Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Vážený pane Berrezougo, přečetl jsem si v diskusi, že odcházíte z ČR. Nechci Vás přemlouvat ke změně rozhodnutí, ale těch muslimů, kteří se umí kriticky podívat do vlastních řad, tu mnoho není. Zvláště bude těžká diskuse (jestli vůbec) s těmi, kteří jsou v čele sdružení muslimských obcí. Pro dobro věci, Vás bych si tam uměl představit.

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane Kulhavý, když tato slova přijdou z Vaší strany, opravdu velice oceňuji Vaši poctivost a chápu podstatu Vašeho nesouhlasu. Jsem rád, že zde stále převládá rozum nad emocemi a pořád jsou zde lidé dobré vůle, kteří chtějí něco změnit ku prospěchu všech stran. Ohledně mého odjezdu, psal jsem rozsáhlou odpověď v komentářích předchozího článku Vaší dceři, paní Kulhavé. Přeji Vám krásný den a děkuji, Hatem Berrezouga

0 0
možnosti
JM

Co na tohle všechno říci? Pan Berrezougha tady napsal spoustu krásných slov a každý / mou maličkost nevyjímaje / mu tleskal. To vše jen do té doby, dokud se debatéři neotřeli o islám. A pak už je tady známá písnička. Lži a polopravdy / židé a křesťané mohou žít u nás v míru /, pokus o vyvolání viny / vy jste ve středověku pronásledovali židy, bez ohledu na fakt, že středověk je cca 600 let pryč, pokus o zatažení holokaustu do debaty, ač bylo spousta lidí, kteří za židy nasadili a obětovali život. No, pane muslime, asi bude opravdu lepší, když pojedete zase domů. Štastnou cestu přeji.

0 0
možnosti
KD

K34a82r37e37l 13D86u92b

12. 6. 2014 14:37

Rozdíl mezi Biblí  a Koránem je jednoduchý.  Bible nabádá šířit víru slovem a příkladem, Korán ohněm a mečem.

Jsem fyzik a inženýr, tak po mně nechtějte odkazy a důkazy. Nemám na to filozofickou fakultu. Ale takhle to vidím.

3 0
možnosti
JM

No ano, Mohamed nebyl antisemita. Možná proto v roce 627 povraždil v Mekce 900 židovských mužů a jejich ženy a děti prodal do otroctví. Důvod? Výše jmenovaní nepřestoupili k jeho primitivnímu a tmářskému učení.

Původně jsem si myslel, že snad autor patří mezi muslimy, se kterými lze vést dialog, ale po dnešních veršovánkách jsem si jist tím, co jsem si myslel už dávno. Není rozdílu mezi nevzdělaným pastevcem z Anatolie a vzdělaným muslimem. Jsou to jen dvě strany jedné mince. Mince temné, která jediné co umí je roznášet smrt a zkázu.

2 0
možnosti
Foto

Pane Mrkvičko, možná Vám chybí opravdu nejen nezaujatost, ale kdybyste hledal v dějinách ČR a jak židé u Vás žili od 10.století v židovském ghettu, o pogromech, až do Terezína, tak asi byste ten historický děj, který je také mimo kontext, neuváděl a v žádném případě nebyl Muhammad, kdo je soudil, ale dějiny píšete, jak chcete a tedy ve zkratce o těch verších od p.Duba. Arabské slovo je walijj, které znamená spojenec ve válce a Korán v tom kontextu mluví o Arabech, kteří Muhammada vyloučili z Mekky a zabíjeli jeho lid a 13 let proti nim nebojoval a uzavřel s nimi mírovou smlouvu, ale zradili ho a chtěli ho zabít a zbavit se všech muslimů. Ten verš mluví o zrádcích a pokrytcích, proti kterým měli muslimové bojovat kdekoliv, až je přestanou pronásledovat a verše končí, že i když ti zrádci se uchýlí ke smíření a muslimové vyhrávají, mají přijmout usmíření a nevyhubit je. To je ten rozdíl mezi v co já věřím a mezi tím, v co Vy věříte. Každý dělá chyby, ale jinak slovo přítel v Koránu, je sadíq  či chalíl a Alláh o nich říká: Alláh vám nezakazuje, abyste brali mezi těmi, kteří proti vámi nebojují, přátele a abyste byli k nim laskaví a povolil jíst jejich jídla, navazovat rodinné vztahy s nimi, bez toho, aniž bychom je nutili, aby se stali muslimy. A proto pořád i po křižáckých válkách a četných válkách, žijí mezi námi křesťané a židé a nevyhubili jsme je ani v Tunisu ani jinde, a mimochodem moje prababička je židovka a znám dobře tu kulturu.. Tohle je moje víra a jakékoliv vysvětlení nemá cenu pro lidi, kteří v sobě mají jen nenávist. Bohužel něco co vzniklo nedávno v Čechách, a když tohle podporuje i hlava státu, tak je to nebezpečné. Rád vzpomínám spíše na Havla a od jeho smrti to jde dolů.

1 0
možnosti
KD

K27a98r71e30l 34D37u49b

12. 6. 2014 13:04

Žádný islám v Evropě ! Kdo se snažil 1300 let dobýt Evropu, ten nemá právo do ní lézt !

Nechci v Evropě žádného muslima. Nepotřebujeme muslimy, nejsou tu doma, nejsou s námi kompatibilní, tak ať nám sem nelezou.

2 0
možnosti
Foto

Pane Karle, upřímně asi nevíte, že také odcházím a nechám Vám Česko a Evropu, to už není to samé Česko, co jsem poznal, jak jsem již psal ve svých prvních článcích. Bylo to svým způsobem další rozloučení s jednou zemí, kterou mám pořád rád a nikdy nebudu u nás doma tvrdit, že všichni Češi jsou stejní. Sice jsem uznal, že tady muslimové dělají obrovské chyby a až přijdete nebo možná nikdy nepřijdete k nám k moři, budete vítáni. Muslimové mají spoustu chyb, ale můžu Vás ujistit, že nedržíme tolik nenávisti v sobě a stačí nás navštívit, i když máme nepořádek, ale ještě u nás doma umíme lidi přivítat. Nemluvě o Francouzích, kteří se k nám rádi vrací na dovolenou, i když byli naši kolonizátoři, ale život jde dál.. Aspoň o sobě můžu tvrdit, že jsem cestoval, žil jsem ve spoustě zemí, znám Vaši kulturu, naučil jsem se Váš jazyk, a když jste byli v právu, tak jsem to přiznal, ale co tvrdí Zeman a lidé, kteří mluví v definitivech jako on a jemu podobní, asi moc o světu, kulturách ani vírách neví.. Vždycky budu držet Česko v úctě, měl jsem zde jednu z nejlepší částí mého života a za to jsem vděčný a slibuji Vám, že za pár týdnů budete mít o jednoho muslima míň a rád se vrátím jen na návštěvu mých českých přátel, které mám upřímně rád a z mé strany nebudu zemi Českou zatěžovat. Přeji hezký den

1 0
možnosti
Foto

Jsou jiné cesty, než si přát vyhubení národa a nenávistné řeči nic neřeší. Zajímavé je, že kdybych dal literární úlohu Vám i Vašemu prezidentovi, v čem se liší a v čem souhlasí díla Korán a Mein kampf, které tak rádi citujete, určitě by mě zajímal její obsah!!

0 0
možnosti
LR

4:89 A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky

2:191 Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!

4:34 Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Bůh věru je vznešený, veliký.

3 0
možnosti

Hezký, ale bezobsažný řeči.

Stejně jako před půl tisíciletím nebyl problém v bibli, před půl stoletím v mein kampfu, tak teď není problém v koránu.

Problém je, byl a bude v lidech. A s mým prezidentem souhlasím v tom, že islám se radikalizoval. Stejně jako všichni němci nebyli špatní, přece vedli válku a doplatili na ni. Možná že všichni muslimové nejsou špatní. Ale vedou válku a doufám, že ne ni taky doplatí.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS