Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A40n27t92o80n35í47n 23Č74í31ž75e34k 1138612884949

Vážený příteli. Opravdu musím říct, že mne Vaše články těší. A jak jsem psal jinde, lidé jako jste Vy nám, "xenofobům", "rasitům", "fašistům"..., k nimž se hrdě hlásím (a k nimž zjevně podle toho, co píšete, patříte i Vy ;-D), absolutně nevadí.

Ale vadí mi to, co jsem kdysi zažil - Seděl jsem (bylo to ještě za socialismu) v hospodě a přisedl si ke mně nějaký Arab. Za chvíli tam začal čoudit tak, že se tam nedalo dýchat. Když viděl, že se mi to nelíbí, tak mi velmi vstřícně nabídl, že si mohu přesednout jinam. A o toto tu jde. My tu nechceme lidi, kvůli kterým, když zde začnou bydlet a žít podle svého, se budeme muset odstěhovat. My tu chceme lidi, kteří si budou vědomi toho, že pokud si v hospodě přisednou k nekuřákovi, tak se podle tomho mají chovat.

A pak ještě další věc, která je asi podstatou toho, co píšete. Říká se jí pravidlo "Bij a plač" a je už velmi staré a bohužel i osvědčené. Někdo udělá binec, ale když dojde k řešení, tak on to vlastně udělal kvůli jinému, který mu ubližuje. On je jenom chudáček, kterého každý šikanuje. A tak si pod pokličkou soucitu může odvážit dělat ta největší svinstva a okolí mu to žere. A o nic jiného se u Hatefree apod. nejedná - sám si budu dělat, co chci, ale špatní jsou ti druzí. A s tím já, xenofob, rasista, fašista... rozhodně souhlasit nemohu.

+1/0
23.11.2015 21:41

P98e27t33r 17N73o94s76e33k 5393262303716

To mi úplně pohladilo duši... :-)

+2/0
8.10.2015 21:52

Č21e64s25t76m81í70r 40P88u84n87č31o24c98h65á42ř 1494259772167

Jste pro mě zjevením, každý Váš blog čtu s potěšením z kritičnosti Vašeho přemýšlení, které vnímám, jako nad a možná metakulturní. Nedejte se odradit pitomci, prosím, a pište dál.

+8/0
6.10.2015 23:28

K32a43r96e19l 29K96a97v50k45a 9459499687516

máte můj respekt, přestože islám v CR nechci a nepovažuji ho za něco co by patřilo do Evropy. Ale v podobě, jak ho chápete Vy (pokud ve svých textech nekecáte ;-)), bych byl schopen ho tolerovat. ZAjímal by mě Váš názor na to, že SA dostala v OSN výbor pro lidská práva. Dle mě je to výsměch

+4/0
6.10.2015 21:40
Foto

H19a27t50e62m 65B60e56r31r89e58z15o24u38g11a 9925744384440

Vážení čtenáři, děkuji všem za Vaše komentáře a omlouvám se všem, kterým jsem nemohl odpovídat na maily. Ono opravdu mezi rodinou a prací člověk nemá moc času na psaní, i přesto se snažím sem tam nemlčet o věcech, které podle mého názoru nejsou vůbec v pořádku.Občas se objeví verše z Koránu pod blogem, který řeší spíš kulturní rozdíly a integrační problémy a musím se pak dokola opakovat,že nepíšu blog o islámu, víra pro mě je vývojová jako každá filozofie a hlavně osobní záležitost patřící do soukromé sféry, a to platí i pro chápání ateismu, které nebylo stejné v průběhu dějin.

Co mně opravdu vadí je štěpení české společnosti na extémní póly a musím bohužel konstatovat, že to není v zájmu Vaší společnosti, aybste se rozdělili kvůli importovaným problémům. Člověk, který je soudný a je svědkem toho,co se děje v jiných společnostech, které takovému trendu podlehly, by měl používat v takové době selský rozum a velmi pragmatický pohled na věci bez emocí a obviňování některých z fašismu a xenofobie a dalších z kolaborace. Nemusíte mi věřit, když tohle píšu, ale upřímně se divím, že česká společnost, která má zkušenosti s totalitními režimy a manipuací davu, a která podle mého mínění má docela cynický a kritický pohled na realitu, začíná tomu podléhat a lidi mluvící stejnou řečí se obracejí proti sobě. Můj prostý názor a neodvážím se říct, moje rada, když koukám na vlastní zemi, jak se snaží ji rozbít na kusy, v takové chvíli musíte spíš být jednotní a dát zájem národa jako celku nad osobní zájmy a osobní nevraživosti, překonat je i přes rozdíly, protože člověk musí mít neustále na vědomí ten velký obraz a nesmí se nechat ošálit detaily.

+11/0
6.10.2015 21:11

L83i24b47o23r 49V77a67n15ě57k 3833719884

Zájem národa je nepouštět sem totalitní ideologii potlačující lidská práva a svobody, i když se snaží často tvářit nevinně a mírumilovně.

+2/0
6.10.2015 22:42
Foto

H52a49t48e62m 71B88e47r90r85e58z27o59u11g52a 9485134154680

Ve svých blozích jsem nikdy netvrdil, že islám je mírumilovný ani dychtivý válek, a totality, které byly a pořád jsou na světě nejsou jen islámské. Prostě všechno se dá zneužívat, a jak říkají staré pravdy, dobří a špatní jsou všude a ba každý v sobě má to dobro a to zlo a záleží na každém, jaké vlastnosti chce v sobě podpořit. Svět není ani černobílý ani růžový, pane Vaňku a jak jsem už Vám zmínil víc než jednou, že kvůli tomu, že dostávám donekonečna ty samé poznámky, napíšu celou rubriku o pojmu války a míru v Koránu a pak Vaše komentáře a citované verše budou souviset s tématem blogu, jelikož tento blog je proti extremismu, ať je černý nebo růžový a zjednodušování komplexní reality a a priori přesvědčení, že někdo je dobrý a ten druhý je zlý.

+2/0
7.10.2015 6:36

K95a56r70e16l 14V83o37h70n14o11u84t 4978549980467

Spíš mi ukažte tu islámskou zemi (skutečně islámskou, kde platí islámské právo), která není totalitní.

Pak se můžeme bavit o tom, jak svět není černobílý ani růžový.

0/0
7.10.2015 12:16
Foto

H27a68t62e74m 88B48e30r84r89e52z96o64u30g62a 9485344284110

Abychom se o tom bavili jak píšete :-) tak by mě zajímalo co považujete nebo rozumíte pod "skutečně islámskou zemi", a pokud se nemýlím, tak jste ji definoval jako zemi, kde platí islámské právo. Máte na mysli ISIS? Upřímně, co víte o islámském právu? Jeho vytváření, vývoj a jeho inkorporace do různích islámských zemí a jejich odlišných legislativ od Indonosie přes Jordánsko, Turecko do Tuniska a Maroka? Tady mluvíme o 1,5mld muslimů rozprášných po všech kontinentech mluvící desítkami či stovkami odlišných jazyků mající tisíce různých tradic vytvářející nejen zvykové a rodinné právo ale i velice odlišné trestní právo. Mimochodem jestli myslite SA? Tak vsichni Arabové představují jen +- 8 % z celkového počtu muslimů. I oni mezi sebou mají odlišné právní systémy. A jestli ISIS považujete za stát, už jsem uváděl, že zaprve nepředstavuje žadný stát podle žadné politecké téorie státu a za druhé jestli člověk z celého islámského světa zná z televize 15 tisíc šilených bojovníků a považuje je za "skutečný" islám, tak se nedivím, že vidí svět v tom připadě jen černě...

+3/0
7.10.2015 17:08

K51a25r74e42l 81V43o43h77n44o27u43t 4898119590727

Ano, asi nikde neplatí islámské právo výhradně a zcela. A co? Tohle jsou z Vaší strany zase jenom kličky, jak si nepřiznat, že ryba smrdí od hlavy.

Země - kde platí islámské právo je taková země, která z islámského práva vychází, třeba i tak, že se na něj odvolává. To už by se spočítat dalo, ne?

A pokud nechceme brousit do práva - berte za islámskou zemi takovou, kde jsou dvě třetiny obyvatelstva muslimové. To se dá celkem snadno spočítat. Kritérium je to měkčí - spadne do toho třeba i Turecko, ale stále to bude mít vypovídající hodnotu.

Takže která taková země z těch desítek není totalitní? Kolik jich je?

0/0
9.10.2015 9:12

J59i63ř34i78n50a 40H78o57l35o84t25o60v86á 1715502508623

Beze slov a respekt, děkuji Vám za příspěvky a za Vaše články

+1/0
7.10.2015 10:59

M59a78r52i57e 30J51a36h79n41o55v70á 5852673564625

Pane Berrezougo, nebojte se o nás, my sice v diskuzích vypadáme, že se nenávidíme až za hrob, ale je to jen vedlejší projev svobodného vyjádření myšlenek. V praxi spolu pak klidně zajdeme na kafe. A i u něj jsme schopní si vynadat, naštvat se, poštěkat se, ale tím to skončí. Možná proto, že to ze sebe dostaneme, nemáme potřebu se uchylovat k násilným řešením. Dokonce jsme ochotni vnitřně s oponentem v diskuzi souhlasit, ale zas mu to nechceme dát jen tak zadarmo. Právě tím se navzájem posouváme dál, i když zvenku to tak nemusí vypadat.

0/0
14.10.2015 22:11

J95o15s57e13f 83M10i49k60o21v46e27c 5167963278816

Neuvěřitelné. Prošel jsem celou diskusi k vašemu velmi kvalitnímu blogu, který muslimy zrovna nechválí. A nikde tu nevidím Polické! Že by mu došly "argumenty"?

+2/0
6.10.2015 20:13
Foto

I89v72a76n 91B36ě50h79o29u12n42e82k 5525707983327

Karma. Velmi si vás vážím a jsem rád že píšete.  Držím vám palce.

+5/0
6.10.2015 20:09
Foto

H85a49t26e67m 97B90e66r92r46e77z59o39u91g45a 9835334304820

Dobrý večer pane Běhounku, děkuji za Váš komentář a chtěl bych také reagovat na Váš poslední vzkaz o možnosti případného setkání, samozřejmě budu rád a můžeme se domluvit mailem. Přeji Vám hezký večer. Hatem

0/0
6.10.2015 20:47

V23l73a79d22i90m63í36r 54H34o37l11ý 8504271966887

Dík za vaše články. R^

+4/0
6.10.2015 0:25

D22o24b41r65o79s58l83a98v 16Š82r54á57m90e50k 2378650586

R^ a poklona.

+2/0
5.10.2015 22:14

L58u31b87o84š 58V15l36a35s14á70k 6463412643459

Ano, pane Berrezougo a zase ano! Děkuju, že jako muslim říkáte pravdu o tom, co se vám zdá zlé a špatné! Jsme rádi za lidi,jako jste vy, protože dokáží najít a uznat chybu. Díky za tak inteligentní muslimy, jako jste vy.

+5/0
5.10.2015 19:25
Foto

M45i91c67h74a11l 36S64a35d38í53l54e22k 6622730281193

U Vás bych své zjednodušení paradoxu Descartovo kritického myšlení proti náboženskému vyznání ve formě:

MYSLIM ... TEDY JSEM

MUSLIM TEDY NEJSEM

musel přehodnotit, nebo alespoň relativizovat na fundamentalisty. Děkuji Vám, že svým nemlčením dokazujete, že i muslim může být HOMO SAPIENS, tedy člověk rozumný.

+2/0
5.10.2015 14:18

J30á58n 18L34o41s88k65o67t 7835309685338

Pán BerrezougaR^R^R^, nevzdávajte sa, nenechajte sa odradiť o Vašej zmysluplnej práce prostredníctvom Vašich blogov. Karma

+2/0
5.10.2015 13:36

M30a27r94t92i82n 57M63o10t44y73k66a 6114953131658

Pane, nemám pro vás pochvalných slov. Takovou velkou chválu slovy nevyjádřím. Staňte se evropským muftím, imámem, šeichem. Vás by měli všichni muslimové poslouchat všema ušima. Proč nutit nám Evropanům celý Korán, shariju a hadísy, když stačí pochopit jen tři krátká slova, na kterých se už 236 let buduje Evropa: volnost, rovnost, bratrství. Tato slova nastartovala cestu z temnot křesťanských předsudků a nevzdělanosti  do současnosti. Ve jménu těch tří slov jsme my Evropané prolili řeky vlastní krve.

Nechceme, ale když budeme muset, prolijeme je znovu.

+1/0
5.10.2015 10:52

P34ř58e19m76e28k 42P88a98v56k14a 8748752138121

Tak to už je opravdu dost, obviňovat VÁS z "šíření nenávisti vůči uprchlíkům, muslimům a dalším skupinám". Málokdo se na blozích vyjadřuje tak kultivovaně, s širokým přehledem a tolerancí. Zaškatulkovat Vás do skupiny xenofobů vyjadřuje naprostou zoufalost této organizace v hledání rozumných (proti)argumentů. Smutné navíc je, že si podobné zoufalce dokonce platíme ze svých daní. Zřejmě to budete schytávat z obou stran, ale publikujte dál a nenechte se odstrašit.

+15/0
5.10.2015 9:59

T12o17m26á15š 95T12a18t35í59č29e79k 5250632180848

Moje slova.

+1/0
5.10.2015 20:27

K83a50r33e44l 84K10a42v35k21a 9919159877386

jsem xenofob, když tu nechci imigranty, kteří už při příchodu porušují EU zákony a na místo vděčnosti nás nenávidí ? Kteří jsem nejdou s pokorou, respektem, tolerancí, ale jdou sem pouze s požadavky a očekáváním bezpracného, pohodlného života ? Čest vyjimkám.

0/0
6.10.2015 21:43

K94a45r77e82l 87V96o42h70n59o83u90t 4178639260327

Dvě poznámky:

1. Evidentně jste statečný muž. Znám řadu muslimů s obdobnými názory, ale žádný je nepíše veřejně. V tomto máte můj obdiv.

2. To, čemu věříte, evidentně není islám. Přiznejte si to. Opravdu není náhoda, že islámští fundamentalisté (a že to nejsou jenom wahhábisti) a otevření kritici islámu se tak dobře shodují v tom, co to ten islám vlastně je. Zvažte, jestli má smysl se k němu hlásit, protože tím akorát děláte křoví všem těm grázlům, kteří vám pijí krev.

Vykašlete se na islám. Náruč ateismu je široce otevřená a nejinak na tom jsou i křesťanské církve, pokud potřebujete někam patřit. A nebo si klidně věřte úplně čemu chcete, ale neříkejte tomu islám. To je totiž to nejhorší, co můžete dělat. Islám nezměníte. Lze ho jen opustit.

+10/0
5.10.2015 9:19

L58i56b47o26r 34V90a70n29ě34k 3523679264

Přesně tak.

+1/0
5.10.2015 16:47

T12o73m90á92š 13T95a30t95í64č82e11k 5420742210528

... náruč ateismu... :-)

+2/0
5.10.2015 20:28

R22o89s48t53i77s45l25a12v 62M44a66j70e13r 2143742589578

Pěkně napsáno. Ode mne karma.

+2/0
5.10.2015 8:07

H45a38n26a 68P85a92c96u13l67o95v35á 2936736469826

Právě HateFree je nejlepší ukázkou primitivismu a nedovzdělanosti, kterou naše sdělovací prostředky podporují.

Přitom v případě integrace muslimů je možné se opřít i o odbornou literaturu z Německa, kde mají s integrací muslimů řadu zkušeností. Viz například profesor Bassam Tibi. Tento politolog syrského původu s německým občan­stvím považuje multikulturalismus za pouhý výsledek špatného svědomí – v případě západní Ev­ropy za její nadřazenost v době kolo­nialismu a v případě Německa za Holocaust. Multikulturní společnost podle něj tvoří paralelní ko­munity, jež se dříve či později dostanou do konfliktu z dů­vodu absence převládající či převažující kultury. Jeho teorii podporuje i harvardský profesor Sa­muel P. Huntington, jenž ve svém nejznámějším díle Střet civilizací říká: „V novém světě nebude k nejzávažnějším, nej­větším a nejnebezpečnějším konfliktům docházet mezi společenskými třídami, mezi chudými a bo­hatými či jinak ekonomicky definovanými skupinami, ale mezi národy náležejí­cími k různým kultur­ním entitám. Kmenové války a etnické konflikty budou vypukat uvnitř civilizací.“

+21/0
5.10.2015 7:11
Foto

I59v78o 28P16e43t13e23r47k65a 4576875407689

Skvělý blog! R^ Bohužel "Hate Free" má na šíření svých postojů (nebo spíše jim nadiktovaných postojů) mnohem více financí než obyčejný blogger. :-(

+31/0
4.10.2015 19:06

M38a58r92t60i17n 51P84r38a81c35h53a14ř 9545569

Doufám, že po volbách je čeká audit a důkladná analýza efektivity jejich činnosti, stejně jako ostatní tzv. neziskovky.

+6/0
4.10.2015 20:17

O73t77t29o 75N68o69v30a87k 8530348566519

HateFree je klasicka fasisticka organizace, stejne jako AntiFA, dnes je moderni se maskovat za neco, co nejsou a tim jako ze sebrat vitr s plachte odpurcum.

Je logicke, ze politicky vypada blbe, kdyz kritizujete nekoho, kdo se vydava za antifasistu, ackoliv realne je on sam onim fasistou.

A dale nekdo rika ze bojuje s nenavisti a podporuje nejodpornejsi rezimy planety, schvaluje genocidu krestanu, vrazdeni deti, muceni nevinnych lidi. Dale podporuje genocidu vlastniho naroda a tvrdi, ze kultury jsou si rovny ... ja nevim, ja si teda nepripadam roven s velkou cast afriky, kde je bezne vrazdit kazdeho, kdo ma jiny nazor, zapalovat lidem pneumatiky na krku a nerespektovani jinych kmenu a tim ze se vyvrazduji.

Ja treba nehodlam vtrhnout do Nemecka a rikat tam, ze tahle zeme je moje a vyvrazdit to tam vcetne zen a deti a myslim, ze tak citi vsichni puvodni evropsti obyvatele. Zato v Africe je to v nekterych statech bezna vec, cest vyjimkak, jako je Kena, kterou povazuji za nas okruh civilizace.

Je ale pravdou, ze nedholam zasahovat do sporu jinych kultur a neberu jim pravo se doma treba i vyvrazdovat, proze ja uznavam, ze maji svoji zem a maji tam pravo rozvijet sve zvyky, vcetne znasilnovani, odrezavani stydkych pysku a pojidani lidskych srdci ... jen je pak nepovazuji za kompatibilni s tou moji kulturou, ano divam se na ne jako na primitivni barbary, presto jejich kulturu u nich doma respektuji, v CR ovsem NIKDY.

+14/0
4.10.2015 18:48
Foto

P23e41t25r 77H12a37n15n66i44g 5396464425424

Ano, takové muslimy, jako jste vy, jsem znal na počátku 70tých let. Rád jsem k nim chodil na Pohořelec do jediné, tehdy indonéské restaurace v Praze, na skvělá jídla. Bohužel se svět za ty roky změnil a radikalizace nabývá vrchu ve všech směrech. Také mám takový dojem, že naši muslimové, kteří tu už více jak dvacet let vaří orientální jídla, by se měli mít před novými migranty na pozoru. Neboť právě oni jsou dle mého názoru velice ohroženi.

+17/0
4.10.2015 18:29

O65t93t97o 30N96o91v62a39k 8580668736879

Je to tak, proze stejne jako po 2SV valici dav se nepta a je vlastne VUL stejne jako valka a smete vsechny bez rozdilu.

Leda ze by dav sel cilene jen na ty, kteri chteji znict nasi zemi ... otazka je, jak je po onom zhrouceni systemu poznat.

+1/0
4.10.2015 18:50

Z37u21z71a97n17a 70V48a36s60s 1105707961666

Pekný deň. Vždy mám radosť z vášho nového článku. A vždy si poviem, že keby moslimovia boli ako Vy, nie sme takí naštvaní , že frau Merkel nám nanútila x moslimov, ktorí ako vy nie sú ani omylom. Ľudia ako vy by mali spomedzi seba vytlačiť a vydať spravodlivosti zvrhlých a neľudských moslimov. Ukázať na nich prstom a povedať, že špinia aj vaše meno. Žiaľ je to tak, že obraz o moslimoch a islame je tvorený násilím, agresiou a  aroganciou práve v mene islámu. A potichu sa obávam, že Korán z ISIL a váš Korán majú ten istý obsah. Rozdiel je len v osobnom prístupe.

+4/0
4.10.2015 17:53

M56a50r75t49i89n 39Č48e81r43v35e13n35k88a 9328364634882

Dobrý den pane Hateme, proč si nezaložíte vlastní islámský institut? Pokud člověk jako vy nedostane dotace, tak už by neměl nikdo.

+6/−1
4.10.2015 17:40

M83a82r57t14i23n 98Č92e94r45v31e75n92k16a 9158934374332

s cílem rozšiřovat vzdělanostní islám

0/−1
4.10.2015 17:54

M39i45r21o62s18l76a43v 49K55u77l45h93a81v80ý 5269982961

R^Z Vašeho článku a i z diskuse, pane Hateme, mně vyplývá jediné: chybí "Evropský kodex muslima". Ano, správně bylo poukázáno, že na Vaše otázky v článku z 22.8. v 22,06 hod. vůči ÚMO nebylo odpovězeno. Vysvětlení se nabízí: neumí to a nebo by museli přiznat rozpor mezi zákony ČR tím, co prosazují.

Nemohu si odpustit povzdech; kde a jak hledat mezi uprchlíky takové muslimy jako jste Vy?! 

Asi bych v tom hledání moc neuspěl a proto mně nezbývá, nechci-li dát ÚMO k dispozici živou manu, než říci: nejbezpečnější je žádného nového muslima nebrat.

+8/0
4.10.2015 16:48

L20i86b23o18r 51V36a76n55ě94k 3923269164

Těžko hledat jiné muslimy, kteří v principu budou hlásat, že jejich verze bohů v Koránu vlastně z poloviny kecá, plete se a lže.

0/0
5.10.2015 20:54

M49a29r97t40i60n 98K95r27o77u30p73a 2801693739530

Jako obvykle s panem Berrezougou souhlasím. Jen se bojím že jeho články dost muslimů bez zamyšlení odsoudí a nazve jej odpadlíkem. Šéf HateFree vystudoval romistiku a mluvil o tom že je homosexuál. No jestli tady zvítězí radikální islám tak bude HateFree bez šefa a já jako ateista nepůjdu na hranici jako první.;-)

+6/0
4.10.2015 16:38

Z25u58z51a48n93a 76V17a18s83s 1505197311926

Ten šéf HateFree má ideálnu kvalifikáciu na svoj post. Študent zbytočného oboru a homosexuál k tomu. Ale ako ste napísali : ak budeme ustupovať islámu, on a jemu podobní pôjdu na výhliadkový let z vhodnej budovy ako prvý. Že mi ešte nedošlo, že mu chránime pr..l.

+6/0
4.10.2015 17:57

M85a62r81t50i32n 48K37r26o95u50p29a 2261123789420

On se taky angažoval a zřejmě nadále angažuje v nějakejch romskejch neziskovkách.

+1/0
4.10.2015 19:04

K66a49r37e80l 62K32a40v45k51a 9779219727216

dobrej bussiness

0/0
6.10.2015 21:45

M89a56r20e89k 74O34n92d43r21á97š29e50k 1140870429548

Jen se divím že tu v diskusi chybí pan Polický. Pan Hatem Berrezougha je příklad člověka s muslimskými kořeny který uspěl v naší společnosti. Je opravdu příkladem tolerantního - a chcete-li umírněného muslima. Zajímavé že respekt k němu vyjadřujeme my,kteří jinak mají velké obavy z islamizace Evropy. Prostě dokážeme si vážit kvalitního člověka bez ohledu na jeho původ. O co víc by jej měl ocenit pan Polický?

+35/0
4.10.2015 14:43
Foto

H97a73t60e14m 39B50e83r68r92e21z30o63u32g45a 9985544374640

Víte pane Ondrášku, bohužel co říkáte je pravda a ten Váš komentář mě hodně zasáhl, i když většinu věcí se snažím brát s nadhledem. Ano, pochopení a schopnost rozeznávat, kdo je kdo jsem dostal jen od Vás, zrovna těch, kteří se obávají islámu nejvíc a od svých souvěrců a to hlavně těch, kteří jsou ve vedení, totální nepochopení a ignorance. Bohužel taková vlastnost jako oceňovat člověka bez ohledu na jeho původ v arabském světě anebo bohužel v mnoha islámských komunitách chybí a převládá ta logika, že buď jsi s náma nebo proti nám a málokdy je vítáno kritické myšlení a sebereflexe, i když to může bolet nebo právě proto.  Asi možná teď tušíte, proč za každou cenu bráním hodnoty jako svobodu vyznání, myšlení a rovnoprávnost a v žádném případě nehodlám nechat jakýkoliv náboženský směr ohrozit život, co tady máme. Stačí, co nám způsobili v našich rodných zemích.

+27/0
4.10.2015 15:13

L14e16a 92V18o35j36t54e48k32o38v38a 1613222277514

Mě minule napadlo, že právě umírnění a rozumní muslimové jako jste Vy, by měli podporovat nás (odpůrce islamizace). Většina odpůrců islámu nejsou žádní extremisté, kteří by chtěli někoho likvidovat nebo zavírat. Jsou to právě lidé, kteří uznávají svobodu a nemají rádi násilí. Ale uvědomují si, že v islámu se časem vždy prosadí právě ty radikálnější směry. Už jsem zaznamenala výroky od vícero českých muslimů, že bychom tady islámské imigranty neměli přijímat. Protože jestliže u nás získá islám sílu, tak to schytáme my všichni (křesťané, ateisté i umírnění muslimové). Kam pak budeme utíkat? Měli bychom v tomto táhnout za jeden provaz :-)

+21/0
4.10.2015 15:41

I13v95o 78G46a21r17d59a15v36s31k81ý 5220726796885

Přesně tak paní Vojteková.

Osobně se necítím jako člověk, který by za každou cenu rozdmýchával nějaké vášně.

Chci jen upozornit na to, že každá mince má dvě strany.

Z panny orla neuděláš, a ani naopak.

Strašně mě štve bagatelizace možných problémů, obzvláště pokud ze západní Evropy a nejen na internetu, ale i přímým kontaktem s občany těchto zemí se dozvídám o skutečnostech o kterých se u nás média oficiální nezmiňují.

Co tedy zbývá?

Alespoň na tyto nebezpečí upozorňovat a žádat odpovědi na otázky, které nejdou dnešním "leadrům" pod nos.

Pochopitelně se nám místo odpovědí - které nemají- dočkáváme pouze zesměšňování a nálepek "potížistů".

Už jsem si zvykl, že na korektní dotazy dostávám pouze nekorektní urážky o "neexistence" daného problému.

+6/0
4.10.2015 16:55
Foto

M62i30l94o76š 32F37. 48P14e64c34h76a83r 3123601400635

Soudím, že pan Polický je zbabělec. Jako takový umí leda minusovat argumenty, na které nemá odpověď. Obávám se, že tady by se, pokud by se náhodou zapojil do diskuse, leda ztrapnil; tedy ztrapnil – soudím, že to už v jeho případě ani není možné.

0/0
5.10.2015 23:50

M59a18r45i79e 42J12a74h89n52o96v55á 5862813144545

Přiznám se, že každý den nahlížím, jestli jste napsal něco nového a mám radost, že jsem se dočkala. Závidím schopnost takových pregnantních vyjádření a smekám.

+7/0
4.10.2015 14:00



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.