Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64a45r91i59e 81J60a95h79n48o36v36á 5522353264595

Obdivuji Vaši češtinu, ale zároveň lituji, že tak muslimové v naší zemi kvůli jazykové bariéře nebudou schopni porozumět tomu, co píšete. Snad jen malá naděje, že si to přečtou a pochopí alespoň muslimové s původem v Čechách. Spíš to ale bude tak, že chápat chtít nebudou, že?

Děkuji náhodě, že jsem objevila Váš blog, v mnoha věcech mám teď jasněji.

+1/0
25.7.2015 18:23

J65a92n64a 49S28t31e22h67l96í42k79o76v13á 2319800520876

R^ moc hezké

0/0
24.7.2015 14:39

A86l97e89x 24G47r41e33g56o29r 9414722432119

Skvělé , jako vždy. Karma

+1/0
21.7.2015 7:22

K78a91r51e18l 40V10e61s75e87l19ý 2514763942269

Pane, pokud by všichni muslimové přemýšleli podobně, nikdo by tu problémy nedělal.....ale jste, zřejmě, velmi světlá výjimka. Jste chytrý a vzdělaný, ale ne všichni jsou takoví, jako vy, a ne všichni zdejší jsou jako oni demonstranti. Nicméně si myslím, že rozumných nás je víc. A přesto, že píši, že jsem rozumný, s touto migrací muslimů do Evropy nesouhlasím....

+1/0
19.7.2015 22:27

P82a92v58e67l 82N47e65š36k35u45d27l61a 1414926980892

Trošku rozdíl- chodit s maketou šibenice a zabíjet lidi (ISIS). Ale tak je určitě dobře, že vídíme byť jen třísku ve svém oku ;)

+1/0
17.7.2015 10:41

J49i34ř94í 63Š87a35c93h90l 2807904229977

Autor sám uznává, že do Česka přijel studovat a že základy pro život získal jinde, v rozdílném světě. Tak by se neměl pozastavovat na našimi řešeními našich národních otázek. Jak to chápu já tak imigranti z Afriky, Sýrie atd nemají v naší kultuře místo. Nemají místo bydlet a žít vedle mě. Vedle století mých předků kteří o tuto zemi bojovali v obou světových válkách. Je třena imigrantům ukázat že tato země má strdí a med jen pro slovany kteří ji bránili před maděry, rakušáky, němci, švédy aj.

0/−2
17.7.2015 10:20

I88v48a46n52a 24K31u72l35h81á15n59k63o23v64á 5256718223472

Kdyby tak bylo v tomto příspěvku tak málo chyb, jako ve článku napsaném cizincem!

+3/−1
18.7.2015 23:33

A29l82e88x 29G12r52e98g62o23r 9564972672869

Přesně proti takovému smýšlení jako máte Vy je třeba se rázně postavit.

+3/−1
21.7.2015 7:21

K90a35m66i47l 86P98y74t47e19l29a 8722170431739

Slovany :-)

To jako vazne? Geneticky jich tu bude mozna kapanek neco pres pulku. Tady na te krizovatce ma vetsina z nas jako dalsi predky kelty, nemce, svedy, francouze, italy a kdovikoho jeste.

Navic jak psal K.H.Borovsky, kdyz se vratil z Ruska vylecen z panslavismu: „Zkrátka s hrdostí národní řeknu: ´Já jsem Čech´, ale nikdy ´Já jsem Slovan´“

+1/0
21.7.2015 17:13
Foto

M41i49r33o19s32l77a42v 71O39l19š68á45k 4930521608186

Asi chápu vaše rozčarování. Na celém vašem blogu prezentujete Čechy resp. západní kulturu jako vzor liberálního smýšlení, ze kterého by si muslimové měli vzít příklad. Upřímně to ve mně vyvolávalo jistou hrdost spolu s obavou, že nás snad poněkud idealizujete.

Mrzí mě, že poslední demonstrace tento váš obraz západní kultury poškozuje, ale čekal jsem, že ten idealistický obraz nevydrží věčně.

"Teď narovinu, jaký je rozdíl mezi členem ISIS, který nosí kříž, aby ukřižoval nevěřící i většinu muslimů, které přestal považovat za muslimy a nacionalistou, který nosí šibenice, aby popravil lidi, které považuje za vlastizrádce?" Prakticky žádný za předpokladu, že si onen demonstrant s šibenicemi myslí vážně. Doufal bych, že se jednalo jen o hloupou nadsázku, ale to jsou jen spekulace.

Jinak tolerance ze strany policie se musím zastat -- nechci, aby policie rozhodovala o tom, jaké transparenty jsou povolené a jaké ne. Dostatečný je fakt, že tyto šibenice diskreditovaly onu demonstraci v očích veřejnosti. Jestli protiislámská hnutí chtějí, aby je veřejnost brala vážně, musí samy usilovat o to, aby s takovými rekvizitami ani myšlenkami nebyly spojovány.

+2/0
15.7.2015 20:17

P25ř37e24m27e67k 37P55a27v38k72a 8478102198621

Myslím, že šibenice jsou jen médii nafouknutá kauza, neboť ty se chytí každého sousta, které zavání extrémností. Přitom celá ta demonstrace mohla být vedena v rozumném duchu (nybyl jsem, neviděl jsem). Ty šibenice akorát nevědomě upozornily na známý fakt, že když se strká hlava o písku a lidé, kteří mají rozhodovat ( a mají k tomu prvomoci) to nedělají, nebo to dělají špatně, začnou být stále více slyšet extrémní hlasy a lidé je začnou brát vážně, protože - aspoň na první pohled - to budou jediné hlasy, které se jich budou zastávat, které budou mít snahu věc řešit. Takže problém šibenic není apriori problém těch, co je nesli, ale těch, kterých se týkaly. A jen pro úplnost - nemyslím si, že to byl vhodný prostředek na upozornění na problém, ani si nemyslím, že by většina Čechů byli extrémisté. Spíš jsou jen rozladění a konsternovaní z toho, jak to tu vypadá.

+8/0
14.7.2015 16:06

O26t21t67o 77N67o23v89a47k 8750898536299

Kdo vi jak to bylo, mohla to byt provokace, mohlo to byt cokoliv a media si nasly jen to, co se jim hodilo.

Nikde jsem nevidel projevy, proto taky IvCRN sve projevy dava cele na internet a necht si kazdy udela obrazek sam.

Okamura neni diktator a nezodpovida za demonstranty, muze je jen vyzvat, aby odesly a ani police na tom nevidela nic zavadneho, tak proc by to resil.

Osobne vzdy verim lidem, proti kterym media hystericky slapou, prave diky mediim a jejich hystericke reakci jsem zacal pana Okamuru sledovat a fandit mu. To jsou totiz nase media, zlocince jako Bakalu vychvaluji, vystrihavaji z projevu a lidi, kteri mluvi pravdu hanobi a spini byt vymyslenymi vecmi, nebo poukazovanim.

Vysel nadherny blog o historii sibenic na demonstracich a aj se ptam, kde byly tihle novinari predtim? Kde byly kdyz veseli na sibenice cely cesky narod? Kdyz popravovali Kalouska na spalku atd.

+3/0
14.7.2015 16:44

O95t57t77o 50N14o31v85a11k 8130448926269

Sibenice do ceska patri a byly uceny vlastizradcum.

cesi jsou velice klidni, pokud je nekdo nezacne ohrozovat, nebo dlouhodobe nasi*at, pak je zle.

Patrime mezi narody, ktere dokazi byt velice agresivni, pokud nam o neco doopravdy jde.

Sibenice zde nemusely byt, kdyby vlada respektovala petice a nebo kdyby vyhlasila referendum.

Ale ja treba ani u ANO ci CSSD necel nic otom, ze zde chteji ve velkem prijimat muslimy a ze je budou zivit z dani obcanu.

Kdyby vlada respektovala prani 90% obcanu, nebyla by cast obcanu frustrovana a obavam se, ze pomyslny pohar uz mnohym pretekl a nebude to hezka podivana.

Mimochodem, sibenice, spalky a katy pouzivaly CSSD na svych odborarskych demonstracich, dale iniciativa cechy v CR nechceme ci jine projekty slunickaru ... a nikdo se nepozastavoval, ted kdyz se resi, ze vlastizradci patri na sibenici, je razem zle, vlastizradci se totiz ozvali a tim dali najevo, ze tam snad i patri. Ja se treba sibenicemi povolan necim, jedine ze by me chtel zase popravit tento stat, jak to kolikrat v dejinach delal, ze popravoval slusne a odvazne lidi, pro vystrahu tem, ktery by chteli mit taky odvahu ze alespon slovne ozvat.

+3/−2
14.7.2015 16:05

K15a14m92i15l 80P58y39t42e61l75a 8912570771269

"Ale ja treba ani u ANO ci CSSD necel nic otom, ze zde chteji ve velkem prijimat muslimy"

To jste asi cetl spravne. Chteji totiz prijimat uprchliky.

+1/−1
21.7.2015 17:18

V83e47r28o77n61i33k73a 48D40i96v48i86s68o25v24a 5182591808272

"Patrime mezi narody, ktere dokazi byt velice agresivni, pokud nam o neco doopravdy jde." - jaký příklad byste uvedl jako podklad tohoto tvrzení?

0/0
26.7.2015 16:47

F51r71a63n29t83i65š26e59k 21S67t30u65r30m 4722870460476

Šibenice jsou ukázkou černobílého myšlení o kterém se zmiňujete, když píšete o typickém myšlení v muslimké společnosti.

Černobílé netolerantní myšlení je ukázkou neschopnosti tolerovat jiné názory a používat verbální a fyzickou sílu jako "argument".

U nás je naštěstí společnost tak vzdělaná a vyspělá, že podobné věci jsou jen výstřelky extremismu. V muslimském blízkovýchodním světě je bohužel rozum utlačován totalitářským myšlením, které vzdělanou populaci a jiné názory bere jako hrozbu a šibenice by tam leckde brali jako normální.

Je to podobné jako jiné totalitní systémy v minulosti a současnosti, jež svou ideologii postavili na líbivých myšlenkách, které pak obalili nanávistnými a násilnými bludy, které jim pomáhali ovládat společnost.

Vždyť i ty nejhorší ideologie začínaly tak krásně: komunismus - myšlenka rovnosti pro všechny , nacismus - myšlenka národní svobody a spravedlnosti.

A islám a křesťanství? To je myšlenka ráje a štěstí pro všechny kdo konají dle Boží vůle .

Dokud bude v arabském světě hlavním myšlenkovým směrem nacionalistický islám pro hlupáky, jak si ho přejí vládcové v Saudské Arábii nebo Iránu, bude islám jen další zpátečnickou ideologií ve službách mocných.

0/0
14.7.2015 13:46

P81a34v82e68l 52T66e72s95a66ř92í89k 6230283520265

Hm, papírové šibenice, bych řekl zbytečný pokřik kvůli nějaké ojedinělé nevkusné recesi.

Komické když tady např. pan Putna, známý to extremista profesor - homosexualista bije na poplach a neuvědomuje si,  že migranti se k nám hrnou se zemí,  kde je kulturou násilí a netolerance a kde by s tím svým "normálním a zdravým" mohl skončit na šibenici skutečné. Oni ti migranti v naprosté většině k nám nejdou přejít na tolerantní křesťanství,  ti k nám jdou šířit své netolerantní náboženství - ideologii zvanou Islám a těšit se na to,  že nám jednou zavedou namísto naší demokracie právo Šária a Korán, a potom už by jaksi profesor Putna pochodovat do pochodů "hrdosti" zřejmě z obav o svůj život nechodil.  

Proti islámistům jsou dva hoši s papírovými šibenicemi jen nerozumné hrající si děti, od kterých nějaké nebezpečí hrozí jen zcela minimálně.

Tahle země skutečně pro muslimy není, muslimové to  je naprostý opak kultury naší.

+7/0
12.7.2015 10:12

M21a39g35d53a30l28e44n22a 44M73a61c79h20o41v27á 2243795776758

Za První republiky tu byla daleko vyšší demokracie a zřejmě i tolerance než je teď. Přes to i ty šibenice měly své místo. Pro různé zločince a hlavně vlastizrádce. Symbol šibenice měl, doufám, upozornit na to, že chování politiku vidíme a jak ho vidíme. Snad nedostaneme do situace, že nějakého výkonu rádoby spravedlnosti chopí dav. Soudce Lynch tu nemá moc tradici, tak ji snad nezavedeme

+5/0
12.7.2015 9:31

K36a34r96e58l 98Z15a90h33á26l71k36a 6451929243146

Podle mého názoru ty šibenice byly buďprovokace, (aby bylo pošpiněno jméno SPD), nebo to bylo varování pro našepolitiky, kteří náš stát zavádějí do stále hlubšího bahna. Provokace protiOkamurovi jsou skoro na denním pořádku a připisují mu i věci, na kterých seosobně vůbec nepodílel. To platí i o „prasatech u mešit“. Tato vláda (zrovnajako ta předchozí) nechá i nadále ožebračovat obyčejné lidi, kteří už toho majíplné zuby.  Našipolitici rozhodují bez nás, postaví nás před hotovou věc, neberou v potaz obavypřevážné většiny obyvatelstva, s pyšnou arogancí se nám vysmívají, nebo, pokuds nimi nesouhlasíme, nám nadávají do rasistů, nácků a xenofobů. Tzv. „neziskovéorganizace” odsávají ze státního rozpočtu stamilióny, které mizí v bezednýchjamách, aniž by byly vidět nějaké patrné výsledky. Vzrůstá počet bezdomovců, I sebevražd.Na povrch vyplouvají různé skandály našich „elit”.  Takže takové excesy politicimilerádi uvítají – ty totiž zakrývají jak jejich neschopnost, tak jejich „úlety”a jejich nekompetentní rozhodnutí         

 

Články Hatema Berrezouga mne zaujaly. Kdyby se VŠICHNImuslimové chovali tak jako on, nebyly by s jejich imigrací  v naší společnosti žádný problem! Jenže: místokvalitních lidí se do Evropy ve většiné případů stahuje ta nejhorší spodina,která v hostitelských zemích nevybíravými prostředky prosazuje své požadavky,(zákaz psů, jídel, omezování pohybu…) znásilňuje ženy, útočí na nevinné občany,vyhrožuje jim smrtí, násilím si vynucuje další a další nehorázné požadavky,vraždí lidi, kteří nikomu nic neudělali – prostě chová se jako řvoucí stádo rozzuřenýchpaviánů (není myšleno jako urážka!), Tito „vděční” imigranti (před nimiž násvarovali I afričtí diplomaté (!!!) se vloupávají do cizích bytů, které obsazují,v uprchlických táborech vyvolávají vzpoury proti „nelidským” podmínkám – dál nemusímpokračovat, další, mnohem větší zvěrstva lze snadno dohledat na internetu.Takže není divu, že české obyvatelstvo je vůči imigrantům velmi ostražité.

+8/0
11.7.2015 22:32

M53a90r46i44a26n 29P47e22š48t94a 6898858618638

Ježiši, kde jste takové imigranty viděl? Nijak jsem si nevšiml muslimských zlodějů a vrahů, znásilňovačů a bojovníků za zákaz psů.

Myslím, že stávající migranti mají jiné starosti.

+1/0
20.7.2015 7:05

M48i78r20o45s51l26a90v 23K80o36n48e39č94n27ý 2495180375687

Možná jednou bude Tunisko rádo vzpomínat na ten tzv. policejní stát. Mám tu zemi rád, byl jsem tam 9x, příjemní lidé, ale to, co se z toho stává po tzv. arabském (spíše však židovském) jaru, to mě začíná lehce znepokojovat.

+1/0
11.7.2015 10:22

M65a16r87t36i77n 45L61a56c87i22n58a 9621187289

Blbce najdete všude autore. U nás pobíhají se šibenicemi. Češi na sobě nechají dříví štípat, ale už párkrát v minulosti jim povolily nervy a pak to začalo lítat. Obvykle okny. Každopádně jste prvním rozumným hlasem z islámské komunity v naší zemi, které jsem za poslední roky zaznamenal

+11/0
10.7.2015 14:36
Foto

P39e68t77r 92H26a10n50n96i22g 5406204195954

Velice mne zarazila formulace "islámský národ". Copak můžeme říkats, že existuje křesťanský národ, buddhistický národ atd. Islám, právě tak, jako další náboženství vyznávají různé národy. A nelze asi klást rovnítko mezi  např. Saudy a Bangladéšany či Malajsijce. Snad by se dalo říci arabský národ, ale i to je značně nepřesné, i když Arabové jsou v různých státech, které vznikly až po kolonizaci a jsou etnicky neidentické. Co myslel autor tím slovem islámský národ. Trochu mi to neblaze připomíná název IS

0/0
10.7.2015 12:50
Foto

H85a33t29e71m 39B66e30r29r54e75z21o10u74g82a 9935384784630

Dobrý den pane Hannigu, jelikož vím, že když slova nejsou správně definovaná, mohou způsobit komunikační problém, proto mi dovolte, abych vysvětlil pojem národ z lingvistického a historického hlediska. Islámský národ v arabštině Umma Islámijja nemá stejný význam jako slovo národ ve Vašem politickém evropském pojetí latinské slovo natio. Národ v arabštině je od slova umma, sloveso emma, což znamená vést příkladem a není to omezeno na příslušnost podle rasy či společně sdíleného prostoru nebo kultury a dějin. Národ v arabštině označuje společnost, jejíž hlavním pojítkem je vybrané chování, na rozdíl od kmenového systému Qabíla. Islámský stát jako politická a filozofická realita neexistuje, jelikož nesplňuje žádné kritérium o teorii státu. Je to jen banda vrahů, žoldnéřů a drogových dealerů, která zabíjí každého bez rozdílu a může se pojmenovat, jak chce, ale neznamená to, že pouhé pojmenování stačí k příslušnosti. Ano, islámský národ je nemocný národ, protože v dnešní době ho nepovažuji za národ, který může jít příkladem z mnoha hledisek a moc nepřispívá do lidské kultury. A mimochodem slovo umma je používáno i v koránském textu a ve staré arabštině může označovat i jednoho člověka, který v sobě nosí výjimečné principy, aby se stal příkladem pro ostatní, a proto Abraham byl nazýván národem. je mi líto, že jste si z mého článku odnesl mylný dojem o propojenosti mezi islámským národem a ISIL, což mě upřímně velice překvapilo, když můj článek zrovna řeší obavy ze vzrůstajícího extremismu všude. Přeji Vám krásný večer. Hatem

+12/0
10.7.2015 18:18

H27a27n29a 10P35a48c56u91l37o27v68á 2936566269676

Podle dvou pomatených jedinců s maketou šibenice nesuďte prosím celý národ. Tak jako z několika pomatených islamistů vraždících v Paříži jistě nesoudíte všechny Araby, kteří ve Francii žijí...;-)

Jinak ovšem veliká karma ! A je mi líto, že Vaše články, kterých by mohlo být klidně víc a mohly by vycházet častěji, se dají číst jenom na blogu. Je mi moc líto, že je neotiskují naše noviny a časopisy, kde by si je mohlo přečíst  více spoluobčanů. [>-]

+15/0
7.7.2015 12:27

J48i74r32i 67C49e29e 5945871972838

S autorem souhlasím v tom, že šibenice v ruce je spolehlivým označením toho, že její nositel je blbec. Šibenice neukazuje snahu o vedení dialogu, ale o likvidaci těch, kdo nesouhlasí s tím, jak její nositel vidí svět. 

Ovšem neoznačoval bych těch pár exotů, kteří se takto projevili, jako reprezentanty českého národa.

O to se v současné době snaží druhá skupina blbců, která je nejhlasitěji reprezentována pány Kohoutem nebo Schejbalem. Pomatenci, kteří bojují za humanitu a lidskost tím, že Český národ označují za "vepřožrouty, kteří nebyli dál než v Chorvatsku, a kteří jsou stejně odsouzeni k vymření na rakovinu tlustého střeva".

Z mého pohledu není rozdíl mezi magorem Bartošem, který za současnou uprchlickou krizí vidí sionistické spiknutí, a magorem Kohoutem, kterej to "těm zaprděnejm čecháčkům natřel" tím, že jim navrhl povinně nadirigovat do každé rodiny 5 Beduínů.

Debatu o migraci a islámu si pro sebe ukradla parta panoptikálních figur, která čím méně má k tématu co říct z hlediska obsahu, tím více se snaží zaujmout formou.

Plus nesmíme zapomenout na zástupce nevládek vystupujících jako nezávislí experti na problematiku, na které jsou existenčně závislí.

Takže bych zachoval klid. Pokud se nikdo nevěšel v roce 89, tak pochybuji, že by se to dohánělo letos.

+24/0
6.7.2015 18:09

J92u65l92i50u27s 55C68h42a75l92o91u75p85k97a 4802259470391

S imigranty je to jako s kořením. Špetka pepře může učinit jídlo zajímavým, půl kila pepře je udělá nejedlým.

+15/0
6.7.2015 9:05

F12r60a60n28t94i41s35e17k 71P69o39p44l31u39h31a25r 5412820621508

myslim, ze dost lidi si smesuje uterni demonstraci ivcrn a stredecni demonstraci narodni demokraci (coz je takova nova delnicka strana).

0/0
5.7.2015 19:11

P19e70t98r 60N79e33d75o72m87a 4349867338800

Ty sibenice nebyly mysleny na uprchliky, ale na politiky. A taky je nepovazuju za dobry napad, je to prilis brutalni symbol.

+8/−1
4.7.2015 13:45

T65o84m46á33š 74V70e60s25e19l83ý 5985138410709

kupa hnoje by byla vhodnější a tradici to má také...

0/0
17.7.2015 11:16
Foto

H61a54n70a 65R96o61g96a30l40e61w98i47c71z65o61v28á 2460813157625

Vážený pane Berrezougo, upřímně děkuji za Váš blog. Jsem nesmírně ráda, že se našel někdo, kdo je schopen tak trefně uspořádat myšlenky a vtisknout je na "papír" našeho internetu. Jsem vděčná, že pořád píšete a sdílíte svůj pohled na věc (který do jisté míry kopíruje ten můj, přestože nejsem muslimka), a to i přes jisté nepochopení, které vyplývá z některých komentářů v diskuzích. Nadchlo mě, že nejsem jediný "mimozemš'tan" v dnešní mně čím dál vzdálenější době. Možná je to tím, že jsme si trochu vyměnili úlohy – vy jste odešel z Kartága do Čech, já jsem z Čech vycestovala za prací do Saúdské Arábie. Přestože jsem si vědoma mnoha problémů muslimské společnosti (zvláště v takto ortodoxní zemi), musím s upřímností podotknout, že jako Evropance se mi tu zatím žije skvěle a dostává se mi značné tolerance. Je mi líto, že tohle nemůžu říst o své zemi vůči mnoha mým muslimským přátelům. Je mi líto, jak roste v Čechách nenávist namísto diskuze a jak komunikace mizí z povrchu zemského. Vnímám rozdíl mezi muslimy tady a u nás – a Váš blog mi to do jisté míry osvětlil. Takže snažně prosím, piště dál, nenechte se odradit, znechutit ani unavit. Tohle je rozhodně skvěle vynaložená energie!! ;-)

+16/−5
4.7.2015 13:14

O65t54t83o 91N66o21v12a34k 8100868106569

Jak chcete diskutovat se vzteklym psem?

Jaka by byla tolerance v SA, kdyby jste verene hanila jejich narod, tradice a nabozenstvi a naopak rozsirovala treba ateismus ?

Asi by vas bud popravili, nebo vyhostili. Jak znamo, v CR nema problem zadny slusny clovek, Buddhiste zde stavi sve chramy a nikdo proti tomu neprotestuje, pravoslavni zde maji svoji uznanou cirkev a vse je OK. Je chyboiu muslimu, ze zde siri nenavistny islam, necht s tim prestanou, zrusi zde modlitebny, mesity a zacnou si to praktikovat doma a uz zadne domahani se noseni satku ve skolach, halal a podobnych nesmyslu, nebudou mit problem.

Jak znamo zahalena muslimka na cecha pusobi asi jako kdyby zde pochodovala v nacisticke uniforme gestapa. Jine narody zde se svymi kroji problem nemaji a otazka je proc? ... proze cechy nenazyvaji menecennymi, uznavaji CR a zdejsi zvyky a nevynucuji si noseni svych kroju mimo svuj osobni zivot, ackoliv popravde nikomu nevadi, proze nerepresentuji onu zlocineckou idelogii [>-][>-][>-]

+4/−1
14.7.2015 16:39

V48e61r24o28n27i67k88a 71D83i45v53i84s33o36v97a 5942621898462

"Je chyboiu muslimu, ze zde siri nenavistny islam, necht s tim prestanou, zrusi zde modlitebny, mesity a zacnou si to praktikovat doma a uz zadne domahani se noseni satku ve skolach, halal a podobnych nesmyslu, nebudou mit problem." - můžete mi prosím dát nějaký odkaz na to, kdy se u nás muslimové dožadovali nošení šátků ve školách a jídla halal plus na další porušování našich pořádků ve srovnání například s pravoslavnými obyvateli ČR nebo budhisty? A v jakém smyslu připomíná zahalená muslimka gestapo?

+1/0
26.7.2015 16:52

S26t97a77n15i17s69l77a98v85a 58Z71a29p53l60e51t97a19l51o43v11a 6786919429788

Milá slečno ! asi jste již dlouho nebyla doma a situaci sledujete jen z tisku či sociálních sítí ! ti muslimové kteří sem utekli již před lety se snažili začlenit a dokonce jsou i vděční a částečně tolerantní, zvlášť když zde studovali a měli v živé paměti důvody pro které se zde ocitli !

Vím o čem mluvím protože jich osobně několik velmi dobře znám.

ALE  když se zeptám, proč své názory a pravdu o životě a o nás dál nešíří tak většinou zmlknou a sami odpoví, že to nejde a že by je jejich soukmenovci nepochopili a nebo by je vyloučili ze svých řad a izolovali se od nich....

Takže přijměte fakt že se oprávněně bojíme , aby to v naší krásné a bezpečné a samozřejmě svobodné zemi nevypadalo jako např. ve GB kde jsem nedávno byla a byla velmi "překvapená" lépe řečeno zděšená kam evropská tolerance vede !

0/0
19.7.2015 17:44

A30l10e97x 67G39r23e17g70o19r 9494822582709

Momentálně ale řešíme důsledek našich kroků a činů z minulosti.

Celý tento dnešní stav je z velké části zapřičiněn našimi činy ,

Jinak řečeno, seli jsme vítr a sklízíme bouři.

0/0
21.7.2015 7:29

V56e16r57o48n68i13k22a 21D25i98v33i81s38o87v52a 5292881678342

"ve GB kde jsem nedávno byla a byla velmi "překvapená" lépe řečeno zděšená kam evropská tolerance vede !" - co přesně jste ve Velké Británii viděla, co vás vyděsilo a co považujete za ohrožující pro ČR?

+1/0
26.7.2015 16:55

M64i98l83a16n 71K20o68s 5716518113200

Tak šibenice nechtějí věšet. Alespoň nemyslím, že by někdo z nejích nosičů někoho pověsil. Je to jen vyjádření pohledu na lidi ve vedoucích postaveních  v ČR. A pak už mě napadá jen to právo Islámu- " lhát ve prospěch věci". :-)[>-]

+1/−6
4.7.2015 12:19
Foto

J14i77ř92í 37N62o44v85o61t19n88ý 6304667152101

Pane Hateme Berrezougo děkuji Vám za vaše články. Jsou pro mě dalším střípkem do mozaiky současné situace v Česku, v Evropě i ve světě. Pokud budeme takto všichni spolu hovořit a poznávat se tak čeští extrémisté se šibenicemi ani extrémisté z ISIS nemají šanci. Jsem příznivec magistra Konvičky a jeho iniciativy Islám v České republice nechceme. Jako 85% Čechů. Přesto ostře odsuzuji demonstraci se šibenicemi, kterou pořádali lidé kolem pana Okamury a známého ultra katolického extrémisty Adama B. Bartoše. Tito lidé mají malou podporu, protože většina Čechů jsou racionální lidé.

+8/−3
4.7.2015 10:40

J73a85n 11T34r63u51n29e80č58e92k 2719719982857

Bartoš nemá s katolickým křesťanstvím nic společného. Jde to "jen" nácek a konspirátor.

+11/0
4.7.2015 19:03

V38e98r40o70n20i14k94a 55D87i10v35i18s42o37v57a 5452441418782

85% podporuje pana Konvičku? Jak jste na to přišel?

+1/0
26.7.2015 16:59

T16o96m34á67š 47P86í58c90l 3326283101657

Víte, já mám pořád tak nějak problém ten nápad s šibenicemi odsuzovat. Proč? Ti politici, kterým byly šibenice symbolicky určeny, prokazatelně podnikají kroky k tomu, že tady kvůli nim budou STOPROCENTNĚ umírat lidé a zhorší se zde podmínky k životu. To je naprosto neoddiskutovatelný fakt. Politik, který něco takového prosazuje, by se už v životě neměl podívat z vězení na svobodu. Šibenice beru jako celkem trefnou metaforu, jak jim tuto věc připomenout.

+11/−4
4.7.2015 10:24
Foto

V89á45c10l33a19v 57C59h56u10c15h28m96a 6115971558186

Je s podivem, jak moc se shodnu v pohledu s muslimem z odlišného kulturního prostředí a jak málo s těmi z mého kulturního prostředí, kteří jako já sice rovněž prosazují svobodu, ale přitom jim strach káže vyžadovat ji jen pro sebe. 

Mám rovněž obavy z nynější imigrační vlny, ale vím, že ta nepomine, pokud ji nezačneme řešit sami u sebe. Ne tím, že si obestavíme svůj životní prostor ploty, ale tím, že kompletně změníme svůj přístup k životu a ke společnosti. Že se znovu vrátíme k odpovědnosti jedince za svůj život. Pak nebudeme muset demonstrovat proti politikům, kteří nám tu chtějí zavádět dobro pro všechny. Budeme se muset zříct toho dobra i pro nás. 

V jiné diskusi padl dotaz, co je lepší, zda islámská nebo socialistická Evropa. Podle mě právě proto, že si budujeme tu socialistickou, ve které základní hodnoty, na kterých byla kdysi naše civilizace vybudována, jsou potlačovány, dočkáme se té islamské.

+5/−2
4.7.2015 8:12

J90a32r23o58s39l92a92v88a 13K41a92n82i60o23k72o37v87á 7432459722417

Nápad se šibenicemi byla obrovská blbost, jenže problém s imigranty "jede" už dost dlouho, a politici v čele s bruselskou věrchuškou strkají hlavy do písku, neřeší, odsouvají, hrají alibistické divadlo. 

Nikdy mi nevadili žádní imigranti, dokud to bylo jen sem tam, a víceméně jedinci. To nás neohrožovalo, i když někteří byli muslimy.  Terorismus je bližším tématem teprve poslední dobou, takže většina z nás ani netušila, o čem Islám je. Teprve válečné běsnění posledních pár let nám přiblížilo, co se v jeho jménu může dít. 

Není divu, kolik negace to budí, a když se k tomu přidá ještě ten šílený příliv lidí a ohrožení naší sociální sféry... Prostě se bojíme, že nepředáme svou zemi svým potomkům v dost solidním a bezpečném stavu. Že je zrazujeme.  A když se nic neřeší, všechno se jen odsouvá a okecává, odpor narůstá. Není divu, že to pak někteří jedinci či skupinka přežene do krajnosti. Neomlouvám je ani trochu, ale nedivím se... Neřešený problém bobtná..  I humanita má své meze..

+17/−1
4.7.2015 3:02

J14a48r86a 83R83a77n11k 1771366669481

"Problem s imigranty" nastal uz v roce 2011, kdyz se zacaly naplnovat sberne tabory v Jordansku, Turecku a Libanonu....kde byli vsichni, kteri ted rikaji, ze pomahat se ma, ale u nich doma?????

0/−2
4.7.2015 20:01

J41i49r98i 98C15e50e 5355961512218

Problém s imigranty nastal v době, kdy Cro-Magnonci vyčerpali zdroje na území, které obývali a přesunuli se na sever, na území obsazené Neandrtálci.

Ty pak dílem vyhubili, dílem vytlačili dál na sever, samice pak využili na obohacení genofondu.

Tohle schéma se opakuje už nějakých 40.000 let.

+3/−1
6.7.2015 17:48

T29o77n63d75a 94H86e41j90l19í66k 1628823759867

Já bych to neviděl zas tak žhavě.

Na internetu se najdou denně názory, že by nějakého politika někdo nejradši nechal umřít, zmizet, nevrátit se z nějaké cesty....nebo s ním třeba nechat spadnout letadlo. Je to tu denně. Prostě lidi mají na politiky tak trochu pifku.

Možná si po promenádě se šibenicemi uvědomí, že to bylo již trochu za hranou....ale dle mne je to poměrně běžná praxe...sice v ulicích už moc běžná ne, ale v myslích a příspěvcích lidí dosti ano.

PS: Pokud to nebudou řešit ti rozumní, přijdou ke slovu ti méně rozumní. Proto by ti rozumní měli konat, dokud je čas. Protože pokud nevykoná nikdo nic, budeme sežráni nebo se sežereme navzájem. 

Nicméně i tak se spousta lidí tváří, že jich se to týkat nemůže

+16/−1
3.7.2015 23:01

J83a35r73o54s24l91a20v76a 74K53a51n21i23o73k31o46v17á 7472309302847

""Pokud to nebudou řešit ti rozumní, přijdou ke slovu ti méně rozumní. Proto by ti rozumní měli konat, dokud je čas. Protože pokud nevykoná nikdo nic, budeme sežráni nebo se sežereme navzájem. ""

Přesně, to je ten naprosto základní problém..  Zbabělost politiků, pokrytectví Politické Korektnosti..

+8/−1
4.7.2015 2:20

J69i33r17i 88B90e68c86v26a98r 7852589726

Politici -to je náš problém celých 26 let od revoluce! Jenže díky našemu volebnímu systému se schopný jedinec nikdy neprosadí, naopak se prosazují pochlebovači bez vlastní inteligence, bez vlastního názoru a samozřejmě bez vlastní iniciativy (v čemkoli). K úspěchu jim stačí zvednout ruku podle toho, jak jim kdo nařídí :-(

+4/0
4.7.2015 10:22

M22i24l79a75n 80K81o59s 5116518133200

Nemyslel jste těmi rozumnými sobotku a spol. že ne? Takže je to na té "špinavé" ulici. Hmm? Bohužel, dost často se to zvrtne v boj.....:-)[>-]

0/−1
4.7.2015 12:26

Z34d83e73n66ě68k 71J59o24u61k55l 5123243122665

Média musí zaujmout za každou cenu. Šibenice byly údajně v pozadí a nebylo je tedy od řečníků vidět. Je to nepatřičný symbol, ale kolik lidí za ním stojí? Možné je, že kauza "šibenice" slouží k tomu, aby se nemluvilo o tom, o čem se na demonstraci mluvilo.

+22/−1
3.7.2015 22:57



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.