Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Západ a jeho pokřivený altruismus

12. 07. 2017 15:46:51
Překvapila mě reakce určitých Čechů na můj poslední blog ohledně burkin ve smyslu, co z toho máte, Hateme, teď ty chudinky nebudou moci ani plavat a tvoje interpretace je jen wahhabistická..

Nevěřícně koukám na ty výčitky a dokola se ptám, v čem je asi problém, že lidé přehlíží podstaty. Jinak řečeno, burky a nikáby nejsou islámské a není o nich ani jedna zmínka v Koránu, a pokud je člověk trošku zvídavý, aby studoval předislámské dějiny v arabštině, tak by objevil, že tyhle hábity nebyly ani způsobem odívání žen v té době, jsou to převzaté tradice z dobytých území, zejména Persie a vlivy z Indie.

Korán se nezabývá módními trendy a verše, které se zabývají odíváním, se dají spočítat na prstech a jsou velmi všeobecné. Kdyby byly hábity podstata a poselství, tak místo Mohameda, Mojžíše, Ježíše a Abrahama, by Alláh poslal Coco Channel, Yves Saint Laurent a Dolce & Gabbana... Kdo rozšiřuje tyto hábity v dnešní době, jsou to beduínské kmeny, které náhodou našly ropu. Podporování nesmyslných neologismů jako jsou burkini, (přičemž mužská fantazie pendluje mezi burkou a bikinami) je podporování wahhabismu v jeho nejčistější formě. Tak nejsem já, kdo to podporuje, ale ti, kteří toto obhajují.

Jiní mi psali, že jsme sekulární stát a každý si může nosit, co chce! Osobně si nemyslím, že tohle tvrzení má něco společného se sekularismem, pak jaký má tedy smysl mít vůbec nějaká pravidla v bazénech, když se mohou libovolně porušovat pod záminkou módních trendů? A pokud mi paměť pořád slouží a rozum správně pochopil principy sekularismu, tak leží v separaci mezi institucí státu a církve a ne ve vystavování náboženských symbolů ve veřejných prostorech. Opravdu myslíte vážně, když píšete, že jsou burkini módní trend? Je to náboženský symbol od A do Z, tak koho tím chcete oblbnout? Sami sebe, ostatní?

Ti, kteří mi psali, že je to aspoň krok dopředu, odpověděl bych, mýlíte se, je to krok do záhuby.. Je to krok ke zničení systému a manipulování s ním.

De facto muslimové a je jedno, jestli jsou muži a ženy, podle všech právnických škol, které pojednávají o nahotě a intimitě, je zakázáno, aby se odhalovali v přítomnosti cizích osob, ať muslimů či nemuslimů, a to je podle pravidel aura ́ a mahram. Zeptejte se muslimů, proč lžou, pokud se prezentují jako diskriminovaní.

Jinak řečeno, problém se nenachází v evropském systému, který se snažíte donekonečna přizpůsobovat a prohýbat, až ho zničíte, ale ten problém se nachází v islámském systému samotném, který je středověký a neodpovídá způsobu života v moderní době. Pokud se chcete dozvědět víc, tak stačí číst ty stovky knih, které máme a zabývají se jen ženami, od narození až do smrti, od poručnictví, k doprovodu, neumožnění rozvodu bez mužského souhlasu, a jak výstižně jeden pán napsal v diskuzi pod mým blogem:

„Tak ono by se o tom mohlo detailně islámovat věky - mohamedáni mají milion pravidel. Jakože svobodná muslimka musí mít povolení "otce" nebo svého poručníka, aby tam vůbec mohla jít. Vdaná pak povolení svého manžela. A segregace je klasika. Teď si do toho ještě vezměme menstruaci a máme právnicko teologickou debatu na dalších 1400 let míru a lásky pro všechny a hlavně ZADARMO (no spíš za naše peníze, které dáváme za ROPU)“

Tohle není jen wahabbismus, ale muži a patriarchální společnost vzala na sebe tu „zodpovědnost“ říct ženám, co smí, a co nesmí, jak mají žít, a to všechno navíc ve jménu Alláha, aby dali svým nesmyslům posvátnost a neomylnost.

A v tom leží ten skutečný problém, a kdo chce skutečně pomáhat muslimům, neměl by užírat z vlastního systému, ale měl by jim narovinu říct, napravte ten chaotický a schizofrenní systém, co máte, a to tam, na místě. A pokud nemůžou, a kvůli němu z těch zemí emigrují, tak jen blázen by povolil, aby prosazovali to, z čeho zrovna utekli.

Nemůžu za to, ale časem v mé hlavě začíná vznikat konspirační teorie, proč západní elity nejenže zdecimovaly naše území, ale ozbrojují a podporují ty nejhorší mezi muslimy, které my sami muslimové považujeme za teroristy, a říkají jim „osvobozenecké armády“? Na rovinu, proč podporují ortodoxní země a ortodoxní formu islámu v Evropě? A pak podávají ten obraz, jako že jsou bezmocní a nemohou za to. Kdo povolil, aby se postavily salafistické mešity a školy na Západě? Byly to vaše státy.

Teď upřímnou otázku, opravdu usilují o to, aby islám prošel nějakou smysluplnou reformou, aby mohl být kompatibilní v moderní době, anebo jim jen slouží jako nejničivější nástroj k likvidaci existujících kultur a systémů? Mluví se o terorismu, ale kdo jej vůbec nechal vykvést na vlastním území? Hlavně, že po každém teroristickém útoku se najdou doklady, že se o teroristech vědělo už sto let.. A místo, aby se skutečně útočilo na příčiny terorismu, dál se podporuje jeho ideologie a dál se obchoduje se těmi samými státy, které jej rozšiřují..

Kdyby existovala skutečná vůle, aby se islámský svět pohnul ze středověku, tak by nezničili země jako Sýrie, Irák, Libyi a skoro Tunisko a bůh ví, kdo je další na seznamu...

Kdyby existovala skutečná vůle, tak by místo drancování těch států a jejich destabilizace, byla spolupráce a investice na místě a ne nesmyslné záchranné humanitární akce skoro u našich teritoriálních vod...Jestli si myslíte, že tím muslimům pomáháte, mýlíte se, jen jste je zachránili, aby se znovu topili v cizích vodách, a jak je známo, ten který se topí, je schopný s sebou táhnout i toho záchranáře. A to je to, co děláte vlastním společnostem... Měli byste je naučit plavat doma.

A opravdu, kdyby existovala skutečná vůle, ani terorismus by v Evropě nebyl, jelikož existují veškeré nástroje jak k prevenci, tak k jeho vyřešení. A místo toho, jaké nabízejí řešení? Uděláme z evropských států policejní státy, budeme vás všude šmírovat a omezíme vaše svobody, a to pro vaší vlastní bezpečnost.

A možná nakonec to je ten skutečný cíl, vzít vám vaše svobody. Sám vám můžu vyprávět, jaké je to žít v policejním státě a podobné zkušenosti jistě měli ti, kteří zažili komunismus. Pamatuji si, jak jsem se teprve poprvé hluboce nadechl vánku svobody a svobody myšlení, když jsem přišel do ČR a teď se začínám znovu dusit povrchním islámem, úpadkem kultury, omezováním svobod a debilizací národa pod různými ušlechtilými hesly, které se všechny slévají v jednu páchnoucí řeku...

Ti, kteří by se vzdali základní svobody, aby získali trochu dočasné bezpečnosti, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost.“ T. Jefferson

Autor: Hatem Berrezouga | středa 12.7.2017 15:46 | karma článku: 45.63 | přečteno: 6802x

Další články blogera

Hatem Berrezouga

Válka symbolů: Lidl, kříž a půlměsíc. Část 1.

Za umazání křížů z řecký produktů Lidlu a za vyškrtnutí vepřového masa z jídelníčku podle mnohých, ať jsou obyčejní smrtelníci či duchovní, může islám!

17.9.2017 v 15:18 | Karma článku: 19.19 | Přečteno: 1134 |

Hatem Berrezouga

Vojna a Mír v Koránu - Zabíjejte je všude, kde je dostihnete. Část 1.

„Zabíjejte je všude, kde je dostihnete.“ Koránský verš, který mi donekonečna opakují pod mými blogy, abych si přiznal, že „Korán není slovo Boží“, a že „ospravedlňuje teroristické útoky a zabíjení nevěřících“

20.8.2017 v 23:33 | Karma článku: 26.43 | Přečteno: 1839 |

Hatem Berrezouga

Konvertita jako znamení poslední hodiny. Část. 1

Když jsem psal blog „ Konvertita jako užitečný idiot“ a „Odpadlictví: šaría, temná tvář islámu“ chtěl jsem, aby konečně arabsky mluvící muslimové čelili tomu, co máme napsáno černé na bílém

13.8.2017 v 16:30 | Karma článku: 26.36 | Přečteno: 1425 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Odpadlictví: šaría, temná tvář islámu

Existuje něco jako svoboda vyznání v islámu? Pokud uznáváte šaríu jako součást islámu, tak NEEXISTUJE. Teď budeme odborně a podrobně prozkoumat to, o čem každý muslim buď lže, nebo o tom neví.

4.8.2017 v 19:55 | Karma článku: 37.78 | Přečteno: 3159 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Klára Tesařová

Přijít k tanci jako beznohý na parket 1

Ne. Nechodila jsem na gymplu do tanečních. Ne. Nebyla jsem na na maturáku, protože nenávidím šaty a vysoké štekle. Ano! Na mý starý 24letý kolena jsem se rozhodla začít frajerům šlapat na nohy.

23.9.2017 v 16:16 | Karma článku: 4.63 | Přečteno: 151 | Diskuse

Peter Szendy

7 pilířů pseudohumanismu - část druhá

Tak včera jsem zaplácl celý článek jen definicí pseudohumanismu, dnes můžu konečně pokračovat vlastním článkem...

23.9.2017 v 14:30 | Karma článku: 26.71 | Přečteno: 393 |

Andrea Novotná

Už je tady zas

Napadlo vás někdy, co by se stalo, kdyby se Adolf Hitler objevil v současnosti v Německu Angely Merkel?

23.9.2017 v 13:35 | Karma článku: 12.06 | Přečteno: 384 | Diskuse

David Evan

Jaromír Jágr na Zimních Olympijských hrách v Pchjongčchangu? Tak určitě!

Legendární útočník Jaromír Jágr ohlásil, že uvažuje o účasti na zimní olympiádě, která se bude konat za půl roku v Jižní Koreji. V té době mu bude již 46 let. Je mnoho dobrých důvodů, aby Jágr na Olympiádě v Pchjongčchangu byl...

23.9.2017 v 13:30 | Karma článku: 7.99 | Přečteno: 244 | Diskuse

Karel Ryšán

Nerozumím

Ve věcech práva jsem laik. Ale protože jsem denně ze všech směrů bombardován kriminálními informacemi, chtěl bych jim porozumět. A jediný, kdo mně může poučit jsou novináři. Tak prosím.

23.9.2017 v 12:56 | Karma článku: 16.81 | Přečteno: 233 | Diskuse
Počet článků 63 Celková karma 34.94 Průměrná čtenost 10630

Jmenuji se Hatem Berrezouga, vystudoval jsem anglickou literaturu v Tunisu a italsko-francouzskou filologii na FFUP v Olomouci. Přišel jsem do Čech v roce 1998, byl jsem aktivní v mezináboženských a mezikulturních debatách. Poté jsem se zabýval IT oblastí a již 10 let provádím turisty v historickém centru Prahy. V současné době se zabývám výukou cizích jazyků.

Kontaktní email: hatemb@seznam.cz



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.