Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26a92d15i12s11l54a38v 68N40á77d52v56o64r24n51í35k 6874235937106

...to má být omluva...???8-o8-o8-o...jste asi spadli z jahody naznak....;-O

0/0
30.10.2015 12:05

M69i88c46h36a41l 79P89i29l30n24ý 9744830264969

Vážený Pane Berrezougo,

Váš blog jsem našel čirou náhodou, ale je pro mě osvěžujícím kontrastem k moronským kydům(bohužel) většiny bloggerů bez ohledu na server či jazyk. Nade všecko ctím respekt k odlišnosti jakéhokoli druhu (prosím ne TOLERANCI, ale RESPEKT) a považuji konstruktivní diskuzi rozdílných názorů za jeden z nejcennějších nástrojů poznání - vždyť jakou intelektuální kvalitu budou tvořit dva lidé, kteří si budou povídat o tom, jak se jejich názor shoduje?

Je mi velmi líto, že jste musel v Česku získat zkušenosti, které popisujete a stydím se za to, že jste napůl rozhodnutý hledat si místo na slunci jinde. Chci Vás vyzvat, abyste ignoroval zoufalce, kteří v marné snaze ospravedlnit svou existenci na této planetě vyrábějí umělá ocenění a těmi se pak dekorují, vyrábějí umělé problémy a ty potom marně řeší, vyhlašují vlastní etické normy a ty potom porušují.

Vždyť to přece musíte znát - psi štěkají, ale karavana jde dál ...

Pevně doufám, že budete pokračovat v blogpostech, které já vnímám jako obohacující, nenechte se zastrašit nějakým štěkáním.

+3/0
30.10.2015 2:16
Foto

J10i49n72d20ř91i74c43h 18C79h14m94e69l14a61ř 4368472409783

Pane Berrezougo, ptal jste se, co si o tom myslíme. Hate Free a podobné organizace prostě staví islám, muslimy a Araby nad všechny ostatní. Jsou nedotknutelní, nekritizovatelní a hlavně nikdo si z nich nesmí dělat srandu, a to ani Vy, jako muslim. Tahle nadřazenost islámu plyne z pocitu nadřazenosti samotných muslimů (čest výjímkám jako jste Vy). Tu nadřazenost berou pak někteří nemuslimové jako danost a podle toho pak měří dvojím metrem a jsou schopní nazvat islámofobem i muslima.

+1/0
29.10.2015 23:18
Foto

V97l70a55s36t56i77s70l31a64v 18S48l26í13ž 7684403673241

Hatem Berrezouga je pro mne příkladem toho, že muslim nerovná se extrémista. Jeho brilantní čeština, o které by si mohla nechat zdát spousta rodilých Čechů a jeho osvícensky kritický přístup k víře a problémům, kterým na rozdíl od těch, co se ho opovažují soudit, rozumí a umí je trefně a s noblesou pojmenovávat, jsou pro mne jako světlo na konci tunelu v dnešní době temna multikulturního a imigračního běsnění, které nemá v  novodobých dějinách Evropy obdoby.

Pane Berrezougo, držím vám palce v tomto nerovném souboji. A chci vám říci jedno: není vás to hodno. Příživníci sající veřejné finanční prostředky sloužící zájmům někoho, kdo si dal za cíl destabilizovat náš kontinent vás nejsou hodni. Tak je třeba k nim přistupovat.

Je mi líto, že jejich neurvalý přístup a nadutost, která z jejich tzv. omluvy čiší, vám znepříjemňuje život. Vydržte, jedinou cestou je, nenchat se zastrašit a vytrvat.

+6/0
29.10.2015 12:11

M12a61r77i30a28n 66K60e19c41h41l70i74b37a92r 3820823959

Jo, příteli, HFC, to je něco jako křivé zrcadlo, cokoliv se v něm odrazí, vyleze ven znetvořené nebo směšné. Divím se, že si nimi vůbec ztrácíte čas.

0/0
29.10.2015 12:05

P84e55t50r 72K91r94a48t70i20n35a 1691626114356

Můj dojem: HateFree uznala chybu po vzoru chytré horákyně - uznala/neuznala. Navíc je to ukázka klasických demagogických metod, jako bagatelizace, překroucení, vytrhávání z kontextu. Také je zjevné, že má výrazně dvojí metr, je všechno, jen ne nestranná.

+6/0
28.10.2015 19:36

P39e46t47r 34K84r62a57t78i13n93a 1271246454986

A zapomněl jsem na totální absenci smyslu pro humor. To není nijak trestné, ale vzhledem k tomu, že evropská kultura má nadsázku, ironii, sarkasmus a satiru hluboce zakořeněnu, dokonce jako regulérní politický projev a politický boj, je to minimálně na pováženou.

+3/0
28.10.2015 19:45

M55a37r24i65e 42J16a82h83n26o50v19á 5662383594185

Přesně R^

0/0
1.11.2015 21:15

D41a90v55i40d 15M41a38l89i67n96a 1300473150523

Zajìmalo by mne, od kdy je ZESMESNOVANI trestne? Kdo urcuje tu hranici ironie a pomluvy? Jestli HFC, tak potes koste! Kdo je pasoval do role inkvizitora? Kdo je obdaril tou jedinou PRAVDOU? Cela tato "vladni organizace" je zrala na prosetreni BIS! Potom policii a postaveni pred radny soud! Takto OHROZOVAT na zivote jednotlivce, ktery poziva pravni ochrany teto zeme, a jeste se u toho zastitovat vladou teto zeme? Co to je?

+3/0
28.10.2015 16:09

J56a54n 77S58e49d25l82á20k 9142297936514

To je dobrý, takže když už mě nějakej islámista nalomí k tomu, abych se o islám zajímal také z jiné strany než alláhu akbar videa s popravami, demonstrace proti evropským kulturám, útoky na původní obyvatele evropy atp..., tak se zase nehodí do krámu hatefree

+1/0
28.10.2015 6:57
Foto

M54a29r95c25e28l 33B97u70r70k12e71r83t 5404663265470

odpoveď HATEFREE je ukážkou čistokrvného alibizmu. Žalovať ich v občiansko-právnom konaní za poškodzovanie dobrého mena. Dôkazy sú jasné, zachytené, nespochybniteľné.

+1/0
27.10.2015 22:03

A55n67n22a 68K77r41a69t95o41c17h88v43í35l31o86v35á 4457621854185

Nesouhlasím s Vaším komentářem sexuálního harašení ke každé druhé turistce v arabském světě. Z vlastní zkušenosti s kamarádkou z dovolené se klaním k přesnější statistice statistice - každé první. :-/ Bohužel.

0/0
27.10.2015 16:18
Foto

J92a52r77o95s49l44a80v 53Š82v92á28b81í97k 3451634455172

Být na seznamu HateFree bych považoval za ocenění a potvrzení správnosti svých postojů.

+11/0
27.10.2015 14:14
Foto

L35u73d23ě59k 10M82a20z43u63r44e49k 7250456471769

Pane Berrezouga, tak vidíte - byl jste jen HateFree nesprávně zařazen v seznamu veřejně pranýřovaných "škodlivých osob" a na základě Vašeho oprávněného ohrazení to "napravili" a ihned Vás přeřadili do jiné samostatné kolonky, ovšem jako stále "škodlivou osobu".

To, že se tak stalo na základě lživé manipulace, to asi není podstatné. Protože "škodlivou osobou" z pohledu HateFree jste, a to i kdybyste se na hlavu postavil. Máte prostě cejch - a važte si toho stejně, jako si mnozí určitě váží Vás!

Já tedy ano! :-)

+11/0
27.10.2015 13:25
Foto

H80a17t53e13m 89B26e28r43r59e25z23o47u87g16a 9455894674500

Vážení, před chvíli jsem si všiml níže diskuze na FB HateFree - Visitor Posts:

Jan Richetr : Bez násilí, bez nenávisi. Chceme totéž, jenom vy si myslíte, že je třeba se zastávat i těch, co mají nenávist k ostatním zakořeněnu ve své víře. Kdo nám zaručí stejná práva, až zde budou muslimové ve většině? Název rubriky "I ty můžeš být v menšině" mě velmi děsí

HateFree Culture: Přesně tak, Jane, chceme totéž. Nikdo Vám nebrání si islám jakkoliv kritizovat. Nijak to nehodnotíme. Zastáváme se každého, kdo chce v míru žít s ostatními klidný život.

Vážně???? Tak co tady já vůbec řeším. hned to zkopíruji do svého článku, abych nebyl tentokrát obviňován z toho, že beru HALUCINOGENY 8-o

+14/0
27.10.2015 10:30

J28i19r88i 72C57e92e 5685661612858

Podávat v týhle věci trestní oznámení je IMHO ztrátou času. Policie tyhle věci řešit neumí a ani nechce. Neexistuje společenská poptávka.

Na 99,7% to odloží, protože se nebude jednat o trestný čin.

Doporučuji celou záležitost řešit občansko-právní cestou, ovšem s tím, že důkazní břemeno tvrzení, že vás činnost hatefree poškozuje bude na vaší straně.

Ale je fakt, že neomarxistům by měl konečně někdo vymáhat čumák v žumpě, kterou oni sami vytvářejí.

Za jejich bojem proti nenávisti a za toleranci se totiž skrývá jen další rozvinutí forem třídního boje a nastolení diktatury menšin, resp. jejich hlásných trub, tzv. humanistů.

+7/0
27.10.2015 10:05

R98o41b37e46r54t 51M11o89t90k60a 4556907179405

Prokázat trestný čin je složité, ale myslím si, že ne úplně nemožné. Pokud by někdo, či několik z jeho přátel dosvědčilo, že si na základě informací o něm myslelo, něco špatného, tak ta možnost tu je.

0/0
28.10.2015 15:20
Foto

L62u44c86i45e 32P37a27s54e81k74o27v38á 5860185592

Kdyby to nebylo celé k pláči, bylo by to k smíchu - partička rádoby vzdělanců nazývá své těžce vyprodukované slepeniny prázdných pojmů ANALÝZOU. Je to samá studie a průzkum a analýza. Samý honosný pojem v zájmu oblbnutí davu. Ve skutečnosti je to ubohost nad ubohost a také neskutečná drzost. Jen někdo s nulovou mírou sebereflexe si může dovolit navážet se do člověka, který z muslimského prostředí vzešel a popisuje jen svou životní empirii. Od svých compů s rozpracovanými "analýzami" Vám vysvětlí, že svět, z kterého jste vzešel je úplně jiný, protože oni to přece vědí lépe než Vy - muslim z arabského světa. Absurdita dosahuje vrcholu.:-/

+21/0
27.10.2015 9:27

A60n43n32a 63K42r43a28t86o75c91h46v15í54l97o16v94á 4377121574195

Děkuji za Váš příspěvek, něco podobného bych napsala, kdybych našla ta správná slova.

+1/0
27.10.2015 16:20

M23a16r33i44e 34J67a53h59n62o28v26á 5642913404405

Podepisuji v plném rozsahu.

0/0
1.11.2015 21:18

Č27e33s36t74m95í43r 56P20u52n85č31o71c55h74á79ř 1894359382977

Je to boj s větrnými mlýny. Jako odpovědi získáte nová nactiutrhání. Hodně štěstí. Připravte se však na to, že naše "nezávislé" soudy jim půjdou na ruku. Demokraturu si rozvracet nenecháme a vůbec, není ten zlotřilec v Čechách nezákonně? V každém případě Vám držím palce i u nohou.

+3/0
27.10.2015 9:26

A45l54e19n86a 38U73r88b68á34š56k74o80v22á 7240671886709

Pane Berrezougo, přeji vám pevné nervy! Pracuji s chlapcem s poruchami chování a s mentálním handicapem, a tato omluva mi ho velmi připomíná - když provede něco, co neměl, také říká, že "nechtěl" a "nevěděl"... V jeho případě tomu věřím. U dospělých lidí, kteří svou činností ovlivňují masy lidí, je to ale nepřijatelné!!! Pokud zveřejní něco, pod co se podepíší, měla by každá informace být ověřená - jinak jsou na úrovni bulvárních plátků a měli by se opravdu přejmenovat na FreeHate... Držím Vám palce, ať díky nim neztratíte víru v dobro a chuť do života. R^

+8/0
27.10.2015 9:05

M10i37r61o74s65l94a79v 58K12u94l97h83a82v38ý 5909352931

R^ Je mi líto, pane Hateme, že zrovna Vy, který je snad jediný v českém prostoru se svou sisyfovskou snahou otupit ostré hrany mezi skutečnými náb. rasisty a nekomunikující muslimskou komunitou, dostáváte "na frak" právě od těch, kteří by ve Vás měli hledat spojence.

To svědčí nejen o nadutosti a hlouposti těchto lidí, ale zcela jistě o zbytečnosti existence takové organizace.

Nedejte se.

+19/0
27.10.2015 9:05

P94e85t17r 45K97r10a17t74i32n62a 1771146194576

+1

0/0
28.10.2015 19:41

M87a84r18t88i97n 76P33r78o58k39e37š 5352779902835

nemělo by se ono sdružení jmenovat spíš FreeHate? :-)

+3/0
27.10.2015 8:56

J50a27r83o55m28í29r 81M81a35c12h36a54t10ý 2438429125547

To, že s HateFree není něco v pořádku, vím už dávno. Možná jsem jen netušil, že je to až tak špatné, ale v podstatě mne nepřkvapila jejich "analýza" ani "omluva". Smutné mi přide, že tyto a jim podobné "spasitele světa" si vydržujeme z našich daní. Přitom by asi mnohé lidi překvapilo jak některé neziskové organizace "hospodaří" s finančními prostředky a kolik peněz dávají na pomoc potřebným.

+10/0
27.10.2015 8:40

V92á46c19l98a74v 48Š92o58b69r 5253362777180

Upřímně kdyby mi třeba nějaký soud nařídil omluvit se za tvrzení že Babiš je lhář (A podle mne jím je - před volbami neustále sliboval jak jeho "hnutí" zůstane celé volební období v opozici - tento slib porušil tím že se účastní na vládě a dělá ministra financí)

tak bude moje omluva znít takto "Omlouvám se že si myslím že Babiš je lhář, ale tento názor nemám naprosto žádný důvod změnit a v rámci svobody slova tento svůj názor odmítám cenzurovat a budu ho vyjadřovat dále."

+1/0
27.10.2015 8:04

Z71u31z25a89n81a 44V93a57s89s 1385157131826

Reakcia z Yeseteru na mňa pôsobí nesmierne namyslene. My chyby nerobíme a keď ich aj robíme, nemôžeme za to. Pripadá mi cielene formulovaná tak, aby sa nedalo ničoho chytiť. Vy, pán Berrezouga, podľa nich hovoríte nadnesene, emocionálne a porušujete kódex blogera. A ak som to správne pochopila, mali by ste sa moslimov zastávať. Ale ako sa treba zaslať pasáží v Koráne, ktoré hlásajú otvorené násilie, vraždu, nenávisť a podobné moslimské lahôdky, zo nám títo morálne nadradení neprezradia. Hlavne sa moslimov zastávať bez ohľadu na práva, ústavu a zákony. Teraz by som s chuťou napísala, že sa na nich vys...e a pošlite ich niekam. Hádžete perly sviniam a oni za to nestoja.

+7/0
27.10.2015 7:50

J86a70n 32C32h45r26á37s82t42e40k 7806841752783

Neuvěřitelná nehoráznost HFC!

Celá ta jejich "činnost" je založena na manipulacích, lžích, podvodech a snahou o dehonestaci lidí, kteří mají jiné názory, něž ty, které oni schválí. To jejich monitorování, sledování, analyzování (v podstatě obyčejné šmírování) veřejně vyjádřených názorů lidí začíná být nebezpečné a opravdu silně připomíná ty nejhorší a nejtragičtější doby historie.

Smutné, tristní ...

+10/0
27.10.2015 7:47

M90a96r57c13e54l14a 26N39e14č38a20s61o96v17á 8951129188140

Je mi líto, pane Berrezougo, že musíte podstupovat takovouto nerovnou komunikaci.

Připomnělo mi to Svěrákův a Smoliakův film "Nejistá sezona", který je (podle Wikipedie).... "...nejvíce však o střetu autorů s komunistickou schvalovací a hodnotitelskou mašinérií." 

Tihle hatefree lidé opravdu silně navozují podobnost s mladými svazáckými kádrováky z 50. let minulého století.

+32/0
27.10.2015 1:03
Foto

L94u91d61m31i35l47a 79S20v49o35z39i89l43o14v16á 9654135603421

Kádrováci, ohledně schopnosti překrucovat a upravovat si něčí text podle svých potřeb navíc zkřížení s jehovisty. Já prožila mládí za bolševika, to se říkalo, že blbové jsou sice nebezpeční, ale nejnebezpečnější je blb přesvědčený a s vymytým mozkem. Tahle organizace si podobné plánovitě vytváří po vzoru svých svazáckých předchůdců.

+7/0
27.10.2015 7:25

J35a59n 97C65h57r66á92s21t82e28k 7296851392323

Jo! Členové prověrkových komisí a ideologických oddělení výborů KSČ od úrovně okresních si zřejmě tiše mnou ruce, jaké mají šikovné pokračovatele.

+4/0
27.10.2015 7:32

L76i88b82o27r 68V70a19n32ě44k 3633909104

Citát:

--------------

Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám. Nesmí propagovat násilí a agresivitu jako prostředek řešení konfliktů.

------------------------

Dotaz.

Smí se citovat texty z Koránu, které propagují náboženskou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvláště pak vůči menšinám a propagují násilí a agresivitu jako prostřede řešení konfliktů?

+12/0
27.10.2015 0:50
Foto

M23a94r16t54i40n 14B45r69a82u53n 2964367131649

Samozřejmě že smí, stejně tak , jako se smí citovat z Mein Kampfu, komunistického manifestu a podobných šíleností. Je totiž značný rozdíl mezi citací a propagací, či vyjádřením se.

+2/−1
27.10.2015 1:00

L42i35b95o90r 30V49a10n67ě66k 3243329484

Čím to, že nacismus se propagovat nesmí islám a komunismus ano?

0/0
27.10.2015 10:32

M43a88r32e12k 25M44a73h57d52a97l 9157373879245

Nemůžu si pomoct, ale z "omluvy" organizace HateFree na mě z každého odstavce číší nadutost a povýšenost bez jakéhokoliv studu. HateFree záměrně tvoří v každém článku z komára velblouda a manipuluje veřejným míněním, zatímco Vaši reakci a obavy bagatelizují. To je pro mě důkaz naprosté neúcty k člověku, který má odlišný názor než mají lidé vystupující jménem této organizace.

+41/0
27.10.2015 0:12

T49o68m49á32š 91J56e23l14í38n83e36k 5521432518107

Myslím, že v ČR moc úspěšně veřejné mínění nemanipulují. Možná by chtěli, ale jako prioritu to nejspíš nemají, to by se chovali ještě jinak. Hádám, že pro ně je důležitá cizojazyčná prezentace jejich kampaní, určená chlebodárcům.

0/0
28.10.2015 9:10



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.