nekdy...

Listina zakladnich prav a svobod rika v oddilu druhem, clanku 17 napr. nasledujici...

"Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti."

a pak tu mame trestni zakonik, ve kterem nalezneme spoustu paragrafu a z konkretniho paragrafu je pan Konvicka obvinen... nic vic, nic min...

0/−3
26.11.2015 10:42

M10i47r93o53s62l57a55v 16K89u89l42h73a68v63ý 5549502831

Rv ...z konkrétního § obviněn... To je ta licoměrnost státu a jejich současných představitelů, když na jedné straně budou slovíčkařit, neb to není stálá rétorika p. Konvičky - řada předešlých nebo následných projevů to dokazuje (neobhajuji jeho nevhodné výroky) a na druhé straně existují základní náboženské (ideologické) texty islámu, z nichž je řada v rozporu s LZPaS. Jak to může blahosklonně stát vnímat, když není nikde dáno, co z toho je platné pro ČR?!!

Přirovnám: někdo dostane oprávněně pořádkovou pokutu za odhozený papír nebo vajgla  a na druhé straně se budou vyvážet odpadky do chráněné krajiny a stát bude mlčet.

(větší část mého názoru výše)

+2/0
26.11.2015 11:08

R74o25m37a39n 73M97á47c94a 7815630552387

jiz jsem Vam to psal vcera... pokud Koran siri nenavist a je v rozporu s LZPaS, podejte na autora Koranu trestni oznameni... kazdopadne jste jako clen Bloku proti islamu zaujaty, tedy diskuse nema moc cenu, protoze jiny nazor proste neakceptujete, nez je ten konvickovsky... hezky den

+1/−2
26.11.2015 11:12
Foto

M74i81l37o81š 60F68. 69P89e20c63h71a42r 3103561140105

„podejte na autora Koranu trestni oznameni“ 8-o Vy jste fakt král! (Ale nejmenujete se ani Melichar, ani Baltazar). Autor koránu podle vás žije v ČR, aby na něj pan Kulhavý podával trestní oznámení?

+2/0
26.11.2015 11:21

R34o63m76a83n 85M64á14c29a 7525560112987

ocividne jste to vubec nepochopil... tim upozornuji na absurdnost argumentace pana Kulhaveho, ktery vytlouka klin klinem, ze konvicka je nevinej a za vse muze koran a ten by mel byt sankcionovany...

+1/−3
26.11.2015 11:24

M98i70r98o12s26l41a18v 62K59u22l10h93a63v39ý 5299132811

Lžete!!! Nikde jsem ani půl slovem nenapsal, že p. Konvička je nevinný.

+1/0
26.11.2015 11:35

M36a81r69i97e 23J40a15h78n69o73v69á 5612843354595

Vystihl jste to naprosto přesně. Jako vždy, karma R^

Někteří muslimové zde skutečně svým přístupem dělají celé komunitě medvědí službu. Narazila jsem na jednoho takového manipulátora v diskuzích na idnes. Bude hájit pravdu až za hrob. Jen ještě nevyslovil, čí ten hrob bude.

Já v poslední době zjistila, že snad až na vaši osobu, muslimům chybí absolutně smysl pro humor a v tom je taky jeden ze zakopaných psů.

+2/0
26.11.2015 10:26

T68o69m29á21š 61J54e10l91í93n53e86k 5341692228537

To obvinění mi sice přijde nesmyslné, ale teď už bude lepší nechat to doběhnout - jakýkoliv možný výsledek myslím dost vyjasní situaci.

0/0
26.11.2015 9:22

H65a60n32a 92P69a85c13u85l67o64v29á 2416526719566

"nesouhlasím s trestním oznámením podaným na jeho osobu" R^[>-]V

+4/0
26.11.2015 8:53

J76a33n 62D40v33o44ř28á67k 5576804447878

Karma. Akorát nevím o tom, že by Konvička kdy řekl, že 1,5 mld muslimů je krvežíznivá sekta, to jste si přidal.

+4/0
26.11.2015 8:49

T25o21m88á69š 92J35e14l22í47n68e25k 5481552818117

Vzhledem k tomu, že je v tomto směru aktivní už dlouho, a v některých obvzlášť náročných debatách bylo po pár hodinách jeho cílem oponenta už jenom co nejvíc vytočit bych nebyl tak kategorický. Zaznít mohlo za ty roky skoro cokoliv, a určitě nestojí za to se tím prohrabovat.

Ale domnívám se, že si nic takového nemyslí. Obdobně třeba s tou masokostní moučkou. Ale to už posoudí jiní.

+1/0
26.11.2015 9:41
Foto

H63a91t30e12m 38B45e26r30r33e92z45o77u35g96a 9125504574800

Pane Dvořáku, tak za to se omlouvám a upřímně jsem usuzoval, že p.Konvička jde po celém islámu a muslimech a každém, kdo ho uznává. Tak pokud to tak není, stačí, aby ujasnil svůj postoj a sám jsem první, kdo nechce islám v jeho dnešní ortodoxní formě v ČR. Tak musíme spíš lépe pracovat na komunikaci a věřím, že spoustě muslimům vadí, co se děje, ale ať je nestavíme mezi dva extrémy. Na jedné straně špatné vedení, které muslimy reprezentuje a na straně druhé ten, který si mylně myslí, že může všechny "deislamizovat" a postavit jejich víru mimo zákon.. což není vůbec konstruktivní. P.Konvička by se tedy měl vyjadřovat přesněji, aby nebyl špatně pochopen.

+6/0
26.11.2015 11:32

J70a90n 96T96i71c93h36ý39(34B86n61j84) 4174577318799

R^Hatem Berrezouga na Hrad! Ne vážně, máte můj obdiv, zachovejte si vtip, nadhled, odvahu i svou víru, která Vám dává sílu, je pro Vás záležitostí "intimní" a nikomu ji nevnucujete. To se potřebujeme všichni naučit, respektovat se, zchladit horké hlavy a zůstat nad věcí. Nestát se ani multikulturními, ani antiislámskými fanatiky. Fakt je ten, že nám stojí za to bránit si to své a někdo má zájem nás poštvat proti sobě. Snad se nám z toho podaří hezky česky vybruslit s humorem nám vlastním.

+14/0
26.11.2015 8:13

T36o46m55á52š 98B71r94y87k94n34a24r 1105167193952

Ať se to někomu líbí či ne, tak islám není kompatibilní s evropskou kulturou. Pokud je tu muslimů několik a  autor je toho zářným příkladem, tak není žádný problém. V okamžiku, kdy by počet muslimů narostl na několik % populace, tak tu máme obrovský problém, protože muslimové nejsou schopni se asimilovat, naopak by se snažili přetvořit společnost ke svému obrazu...

+15/0
26.11.2015 7:47

Z20d43e77n64ě84k 13W90e96r92n72h14a57r63t 6447265442238

Ano. On totiž islám není náboženství, jako křesťanství nebo judaismus. On je to také společenský systém. Mohamed byl panovník v Medíně, dokonce válečník a dobyvatel, takže logicky stvořil něco, co je současně zákoníkem a společenskými pravidly, možná dokonce jakousi politickou ústavou, nejen náboženstvím. Nelze oddělit islám jako soukromou věc věřícího, od islámu coby společenského uspořádání. V tom je velká část problémů se šířením. Pokud se někdo doma modlí, je to každému jedno, jak svého Boha oslovuje, ale to je jen malá část islámu, zbytek je vlastně vždy přetváření celé společnosti.

+6/0
26.11.2015 7:57

T96o97m60á56š 97B57r19y74k13n11a72r 1575927303292

přesně tak, není to jenom náboženství, ale především ideologie a to dobyvačná....

0/0
26.11.2015 8:54
Foto

L75u28d16ě51k 72M28a88z38u53r81e48k 7510186591709

Tak především - muslimové, když sem přicházejí, tak vědí, že jsme zemí bez Alláha. A zřejmě právě proto cítí za svou povinnost, to změnit. (Btw - cítíte to, jako muslim také tak?).

A hlavně - nelze z naší strany nevěřících dost dobře očekávat jakoukoli diskuzi s muslimem na téma islám, pokud největším a konečným "argumentem" muslima vždy je "stanovil tak Alláh a nelze o tom proto pochybovat".

+10/0
26.11.2015 7:45
Foto

H60a20t26e11m 55B61e96r61r34e13z60o82u40g43a 9145724524750

Výborná otázka a pravdou je, že ANO od začátku jsem byl přesně, jakpopisujete, jelikož islám se neučíme samostatně, ale jsme indoktrinovaní ve škole,doma a málokdo se orientuje ve starém textu mající 1500 let. Každé náboženstvíje misijní a také první roky jsem si myslel, že mám ukázat lidem bez Bohů, kdoje BŮH. Ale pak jsem se izoloval od islámské smečky, a jelikož jsem četl Korán sámz mnoha hledisek od jazykové stavby, použití alegorií a umístění událostí do historickéhokontextu, pochopil jsem, že spoustu věcí my samotní muslimové nechápeme a lžeten, kdo řekne, že si islám vybral svobodně, jelikož jsme se narodili v islámskýchzemích a bylo to pro nás přirozené, ale ne volbou. Sám jsem uvádělve svých předešlých blozích, že koránský text zakazuje i Mohamedovi, aby se snažilkonvertovat lidi, jelikož je to proti plánu stvoření - a kdyby jeho Bůh chtěl, všichniby rázem uvěřili, budeš teda Mohamede Ty nutit lidi proti své vůli uvěřit?

+4/0
26.11.2015 11:23
Foto

H80a44t38e73m 70B94e18r69r17e73z59o16u10g24a 9415504624400

A tady celý systém předávající se z jedné generace na druhou se zhroutil a svoboda myšlení a odlišnost české kultury mi hodně pomohla chápat a vidět věci z jiných úhlů, a proto teď zrovna bráním tu odlišnost, protože jsem pochopil, že se v ní skrývá náš potenciál obohacení a vývoje lidského druhu, a ne když proměníme svět ke svému obrazu, splyne v jednotvárnost a globální kulturu. Nevím, jak tohle vysvětlit nejen muslimům, ale každému člověku, který neměl to štěstí emigrovat, trpět, aby vnímal věci jinak a pak je z toho radost, ze člověk cítí, že svět je opravdu mnohotvárný. Ale tohle nevysvětlíte žádnému věřícímu člověku, jehož život se odehrává v mešitě, církvi či synagoze a jeho rodinou a uzavírá se do sebe a demonstruje svou pravdu tím, že musí ukázat, že se ostatní mýlí. Došlo mi, že co kdyby nikdo neměl pravdu, anebo všichni ji mají a pravda je jako kousky puzzle, které jsou rozprášeny po celém světě a musíme se vzájemně poznávat a obohacovat a dát ty kousky dohromady a osvobodit se od bludného kruhu dobra a zla..? 

Doufám, že mě chápete... jinak neumím na Vaší otázku odpovědět.

+9/0
26.11.2015 11:23

M90i73r66o40s24l93a13v 90K89u86l54h34a79v39ý 5719692721

R^R^R^

+2/0
26.11.2015 11:38
Foto

L30u96d88ě24k 18M41a48z87u47r55e33k 7870286411769

No, pane Berrezouga, moc děkuji za takovou upřímnou odpověď. Myslím si, že to, co píšete, je natolik důležité i hezké, že by si to možná zasloužilo od Vás i zcela samostatný článek.

Tím Vás samozřejmě k ničemu neponoukám, jen chci říct, že by si toto zasloužilo, aby si přečetlo více lidí.

+2/0
26.11.2015 12:50

M12a22r98i84e 44J66a50h35n81o80v18á 5622453364445

Ztratila jsem řeč. Těchto pár vět by se mělo tesat do kamene, kolik je v nich pokory a pochopení. Doslova mě to dojalo, vážně, moc děkuji.

+3/0
26.11.2015 22:13

V86ě45r37a 92Ř44í61h48o32v59á 6354784914

Děkuji za Vaše vysvětlení. Obavy většiny lidí pramení z příchodu muslimů, kterým bude dlouho trvat, než se dostanou do stejného stadia pochopení naší kultury jako Vy. Než se do toho stadia dostanou (pokud vůbec), může se toho ještě spoustu semlít v náš neprospěch (myšleno původních Evropanů). 

Ráda bych ještě dodala, že se asi stávám sympatizantkou p. Konvičky. Zároveň i Vaší sympatizantkou. Nebylo by marné, kdybyste si spolu vyjasnili některé pohledy na islám a třeba formulovali problematické body, proti kterým by se dalo společně postupovat.:-/

+1/0
27.11.2015 22:34
Foto

M68i69l24o71š 57F20. 52P21e80c53h36a13r 3313941240185

„Každé náboženství je misijní“ – myslím, že ne. Židé, pokud vím, žádnou misii nedělají a pokud se člověk chce stát proselytou, budou ho od toho, pokud vím, naopak zrazovat.

0/0
26.11.2015 12:18

M16i54r95k21a 52W59i19n95k93l83e79r38o78v62á 2724151529

No jo, jenže kolik je mezi muslimy, kteří přišli do Evropy, takových, jako jste vy? Promile? Nebo ještě méně? Většina nechce uvažovat jako vy, naopak, chtějí, abychom my začali myslet jako oni. A hlavně věřit.

0/0
10.12.2015 16:49



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.